Gå til innhold

Noen som pratiserer hypnose under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss er det veien til at hun kommer kraftig. 

Har du erfart dette?

Anonymkode: 32e4a...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke prøvd før, men har vært nysgjerrig på det! 
Har tidligere slitt litt med å klare å slappe av og ikke tenke så mye under sex, så jeg så for meg at hypnose kanskje kunne tatt bort den usikkerheten ved meg selv. Har siden jobbet mye med det, og føler jeg slapper mye mer av og nyter ting mer, men synes fortsatt hypnose virker spennende

Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)

Den tilstanden jeg når under sex noen ganger kan definitivt beskrives som selvhypnose. Det har jeg faktisk ikke tenkt over før nå, men det innebærer en endret sinnstilstand, pust, lukkede øyne alt på en måte som gir en helt annen tilstedeværelse i egen kropp. 

Det folk tror er hypnose er jo noe annet enn det er i realiteten.  

Endret av DreamWorks
Skrevet
DreamWorks skrev (3 timer siden):

Den tilstanden jeg når under sex noen ganger kan definitivt beskrives som selvhypnose. Det har jeg faktisk ikke tenkt over før nå, men det innebærer en endrer sinnstilstand, pust, lukkede øyne på en måte som gir en helt annen tilstedeværelse i egen kropp. 

Det folk tror eg hypnose er jo noe annet enn det er i realiteten.  

Der er du inne på noe. Det å skape sinnstilstand og gi den andre en god opplevelse er målet. Å senke murer som hindrer er målet. På et senere tidspunkt trekker en frem samme ord, uten hypnose, som forløser sinnbilder og det ubevisste slik at de tidligere hindringer senkes lettere, slik at hun drives inn i nytelsen lettere. 

Veien til en kvinnes nytelse er mer mental enn fysisk. Potensialet er stort. Mest for henne.

Gjest DreamWorks
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Der er du inne på noe. Det å skape sinnstilstand og gi den andre en god opplevelse er målet. Å senke murer som hindrer er målet. På et senere tidspunkt trekker en frem samme ord, uten hypnose, som forløser sinnbilder og det ubevisste slik at de tidligere hindringer senkes lettere, slik at hun drives inn i nytelsen lettere. 

Veien til en kvinnes nytelse er mer mental enn fysisk. Potensialet er stort. Mest for henne.

Dette var litt spennende. Jeg har tidligere definert den tilstanden som sub-space for det er den eneste beskrivelsen jeg har funnet som minner.  Selvhypnose/meditasjon tenker beskriver i alle fall deler av det, sub-space andre aspekter  Jeg tenker at det i en seksuell setting bør være noe en jobber med selv, og ikke noe en annen skal jobbe en inn i. 

Jeg bruker ikke den kognitive delen med selv-instrukser, jeg fokuserer heller på egen kropp, egen lyst. For meg er det å være naken viktig, jeg fokusere på en veldig tilstedeværelse i egen kropp. Det er viktig at han gir meg nok tid til å klare å lukke verden ute, og være 100% til stede helt til kroppen blir elektrisk.  Med trening har jeg blitt flinkere å nå dette stedet mye fortere, og det å være naken i visse settinger setter meg mer automatisk inn i den sinnstilstanden også. 

Skrevet
DreamWorks skrev (11 timer siden):

Dette var litt spennende. Jeg har tidligere definert den tilstanden som sub-space for det er den eneste beskrivelsen jeg har funnet som minner.  Selvhypnose/meditasjon tenker beskriver i alle fall deler av det, sub-space andre aspekter  Jeg tenker at det i en seksuell setting bør være noe en jobber med selv, og ikke noe en annen skal jobbe en inn i. 

Jeg bruker ikke den kognitive delen med selv-instrukser, jeg fokuserer heller på egen kropp, egen lyst. For meg er det å være naken viktig, jeg fokusere på en veldig tilstedeværelse i egen kropp. Det er viktig at han gir meg nok tid til å klare å lukke verden ute, og være 100% til stede helt til kroppen blir elektrisk.  Med trening har jeg blitt flinkere å nå dette stedet mye fortere, og det å være naken i visse settinger setter meg mer automatisk inn i den sinnstilstanden også. 

Flott. Hver sin vei. Nyt i vei.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod. 

Skrevet

Hva går det ut på?

Anonymkode: af378...397

Skrevet

En av mine største utfordringer under sex, er at tankene mine ikke klarer å holde seg i ro. Der er hypnose genialt!

Vi har eksperimentert en del med erotisk hypnose det siste året og jeg synes det er kjempespennende! Hypnose er mye mer enn de sceneshowene der folk tror de er kaklende høns. Hypnose kan også minne om en form for mindfulness/aktiv tilstedeværelse etc. Å lære om hva hypnose faktisk er, var viktig for meg før jeg våget prøve.

Jeg har til og med fått orgasme i hypnose. Uten berøring. Da ble jeg skikkelig overrasket. Det trodde jeg virkelig ikke var mulig. 🙂

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hos oss er det veien til at hun kommer kraftig. 

Litt nysgjerrig her, hvordan gjør dere det? Sånn helt konkret. Kanskje vi andre har noe å lære her? ;-)

Skrevet

Jeg synes alle burde teste hypnose og bli mer kjent med hvordan suggesjoner virker. Disse virkemidlene er godt kjent og i full bruk rundt oss. Det er ikke farlig å teste ut og du blir ikke mer påvirkelig. Derimot kjenner du mer igjen når du presenteres ovenfor manipulative språkmønstre og aktører. 

Omtrent som å høre en vits. Ja, den spontane latteren er ikke helt viljestyrt.
Men du kan fint bestemme deg for å ikke påvirkes av en vits hvis du identifiserer at det fortelles en vits underveis.

Dersom du følger alle instruksjonene i en hypnotisk induksjon, så lar du også kroppen følge farge når du får en suggesjon. Men du er på ingen måte maktesløs. Omtrent som alle andre responser en person på en scene kan manipulere deg til.

Jeg er veldig analytisk av meg og har ikke opplevet spesielt dype trancefenomener. Jeg pleide å være stolt av det. Det er jeg ikke lenger. Jeg skulle ønske jeg hadde bedre tilgang på en slik tilstand hvor jeg både kan forsterke og endre på opplevelser samt gjøre endringsarbeide mentalt. Egenterapi.

Jeg tenker at seksuell hypnose er et ypperlig sted å dyrke denne siden ved deg. Det er jo allerede en kontekst hvor du har en endret sinnstilstand og har en opplevelse å utbrodere.

• Liker 1
Skrevet
Fioljenta skrev (1 time siden):

Litt nysgjerrig her, hvordan gjør dere det? Sånn helt konkret. Kanskje vi andre har noe å lære her? 😉

I vårt tilfelle er det min kunnskap om min samboer sitt indre liv, preferanser, erfaringer, ønsker og de ankre jeg har bevisst sådd i henne for å berike hennes sexliv.

I en seanse, under sex, gjennomføres hypnosen, med hennes samtykke, og hun når ønsket orgasme, kraftig, i løpet av sekunder. 

Hva jeg sier og gjør er å danne et bilde som iverksetter underhjernens sentre. Hun responderer da raskere på ytre stimuli i kombinasjonen med nevnte stimuli.

Hun får orgasmer på andre måter, men er nok etter min erfaring ei som ikke lett kommer over platåfasen. Hun hadde aldri opplevd orgasme med andre, selv med et normalt aktivt og erfarent sexliv fra før. 

Dette er ikke for alle, men for henne har det hjulpet, i en trygg relasjon, med en hun vet vil være hennes livspartner. 

Gjest DreamWorks
Skrevet (endret)
MuffinStud skrev (6 timer siden):

Jeg er veldig analytisk av meg og har ikke opplevet spesielt dype trancefenomener. Jeg pleide å være stolt av det. Det er jeg ikke lenger. Jeg skulle ønske jeg hadde bedre tilgang på en slik tilstand hvor jeg både kan forsterke og endre på opplevelser samt gjøre endringsarbeide mentalt. Egenterapi.

Jeg tenker at seksuell hypnose er et ypperlig sted å dyrke denne siden ved deg. Det er jo allerede en kontekst hvor du har en endret sinnstilstand og har en opplevelse å utbrodere.

Jeg var tidligere lite suggestiv, og strevde med mindfulness også. Har brukt mindfulness lenge, og har god nytte av det i periodene jeg har vært flink. 

Min påvirkbarhet har endret seg med årene, hvor jeg nå er mye mer påvirkbar av det som skjer rundt meg, musikk, kunst osv. Ting jeg før tenkte var ting folk "finet" seg med kan jeg nå kan bli kraftig rørt på en to tre. Nå velger jeg å bruke jeg denne påvirkbarheten min veldig aktivt, med tanke på hvilken stimuli jeg har rundt meg for eksempel. Jeg merker også at jeg automatisk noen ganger vrir hendene mine opp, fordi det kjennes mer åpent og sårbart ut. Etter hvert lærer jo kroppen seg også å finne denne tilstanden, så det å bruke et fast sted, en fast gjenstand, fast sang osv hjelper mye. For meg er det kroppen min jeg bruker, og det er jo hendig siden den alltid er med meg. Et glass vin hjelper også på, kanskje bare ved å holde i stetten til og med. 

Jeg har som sakt ikke tenkt at det er selvhypnose jeg driver med (men bruker visualisering aktivt heller enn instruksjon), har koblet det til mindfulness det har jeg -  men tilstanden jeg havner i er noe mer enn å bare være mindfull

Endret av DreamWorks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...