Nelle Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 (endret) Det er noen tråder her om hygiene... kvinner som er frustrerte over samboere/kjærester med unkarsnykker og dårlig hygiene etc. Dette skjedde for lenge siden: Jeg var på besøk hos typen min, og lå i badekaret. Jeg hørte han komme hjem, og han hadde med seg en kamerat som jeg ikke kjente (stemmen var fremmed). De visste sannsynligvis ikke at jeg var der, og jeg gadd ikke å rope ut at jeg var der heller, i og med jeg lå i badekaret. Etter en stund hører jeg den fremmede stemmen si at han måtte på dass. Typen min forklarte hvor det var, og han gikk mot badet. Badet var delt i to, med en tynn skillevegg som var åpen i bunnen/toppen (sånn type båsedo-skillevegger). På den ene siden var selve badet, med badekar, vask etc. På den andre siden var selve toalettet. Han gikk inn på toalettet, og satte seg på do. Det var UTROLIG lytt mellom han og meg, der jeg lå i badekaret. Så begynte han å bæsje. Noe så sinnsykt!! Han satt og "tvinget" og lagde kjempehøye "tvingelyder" -prompet og bæsjet og lagde lyder med stemmen. Etter langt og lenge var han ferdig, og han måtte da eventuelt inn på badet for å få vasket seg på hendene. Der lå jeg i badekaret! Jeg hadde vært helt stille etter at han satte seg på do, for jeg tenkte det ville være pinlig for han å oppdage at det var noen vegg i vegg. Men uansett: Han kom ikke inn på badet for å vaske seg. Han VASKET SEG IKKE I DET HELE TATT!!! Etter en stund stod jeg opp fra badekaret, kledde på meg og gikk inn i stua for å treffe typen + grisete kamerat. Jeg sa jeg hadde sovet på soveromme, så ikke de skulle vite at jeg hadde vært vegg i vegg da han satt på do. Men i og med han var fremmed, måtte jeg jo (hånd)hilse på han. Fy faen! Jeg holdt på å spy da jeg skulle hilse på han!! Dette er over 10 år siden, og ENDA klarer jeg ikke typen. Jeg tenker kun på han som en skikkelig ekkel gris. (jeg vil legge til at jeg selv er "normalt" renslig -dvs. jeg er på ingen måte hysterisk) Endret 21. desember 2005 av Nelle
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Å vaske henda etter man har vært på do - UANSETT ærend - er da noen ALLE bør gjøre. FOR EN FYR!!!!!! Skjønner godt du har problemer med han fyren jeg. Vet ikke om jeg hadde takla å håndhilst engang jeg. Hadde vel kanskje sagt noe tipper jeg.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 Det var æsj... men å bruke minibank-kort, bruke tastaturet på pcen på en nettcafe, ta i penger er enda mer æsj... Dvs. det er flere bakterier enn ved ett enkelt dobesøk. Tror de bakteriene som oftest er på toalettet er ganske ufarlige. Visste du at bakteriene fra menneksebæsj er umulig å bli kvitt? De er overalt, selve lukten bidrar til å skape såkalt harmoni. Rundt hver person du møter er det en viss bakteriemengde som svever rundt. Umulig å bli kvitt... Hvis han ikke var salmonellasmittet el.lign. så var du aldri i faresonen for noe smitte.
Nelle Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2005 Det var æsj... men å bruke minibank-kort, bruke tastaturet på pcen på en nettcafe, ta i penger er enda mer æsj... Dvs. det er flere bakterier enn ved ett enkelt dobesøk. Tror de bakteriene som oftest er på toalettet er ganske ufarlige. Visste du at bakteriene fra menneksebæsj er umulig å bli kvitt? De er overalt, selve lukten bidrar til å skape såkalt harmoni. Rundt hver person du møter er det en viss bakteriemengde som svever rundt. Umulig å bli kvitt... Hvis han ikke var salmonellasmittet el.lign. så var du aldri i faresonen for noe smitte. ← Jeg er på ingen måte redd for smitte. Og når det gjelder bakterier, så er vi fullstendig avhengige av disse for i det hele tatt å overleve. Det som er greia her er ikke bakteriene, det er det faktum at det er dritkvalmt å sitte å drite, tørke seg i ræva - og så ikke vaske seg på hendene etterpå. Det er bare rett og slett kvalmt. Jeg orker ikke å bli eksponert for andres bæsj.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Det er forferdelig og sjokkerende med mennesker som ikke vasker seg på hendene etter et do-besøk!! Folk burde vaske seg på hendene og så før de tilbereder mat, etter at de har spist middag, etter at de har tatt i fete ting og etter tastatur-bruk ved offentlige PC'er. Trodde dette var noe alle gjorde...men tydeligvis ikke!
Gjest Kålungen Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Kvalmt! Er det noe jeg terper på med guttungen er det å vaske henda etter dobesøk. Jeg må t.o.m vaske hendene bare jeg kaster noe ned i do og trekker ned jeg. kanskje litt i overkant men...
malicious Skrevet 21. desember 2005 #8 Skrevet 21. desember 2005 Haha. Derfor tør jeg ikke håndhilse på folk. Ekkelt
Nelle Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2005 Kvalmt! Er det noe jeg terper på med guttungen er det å vaske henda etter dobesøk. Jeg må t.o.m vaske hendene bare jeg kaster noe ned i do og trekker ned jeg. kanskje litt i overkant men... ← Jeg også må det...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #10 Skrevet 21. desember 2005 Kvalmt! Er det noe jeg terper på med guttungen er det å vaske henda etter dobesøk. Jeg må t.o.m vaske hendene bare jeg kaster noe ned i do og trekker ned jeg. kanskje litt i overkant men... ← Det gjør jeg også...vasker hendene selv etter å ha dratt ned papir i toalettet - fordi jeg har tatt på dra-ned-knappen.
Gjest lurven Skrevet 21. desember 2005 #11 Skrevet 21. desember 2005 kanskje han ike hadde blitt oppdratt til det
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2005 #12 Skrevet 21. desember 2005 kanskje han ike hadde blitt oppdratt til det ← Når man er voksen så er dette et tema som er såpass mye omtalt at en sånn unnskyldning ikke holder. Alle vet at man vasker hendene etter dobesøk.
:-) anna Skrevet 21. desember 2005 #13 Skrevet 21. desember 2005 Så sarte dere er da. Jeg synes naturligvis også at man skal vaske hendene etter toalettbesøk. Det er en selvfølge. Men at han ikke gjorde det når det ikke var servant inne på toalettet er da ikke SÅ sjokkerende. Folk kan vel gjøre verre ting mot andre enn å glemme å vaske henda.
Nelle Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2005 Så sarte dere er da. Jeg synes naturligvis også at man skal vaske hendene etter toalettbesøk. Det er en selvfølge. Men at han ikke gjorde det når det ikke var servant inne på toalettet er da ikke SÅ sjokkerende. Folk kan vel gjøre verre ting mot andre enn å glemme å vaske henda. ← Ja, folk kan gjøre verre ting. Men det var liksom det at jeg hadde ligget i badekaret, bare noen meter fra ham, i en halvtime og hørt på prompe- bæsje- og "tvingebæsjelydene" hans rett før liksom...
Eponine Skrevet 22. desember 2005 #15 Skrevet 22. desember 2005 Det gjør jeg også...vasker hendene selv etter å ha dratt ned papir i toalettet - fordi jeg har tatt på dra-ned-knappen. ← Samme her! Og æsj, den historien var ekkel!
Paradokset Skrevet 22. desember 2005 #16 Skrevet 22. desember 2005 Ikke verdens undergang, men det er selvfølgelig normal folkeskikk å vaske seg på henda etter å ha vært på dass. Apropos dette så er det enkelte situasjoner hvor man både må drite ute og lage mat ute, uten å ha tilgang på noe særlig vaskefasiliteter (type: Forsvaret og lange fjellturer med overnatting i telt etc). Best å ikke tenke så nøye på sånne ting da... Forøvrig måtte det ha vært en uhyre pinlig situasjon for begge parter om denne kompisen skulle inn på badet for å vaske seg etterpå? Naken dame i badekaret. og han har nettopp "driti" seg skikkelig ut?
Gjest Melk Skrevet 22. desember 2005 #17 Skrevet 22. desember 2005 Haha. Derfor tør jeg ikke håndhilse på folk. Ekkelt ← Gjør du ikke? Blir ikke det oppfattet ganske uhøflig i en del sammenhenger?
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #18 Skrevet 22. desember 2005 Det er jo ikke sikkert han tørket seg etter do besøket.... Og da var han jo ren på hendene..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 22. desember 2005 #19 Skrevet 22. desember 2005 Det er jo ikke sikkert han tørket seg etter do besøket.... Og da var han jo ren på hendene.. ← Godt poeng!
Gjest Gjest Skrevet 22. desember 2005 #20 Skrevet 22. desember 2005 Kanskje han oppdaget at det var en dame i badekaret ved siden av, og så ble han kjempeflau og lot være å gå inn der for å vaske hendene? Må bare få legge til at ei veninne av meg var syk i et nesten et halvt år, stadig inn og ut av sykehus, fordi hun hadde fått i seg noen farlige tarmbakterier. Vanligvis går det bra å ikke vaske seg på hendene, men tarmbakterier kan være veldig farlige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå