AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Del Skrevet 5. februar 2023 Skal i gang med IVF nå. Nærmeste familie og venner vet hva vi går gjennom og er så klart nysgjerrige. Har mistet 3 ganger (utenom IVF), har da fortalt folk dette en stund etter spontanabortene. Hvordan gjør dere dette med ivf? Forteller dere med engang at dere er gravide/ikke gravide, eller hva svarer dere når folk spør etter innsett? Anonymkode: 95f0c...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Del Skrevet 5. februar 2023 Delte aldri når vi var i gang med forsøk, datoer og slik. For oss var det viktig at informasjonen kom i vårt tempo. Uansett om det var avbrutt forsøk, mislykket forsøk, kjemisk, SA, eller suksess. Det er umulig å få til når noen vet hvor i prosessen man er. De visste også utmerket godt at de ikke skulle spørre. Anonymkode: 1e33b...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Del Skrevet 5. februar 2023 Vi sa til de nærmeste som visste om forsøkene hvordan det hadde gått når de spurte. Da jeg ble gravid, sa vi at testen var positiv , men la til at jeg var i uke 4 og visste ikke om det ble barn enda. Det var snakk om ei nær venninne av meg, mannens søster samt noen kolleger på min jobb som visste om forsøkene (egt. pga. behov for bytte av vakter noen ganger ifbm med forsøk). Elles sa jeg ofte at jeg var gravid til folk jeg møtte fra uke 6 fordi jeg kastet opp brått og ofte, og ikke ville de skulle tro det var smittsomt. Anonymkode: dd31e...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå