AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 9bc84...a70
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #2 Skrevet 5. februar 2023 Ja. Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe spesielt. Anonymkode: 4f3a6...d59 4
Entern Skrevet 5. februar 2023 #3 Skrevet 5. februar 2023 Ikke en Sumaya fan nei. En Tusvik fan kanskje. 5
Gjest Raptuss Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Nei, fra nå av leter jeg kun etter noen som er fan av den optimale kombinasjonen, Greta Thunberg og Jimmy Carr. Det kan heller ikke være enten eller, må være begge to!
Anonymbruker*** Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Ja, men kunne jeg datet en blodfan av Sjaman Durek og Lothepus? Mer tvilsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Nei, absolutt ikke. Anonymkode: b6fa4...727 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 Jirde hadde jeg hatt alt for lite felles med. Hun er en trekant, jeg er en firkant. Dette eneste vi har til felles er at vi spiser. Men selv maten vi spiser er forskjellig. Dessuten ser jeg ikke for meg å konvertere og omskjære meg selv. Det er vel helt innlysende. Bonde Tusvik blir alt for intens og er alt for glad i privatliv. For henne er ingenting privat eller hellig. Hun utleverer de rundt seg, det er jo det hun lever av. Og jeg vil ikke at hun skulle basunert ut alle mine svakheter, tabber eller feil hvis en gang var sint på meg. Hun er ikke en trygg partner. Anonymkode: 21146...900 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 Ja. Skjønt jeg synes ofte det er rart om voksne folk går rundt og er "fan" av noe som helst. Men jeg har ingen store problemer med verken Sigrid eller Sumaya. Anonymkode: 3e0cd...f6e
ClausSaus Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 9bc84...a70 Henholdsvis nei og nei. Men igjen: Er de så like at spørsmålet gir mening?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 Ja de er rå begge to Denne tråden er et eksempel på hvor kvinnehatende menn er. Den er penbart laget som et tilsvar på "Kunne du datet en fan av Andrew tate eller Jordan Peterson?" altså to menn som aktivt kjemper mot og hater likestilling, to menn som helt åpent hater kvinner og støtter sexisme, den ene støtter seksuell trakassering og diskriminering og undertrykking og den andre støtter både alt det og overgrep og menneskehandel. Også klarer trådstarteren i denne tråden å bruke to kvinner som kjemper for likestilling og likeverd og mot sexisme og undertrykking og overgrep, å bruke disse to kvinnene som sammenligning til de to overnevnte mennene, som om det skulle være like ille eller av samme ulla. Jess folkens nok et eksempel på hvor lang vei igjen vi har til likestilling og hvor mye kvinnehat som fins blandt brukerne her inne når menn ser på kvinner som kjemper for likestilling som like fæle mennesker og partnere som kvinner ser på menn som hater og mishandler og undertrykker kvinner. Anonymkode: 095b5...594 1
herzeleid Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja de er rå begge to Denne tråden er et eksempel på hvor kvinnehatende menn er. Den er penbart laget som et tilsvar på "Kunne du datet en fan av Andrew tate eller Jordan Peterson?" altså to menn som aktivt kjemper mot og hater likestilling, to menn som helt åpent hater kvinner og støtter sexisme, den ene støtter seksuell trakassering og diskriminering og undertrykking og den andre støtter både alt det og overgrep og menneskehandel. Også klarer trådstarteren i denne tråden å bruke to kvinner som kjemper for likestilling og likeverd og mot sexisme og undertrykking og overgrep, å bruke disse to kvinnene som sammenligning til de to overnevnte mennene, som om det skulle være like ille eller av samme ulla. Jess folkens nok et eksempel på hvor lang vei igjen vi har til likestilling og hvor mye kvinnehat som fins blandt brukerne her inne når menn ser på kvinner som kjemper for likestilling som like fæle mennesker og partnere som kvinner ser på menn som hater og mishandler og undertrykker kvinner. Anonymkode: 095b5...594 Kan du ikke gjøre oss en tjeneste å heller gå inn i den andre tråden og vise oss hvor Jordan Peterson "helt åpent hater kvinner og støtter sexisme" og "støtter seksuell trakassering og diskriminering og undertrykking"? Det er mye bedre å stå med rak rygg i tråden der temaet diskuteres og underbygge påstandene sine enn å flykte til en annen for å avspore den 1
Andro Skrevet 5. februar 2023 #12 Skrevet 5. februar 2023 Selvfølgelig. Den ene er en venn. Vi har mange felles verdier.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #13 Skrevet 5. februar 2023 Så lenge de ikke prøver å presse det over på meg så går det nok bra. Hvis de også setter noe av tankegodset deres ut i live så har vi kanskje et problem. Anonymkode: ae11a...b58 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja de er rå begge to Denne tråden er et eksempel på hvor kvinnehatende menn er. Den er penbart laget som et tilsvar på "Kunne du datet en fan av Andrew tate eller Jordan Peterson?" altså to menn som aktivt kjemper mot og hater likestilling, to menn som helt åpent hater kvinner og støtter sexisme, den ene støtter seksuell trakassering og diskriminering og undertrykking og den andre støtter både alt det og overgrep og menneskehandel. Også klarer trådstarteren i denne tråden å bruke to kvinner som kjemper for likestilling og likeverd og mot sexisme og undertrykking og overgrep, å bruke disse to kvinnene som sammenligning til de to overnevnte mennene, som om det skulle være like ille eller av samme ulla. Jess folkens nok et eksempel på hvor lang vei igjen vi har til likestilling og hvor mye kvinnehat som fins blandt brukerne her inne når menn ser på kvinner som kjemper for likestilling som like fæle mennesker og partnere som kvinner ser på menn som hater og mishandler og undertrykker kvinner. Anonymkode: 095b5...594 Dette må være trolling. Tusvik gjør karriere på å utlevere folk og har også uten samtykke distribuert nakenbilder av Kåre Coneradi. Latterlig å stemple menn som kvinnehatere når du rosemaler en som har gjort karriere på mannehat. "Hahaha, se nakenbildene Kåre Koneradi hadde på mobiltelefonen som ble stjålet" Anonymkode: 25d21...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #15 Skrevet 6. februar 2023 En fan av Sumaya Jirde Ali? Jeg hadde i hvert fall ikke datet en som tror at man er en "fan" hvis man er enig med eller sympatiserer med samfunnsdebattanter. Anonymkode: 7b8ce...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå