Friendss Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Føler at jeg blir så stiv i holdningen rundt. Jeg klarer ikke slappe av og bli så ops. på hva jeg sier at det er tungt å være rundt. Vi er veldig forskjellige, jeg føler selv at jeg er veldig åpen og vennlig, og interessert i å prate, men responsen hos henne får meg til å føle meg sær. Responsen er lite lystig, lite smil, ikke alltid jeg får svar, føler det jeg snakker om ikke interesserer henne, når jeg stiller spørsmål om henne føles det ut som hun svarer fordi hun må, ikke fordi hun er interessert i prate med meg. Jeg føler jeg plager henne og blir mer stille, tenker mye over hva jeg burde si, unngå å si "dumme" ting, og det er slitsomt. Møtes titt og stadig når vi er innom. Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år, og syns det er synd at vi ikke får et godt forhold med med søstra. Noen andre?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Har du spurt kjæresten din om synspunkt og kanskje råd? Og hvis hun ikke virker interessert ville jeg sluttet å prøve så særlig. Selvom det er synd.. Anonymkode: 5bd06...164 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Slutt å prøv. Vet ikke om hun er direkte uhøflig eller introvert men uansett, ikke legg noe mer i det. Hvis hun har vist deg så mange tegn og vært «avvisende» så ikke legg noe mer i det. Ikke prøv å få hun interessert i å prate med deg. Er ofte da det slipper opp og kanskje plutselig snur hun på flisa Anonymkode: 5a064...64a 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #4 Skrevet 6. februar 2023 Vær avvisende tilbake. Anonymkode: 1bba5...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå