AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Del Skrevet 5. februar 2023 Hei! Jeg er ganske kresen på parfyme og prøver å sniffe meg frem til en parfyme som er litt mindre ”voldsom“ til daglig bruk i forhold til de jeg vanligvis bruker, som jeg føler fort kan bli akkurat litt for tungt. Men jeg vil og at de skal ha litt samme type duft hvis dere skjønner 😅 Det er jo et hav av parfymer der ute. De jeg bruker nå er Victor & Rolf Bon bon, og Lancome la nuit tresor intense. Jeg elsker de duftene, aller best Bon bon, men jeg skulle ønske jeg kunne ha en litt lettere type parfyme, som minner om Bon bon, men mindre tung. Jeg har også Dior poison girl, men den falt ikke helt i smak da den ble altfor kvalmende type søt. Jeg liker ikke blomstrete parfymer, altså det må gjerne være litt blomst i, men da må det være litt søtere blomster. Aller helst vil jeg ha mer fruity parfyme, som lukter saftig og friskt. Fersken, aprikos, kirsebær, appelsin, mandarin, eple, pasjonsfrukt for eksempel. Men den må ikke bli for fjortis heller, jeg føler jeg er litt for voksen for de der Escada parfymene 😅 Selv om jeg egentlig synes de lukter litt digg 🫢 Kanskje en litt mer ”moden“ versjon av dem? Tusen takk for hjelp! 🙏🏼 Anonymkode: 99db2...f95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Del Skrevet 5. februar 2023 Hva med lovely serien fra sarah jessica parker? Anonymkode: 22ac6...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 5. februar 2023 #3 Del Skrevet 5. februar 2023 Nina Ricci Bella. Fruktig men søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. februar 2023 #4 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 12.59): Hva med lovely serien fra sarah jessica parker? Anonymkode: 22ac6...269 De er jo blomstrete. I hvert fall den originale. Ikke søt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. februar 2023 #5 Del Skrevet 6. februar 2023 Kan Rah Rah Rouge fra Juicy være noe for deg? https://www.coolpriser.no/shop/juicy-couture-rah-1011454p.html?gclid=Cj0KCQiA54KfBhCKARIsAJzSrdo8rg4km8FMPMTUSpuwyD0Mll7ZEttmGw65K4R3mXb4d8Q_j2By2tQaAr2QEALw_wcB&CookieConsentChanged=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #6 Del Skrevet 6. februar 2023 CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden): De er jo blomstrete. I hvert fall den originale. Ikke søt heller. De fleste er mest sitrusduft og lite blomstrete. Anonymkode: 22ac6...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #7 Del Skrevet 6. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 12.56): Hei! Jeg er ganske kresen på parfyme og prøver å sniffe meg frem til en parfyme som er litt mindre ”voldsom“ til daglig bruk i forhold til de jeg vanligvis bruker, som jeg føler fort kan bli akkurat litt for tungt. Men jeg vil og at de skal ha litt samme type duft hvis dere skjønner 😅 Det er jo et hav av parfymer der ute. De jeg bruker nå er Victor & Rolf Bon bon, og Lancome la nuit tresor intense. Jeg elsker de duftene, aller best Bon bon, men jeg skulle ønske jeg kunne ha en litt lettere type parfyme, som minner om Bon bon, men mindre tung. Jeg har også Dior poison girl, men den falt ikke helt i smak da den ble altfor kvalmende type søt. Jeg liker ikke blomstrete parfymer, altså det må gjerne være litt blomst i, men da må det være litt søtere blomster. Aller helst vil jeg ha mer fruity parfyme, som lukter saftig og friskt. Fersken, aprikos, kirsebær, appelsin, mandarin, eple, pasjonsfrukt for eksempel. Men den må ikke bli for fjortis heller, jeg føler jeg er litt for voksen for de der Escada parfymene 😅 Selv om jeg egentlig synes de lukter litt digg 🫢 Kanskje en litt mer ”moden“ versjon av dem? Tusen takk for hjelp! 🙏🏼 Anonymkode: 99db2...f95 Jeg bruker også Lancome la nuit tresor (men ikke intense utgaven) og har vurdert å kjøpe Dior Poison Girl. Parfymer som er litt lettere, som jeg liker, er Lancome Hypnosee, Clean Skin og Dolce & Gabbana L'Imperatrice. De er fortsatt søte, men lukter liksom mer mildt og rent. Anonymkode: eee70...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå