Gå til innhold

Hvordan komme seg fra sandvika til liertoppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg lettes mulig komme meg fra Sandivka til Liertoppen senter når jeg ikke har bil? Går jo ikke noe direktetog dit..Må jeg bytte buss i Asker tro?Hvilken buss er i såfall det?

Noen som er kjent? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha tatt tog til Asker og buss derfra. Det er bussen som går mot Lierskogen/forbi Dikemark. Jeg husker ikke bussnr. dessverre. Men bussen går fra togstasjonen så og si, så det er sikkert ikke så vanskelig å finne ut. Kan hende det går buss direkte (gikk en pendlerbuss før i hvert fall), men det er jeg ikke sikker på.

Skrevet

Bussrute 71 går fra Asker til Liertoppen. Tider finnes på ruteopplysningen 177, www.177.as under Buskerud hvis du søker.

Skrevet

Tusen tusen takk! Da blir det julegave på meg fra samboer=) Prøvde både visveg, gulesider, traffikanten og nsb, men enten så fant den ikke eller så var det så rotete vist..er ikke kjent i omerådet i det hele tatt.

Er det langt å gå fra Liertoppen bussstasjon til kjøpesenteret? Hørte at det tok 1 1/2 time fra (Lier?) togstasjon..., men det er annerledes med buss?

Skrevet

Bussen stopper utenfor senteret. :) Du kan jo be sjåføren si ifra hvis du er usikker.

God tur. ;)

Skrevet

Det var da svært.... :overrasket:

Og hvis han er din samboer, hvorfor bor dere på ulike steder da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...