Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 Hvordan kan jeg lettes mulig komme meg fra Sandivka til Liertoppen senter når jeg ikke har bil? Går jo ikke noe direktetog dit..Må jeg bytte buss i Asker tro?Hvilken buss er i såfall det? Noen som er kjent?
Soul Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Jeg ville ha tatt tog til Asker og buss derfra. Det er bussen som går mot Lierskogen/forbi Dikemark. Jeg husker ikke bussnr. dessverre. Men bussen går fra togstasjonen så og si, så det er sikkert ikke så vanskelig å finne ut. Kan hende det går buss direkte (gikk en pendlerbuss før i hvert fall), men det er jeg ikke sikker på.
Soul Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 Bussrute 71 går fra Asker til Liertoppen. Tider finnes på ruteopplysningen 177, www.177.as under Buskerud hvis du søker.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #5 Skrevet 21. desember 2005 Tusen tusen takk! Da blir det julegave på meg fra samboer=) Prøvde både visveg, gulesider, traffikanten og nsb, men enten så fant den ikke eller så var det så rotete vist..er ikke kjent i omerådet i det hele tatt. Er det langt å gå fra Liertoppen bussstasjon til kjøpesenteret? Hørte at det tok 1 1/2 time fra (Lier?) togstasjon..., men det er annerledes med buss?
Soul Skrevet 21. desember 2005 #6 Skrevet 21. desember 2005 Bussen stopper utenfor senteret. Du kan jo be sjåføren si ifra hvis du er usikker. God tur.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2005 #7 Skrevet 21. desember 2005 Det var da svært.... Og hvis han er din samboer, hvorfor bor dere på ulike steder da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå