AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Jeg er lei av forventninger fra alle andre. Lei av middager klokken 17 og pliktsex. Jeg er lei av å aldri kunne være impulsiv og måtte ta hensyn til alle andre. Jeg har prøvd å ta det opp med mannen min hundre ganger, men han sier det er en fase og at det går over. Jeg vil bare være singel. Slippe spørsmål om hvorfor jeg gjør ditten og datten nå, hvorfor jeg ikke har gjort det og det da. Detaljstyring og kontroll. Og så stille opp til sex fordi det er det par gjør. Huset er mitt, men jeg kan ikke hive han ut heller. Men han vil ikke høre. Hva gjør man da? Anonymkode: 8bb81...028 5 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Ta deg en uke vekk alene! Anonymkode: 6f67a...618 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Parterapi? Ta deg egentid og gjør noe ut fra egne interesser. Og slutt med pliktsex. Anonymkode: 79e97...a2a 17
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Nå håper jeg virkelig du troller. Man har da ikke sex om man ikke vil selv. Virkelig. Anonymkode: a49a8...a95 5 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Enig med deg ! Anonymkode: 66044...bcc 1
Østkant Randi Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Jeg forstår at du er lei av de forventningene som følger med å være i et forhold og at du føler deg stadig styrt av regler og forventninger. Du sier at du har prøvd å ta opp disse bekymringene med mannen din, men at han sier at det bare er en fase. Men, selv om det kan være utfordrende å være i et forhold, kan det også være en av de mest meningsfulle og givende erfaringene i livet. Et forhold gir muligheten for en dypere forbindelse, støtte og kjærlighet med en annen person, og kan også være en kilde til vekst og personlig utvikling. Det er viktig å åpne opp for en dialog med mannen din og prøve å løse disse bekymringene sammen. Hvis dere ikke kan finne en løsning, kan det være verdt å vurdere å søke rådgivning for å hjelpe dere med å takle utfordringene dere står overfor og forbedre forholdet deres. Det er også viktig å vurdere at et brudd på et forhold kan føre til store endringer og sår i livet ditt, og at det er viktig å være sikker på at du gjør det riktige for deg før du tar en beslutning om å forlate forholdet. 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 Ta tak i det du har kontroll på først. Du er jo rimelig dum når du stiller opp angående sex du ikke ønsker "fordi det er hva andre gjør". Nei det gjør ikke alke vi andre! Jeg har bare sex jeg ønsker for eksempel, tross ekteskap og barn. Anonymkode: f8adf...0ab 2 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 Denne pliktsexen har jeg holdt på med siden yngste ble født, og hun er 8 år, så jeg antar at sexlivet mitt er ødelagt uansett. Jeg vil bare være i fred, og slippe mas og forventninger fra alle andre. Jeg kan ikke gjøre noe for meg selv uten at jeg må forklare meg eller unnskylde meg med noe. Jeg drømmer om å være bare meg og jentene mine annenhver uke. Anonymkode: 8bb81...028 2 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nå håper jeg virkelig du troller. Man har da ikke sex om man ikke vil selv. Virkelig. Anonymkode: a49a8...a95 Det tror jeg faktisk veldig mange har. Det er ikke uvanlig at den ene i et forhold har større behov enn den andre og da må man stille opp for å beholde det andre en har. Anonymkode: 6594b...043 3 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det tror jeg faktisk veldig mange har. Det er ikke uvanlig at den ene i et forhold har større behov enn den andre og da må man stille opp for å beholde det andre en har. Anonymkode: 6594b...043 Nei. Det skal man selvfølgelig ikke. Og jeg forstår heller ikke hvordan den som har høyest sexlyst kan finne noen som helst glede i at den du er glad i ligger der og egentlig ikke har lyst. Anonymkode: a49a8...a95 4 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #12 Skrevet 5. februar 2023 Gifte og samboende har en tendens til å tro at alle andre har forventninger til de. Faktum er at vi synes synd i dere, for vi vet dere går glipp av det gode liv. Den eneste som kan sikre en lykke er en selv. Anonymkode: c2a0c...c46 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #13 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Denne pliktsexen har jeg holdt på med siden yngste ble født, og hun er 8 år, så jeg antar at sexlivet mitt er ødelagt uansett. Jeg vil bare være i fred, og slippe mas og forventninger fra alle andre. Jeg kan ikke gjøre noe for meg selv uten at jeg må forklare meg eller unnskylde meg med noe. Jeg drømmer om å være bare meg og jentene mine annenhver uke. Anonymkode: 8bb81...028 Så skill deg. Hva er problemet? Antar det er at du ikke kan bo i stort hus og ha to eller tre biler. Anonymkode: cbdc8...1a8 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 Bli singel da. Anonymkode: 9b9f9...5b2 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #15 Skrevet 5. februar 2023 Det er ikke noen dans på roser å være singel altså, om du tror det. Om du virkelig har det helt miserabelt så må du jo dra. Anonymkode: 1afc4...206 3
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #16 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke noen dans på roser å være singel altså, om du tror det. Om du virkelig har det helt miserabelt så må du jo dra. Anonymkode: 1afc4...206 Jo det er en dans på roser. Anonymkode: c2a0c...c46 1 10
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke noen dans på roser å være singel altså, om du tror det. Om du virkelig har det helt miserabelt så må du jo dra. Anonymkode: 1afc4...206 Jeg har danset på roser i snart 15 år jeg nå. Det er deilig å være singel og kunne gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil det. Jeg kan selv bestemme om TV'n skal være av eller på. Jeg kan bestemme hva jeg vil spise til middag uten å ta hensyn og jeg kan legge meg når jeg vil. Jeg slipper å forholde meg til rot fra noen mann, slipper å kjenne på tåfis- og prompelukt. Slipper å ha sex når jeg egentlig ikke vil. Lista over hvorfor det er deilig å være singel er lang. TS; hvorfor kan du ikke be mannen om å flytte ut av huset ditt? Hvorfor kan du ikke avslutte forholdet? Anonymkode: f7dd3...834 6 1 7
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 Du velger jo dette selv da, hvorfor klager du egentlig? Du som må ta valgene din, kun din som kan gjøre en endring. Så, sett i gang. Ta tak i livet ditt, ikke syt og klag. Gjør noe med ting. Anonymkode: 66f49...516 2 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #19 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så skill deg. Hva er problemet? Antar det er at du ikke kan bo i stort hus og ha to eller tre biler. Anonymkode: cbdc8...1a8 Jo, huset er mitt, så jeg blir boende. En bil holder lenge for meg. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har danset på roser i snart 15 år jeg nå. Det er deilig å være singel og kunne gjøre akkurat hva jeg vil når jeg vil det. Jeg kan selv bestemme om TV'n skal være av eller på. Jeg kan bestemme hva jeg vil spise til middag uten å ta hensyn og jeg kan legge meg når jeg vil. Jeg slipper å forholde meg til rot fra noen mann, slipper å kjenne på tåfis- og prompelukt. Slipper å ha sex når jeg egentlig ikke vil. Lista over hvorfor det er deilig å være singel er lang. TS; hvorfor kan du ikke be mannen om å flytte ut av huset ditt? Hvorfor kan du ikke avslutte forholdet? Anonymkode: f7dd3...834 Er det ikke veldig egoistisk å kaste ut jentenes far på så tynt grunnlag? AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du velger jo dette selv da, hvorfor klager du egentlig? Du som må ta valgene din, kun din som kan gjøre en endring. Så, sett i gang. Ta tak i livet ditt, ikke syt og klag. Gjør noe med ting. Anonymkode: 66f49...516 Ja, sorry, men jeg måtte bare få utløp… TS Anonymkode: 8bb81...028 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #20 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Nei. Det skal man selvfølgelig ikke. Og jeg forstår heller ikke hvordan den som har høyest sexlyst kan finne noen som helst glede i at den du er glad i ligger der og egentlig ikke har lyst. Anonymkode: a49a8...a95 Jeg tror det er mange gråsoner her som blir borte på KG. Det er mange som ikke er kåte/ har lyst i utgangspunktet, men sier ja fordi de vet at de blir tent når man først er i gang. Da er det ikke noe problem. Andre velger å presse seg til sex for å ikke skuffe partneren, mens kroppen stritter i mot. Noen faker orgasme for å bli ferdige. Da ødelegger de sexlysten sin og lurer partneren. Det må de pinadø ta ansvar for selv. Noen blir presset til sex av partneren eller blir regelrett voldtatt mens de sover. Mange sånne historier på KG. Anonymkode: 96111...34b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå