India Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 jeg pleier å bruke 33 og 34 i str på bukser,litt utifra hvilke merke og type bukse. Men i går prøvde jeg en vb bukse og den passet i str 30. er de buksene så store i str? eller bruker jeg til vanlig litt store bukser? Tror nok jeg kunne gått ned en str for at buksene skulle sitte litt bedre, men str 30?
Annevenn Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 Det kan være store variasjoner i buksestr., alt etter som det er en modell som skal sitte løst eller stramt. Jeg må noen ganger opp i L, str 42/44, men har en dongeribukse i str. 38. Så forskjellene er stooore! Derfor synes jeg det er vanskelig å kjøpe bukser på nett.... Erfaringsmessig går de fleste bukser litt ut, så jeg kjøper dem vanligvis så trang som mulig, unntatt tykke dongeribukser.
Miracl3 Skrevet 21. desember 2005 #3 Skrevet 21. desember 2005 Jeg tror nok VB buksene er store i str særlig London modellen. Jeg gikk også ned noen str i den modellen. I madrid gikk jeg ned en str.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå