tuvano Skrevet 5. februar 2023 #1 Skrevet 5. februar 2023 Hei! vil er flest men egt ute etter et forhold, eller vil de bare tulle rundt med mange jenter? hvis de er rundt sånn 17-19 år? eller er det sånn at de ser noe seriøst med ei jente hvis de liker henne selvom de er 17-19, hva r din erfaring ? Og hvilken alder ble du og din nåværende kjæresten din sammen?
tuvano Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Hvor gamle er dere? Begge er 18
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #4 Skrevet 5. februar 2023 Mange som er unge, er useriøse, lite modne eller begge deler. Anonymkode: 00666...979
Maskinfører Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Jeg ville hatt seriøst forhold men en jente dersom jeg skulle hatt det 🙂
Helene1982 Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 Jeg tenker at dere er for unge til å slå seg til ro, men du setter rammene for ditt eget forhold. Om du ønsker et monogamt forhold, og han vl ligge rundt, ville jeg vurdert å gå videre om jeg var deg. Om dere begge er happy med å bare ha et seksuelt forhold, er det også greit.
tuvano Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #7 Skrevet 5. februar 2023 Helene1982 skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at dere er for unge til å slå seg til ro, men du setter rammene for ditt eget forhold. Om du ønsker et monogamt forhold, og han vl ligge rundt, ville jeg vurdert å gå videre om jeg var deg. Om dere begge er happy med å bare ha et seksuelt forhold, er det også greit. Jeg vil at han skal bli min for alltid gutt, jeg er ikke så glad i å hoppe fra gutt til gutt, jeg er forleksa i han og den eneste jeg vil ha. Og vi var jo egt sammen, og han ber om en annen sjanse etter å ha løyet til meg om ting, han viser mye oppmerkomshet og kjærlighet, så vet ikke hva jeg skal gjøre. 1
Sofie Maria Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 tuvano skrev (2 minutter siden): Jeg vil at han skal bli min for alltid gutt, jeg er ikke så glad i å hoppe fra gutt til gutt, jeg er forleksa i han og den eneste jeg vil ha. Og vi var jo egt sammen, og han ber om en annen sjanse etter å ha løyet til meg om ting, han viser mye oppmerkomshet og kjærlighet, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva var løynen? Hvis det ikke var noe super alvorlig (typ helt krise for deg) så vil jeg si kjør på🥰 .. Dere er begge så unge så om han skulle drite seg ut på nytt er det bare å dumpe han og gå videre med livet ditt. Det føles kanskje ikke sånn ut nå, men du har et hav av tid foran deg ..😏hilsen 32 åring.
Helene1982 Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 tuvano skrev (2 minutter siden): Jeg vil at han skal bli min for alltid gutt, jeg er ikke så glad i å hoppe fra gutt til gutt, jeg er forleksa i han og den eneste jeg vil ha. Og vi var jo egt sammen, og han ber om en annen sjanse etter å ha løyet til meg om ting, han viser mye oppmerkomshet og kjærlighet, så vet ikke hva jeg skal gjøre. Du kommer til å gi ham en ny sjanse, tror jeg. han er nok glad i deg, men han er også ung og umoden. Som sagt: sett rammer for deg selv. Hva er akseptabelt og hva er ikke det, og hold deg til det. Det finnes par som blir sammen i tenårene og som vare hele livet, men jeg tror det er viktg å ha noe å sammenligne med, for å finne ut av hva du ønsker deg i et forhold. Forelskelse er ekstremt forstyrrende for logisk tenking. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 tuvano skrev (21 minutter siden): Hei! vil er flest men egt ute etter et forhold, eller vil de bare tulle rundt med mange jenter? hvis de er rundt sånn 17-19 år? eller er det sånn at de ser noe seriøst med ei jente hvis de liker henne selvom de er 17-19, hva r din erfaring ? Og hvilken alder ble du og din nåværende kjæresten din sammen? Kommer helt an på mennesketyper. Det finnes begge typer menn. De som foretrekker å ligge rundt ‘fordi de kan’ og dem som syns livet som rundbrenner er kaldt og kynisk..og foretrekker en skikkelig kjæreste. Jeg var ganske pen i den alderen og jeg avslørte fort de guttene som ikke var klare for å slå seg til ro. Hadde 2 forhold som begge varte ca 1-2 år da jeg var mellom 18 og 22. Det opplevdes som ‘ekte’ kjærlighet fra begges side. Det som derimot ofte skjer i den alderen er at man lettere vokser fra hverandre. Fordi mennesker forandrer seg hele livet og kanskje mest i årene fra tenårene til utover 20-årene. Jeg var en ganske forskjellig person da jeg var 18, 25 og 35 år. Og jeg lever et ganske annerledes liv i dag som 40 år gammel tre-barnsmamma. Selv om jeg er den samme inni meg med de samme følelsene, verdiene&holdningene🙂 Lykke til med kjærligheten❤️ Anonymkode: 2ead6...498
Flintis Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 Det er vel litt sånn at hva de fleste gjør eller ikke er uvesentlig, men det som teller er hva dere gjør. Uansett alder må dere bygge forholdet deres sammen. Noen blir sammen på ungdomsskolen noen på videregående og noen i 30 årene. Alt kan gå bra. Det er sikkert lurt å tenke på hva dere vil ha i forholdet og hvordan dere vil ha det og ta en prat å se om det passer. Er en forelsket og det er gjensidig er det bare å hoppe uti og nyte. Det går an å ha med litt fornuft også, selv om en er bevistløs i gjerningsøyeblikket. Råd fra alle andre er råd uansett hva det gjelder, du må ta dine avgjørelser basert på dine forutsetninger. Lykke til.
tuvano Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #12 Skrevet 5. februar 2023 Sofie Maria skrev (10 minutter siden): Hva var løynen? Hvis det ikke var noe super alvorlig (typ helt krise for deg) så vil jeg si kjør på🥰 .. Dere er begge så unge så om han skulle drite seg ut på nytt er det bare å dumpe han og gå videre med livet ditt. Det føles kanskje ikke sånn ut nå, men du har et hav av tid foran deg ..😏hilsen 32 åring. Ok så han sa til meg først at han var i ett forhold, når vi først begynte å snakke, etter noen dager begynte han å flørte mye med meg, synes det var rart, så jeg spurte «var ikke du sammen med noen?» så svarte han nei, og at de hadde slått opp fordi det ikke fungerte mellom dem. Så ble begge oss sammen kort etter og begynte å flørte og gå ut sammen osv, dette visste seg å være løgn, han slod aldri opp med kjæresten hans, men han var sammen med meg, og de hadde vært sammen i 3 hele år, men de har aldir møtes siden det er avstandsforhold, med meg var han ikke så mye sammen bare noen uker, før jeg fant ut og slod opp med han. Og nå ber han meg om ny sjanse, men til henne sa han at vi aldri var sammen og at jeg lyver, (jeg kutta konakt med han så han ble sikkert biter) Han prøver å snakke med meg igjen, og jeg tror jeg kan få han til å slå opp med henne dersom vi to skal bli sammen, men etter alt det han løy om vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, han sier han elsker meg osv, men var utro mot dama hans og løy til begge.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #13 Skrevet 5. februar 2023 Jeg er seriøs, men ikke klar for noe nytt forhold. Sist forhold tok dessverre slutt for 9 år siden, så ja jeg bruker veldig mye tid på å komme meg videre. Men slikt tar den tid det tar. Tror ikke du finner noe menn som er seriøs som er desperate. Anonymkode: 23766...b5f
Helene1982 Skrevet 5. februar 2023 #14 Skrevet 5. februar 2023 jeg er dobbelt så gammels som deg og mye surere og mer bitter. jeg hadde ikke orket dette dramaet. jeg hadde sagt at jeg er fullstendig uinteressert i tårer og ord. Om han vil være sammen med deg, rydder han hjemme først. Om han velger hub andre er det selsvagt vondt, men som sagt må du si hva som er akseptabel oppførsel for deg.
tuvano Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #15 Skrevet 5. februar 2023 Helene1982 skrev (11 minutter siden): jeg er dobbelt så gammels som deg og mye surere og mer bitter. jeg hadde ikke orket dette dramaet. jeg hadde sagt at jeg er fullstendig uinteressert i tårer og ord. Om han vil være sammen med deg, rydder han hjemme først. Om han velger hub andre er det selsvagt vondt, men som sagt må du si hva som er akseptabel oppførsel for deg. Han valgte jo meg ovenfor henne, siden han sa til meg at han ikke hadde kjæreste og ble sammen med meg, jeg har enda fjerna han, så han har sendt meg meldinger der han vil at jeg skal tilgi han og gi han ny sjanse, så vi blir nok sammen igjen og han kommer til å slå opp med henne, skjønner bare ikke om jeg bør stole på han siden det var så lett for han å lyve, hvem vet hvem andre jenter han flørter med.
Helene1982 Skrevet 5. februar 2023 #16 Skrevet 5. februar 2023 tuvano skrev (4 minutter siden): Han valgte jo meg ovenfor henne, siden han sa til meg at han ikke hadde kjæreste og ble sammen med meg, jeg har enda fjerna han, så han har sendt meg meldinger der han vil at jeg skal tilgi han og gi han ny sjanse, så vi blir nok sammen igjen og han kommer til å slå opp med henne, skjønner bare ikke om jeg bør stole på han siden det var så lett for han å lyve, hvem vet hvem andre jenter han flørter med. Problemet er jo at du enten må velgeå stole på ham eller gå videre. Du kan ikke ta opp dette i all fremtid om du vil at forholdet skal fungere.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 Han valgte jo ikke deg ovenfor henne når han løy til deg og sa til dama si at du løy om at dere hadde vært sammen. Han har heller ikke slått opp med hun når han prøver å få deg tilbake. Han velger jo henne på den måten Anonymkode: 27576...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Kommer helt an på mennesketyper. Det finnes begge typer menn. De som foretrekker å ligge rundt ‘fordi de kan’ og dem som syns livet som rundbrenner er kaldt og kynisk..og foretrekker en skikkelig kjæreste. Jeg var ganske pen i den alderen og jeg avslørte fort de guttene som ikke var klare for å slå seg til ro. Hadde 2 forhold som begge varte ca 1-2 år da jeg var mellom 18 og 22. Det opplevdes som ‘ekte’ kjærlighet fra begges side. Det som derimot ofte skjer i den alderen er at man lettere vokser fra hverandre. Fordi mennesker forandrer seg hele livet og kanskje mest i årene fra tenårene til utover 20-årene. Jeg var en ganske forskjellig person da jeg var 18, 25 og 35 år. Og jeg lever et ganske annerledes liv i dag som 40 år gammel tre-barnsmamma. Selv om jeg er den samme inni meg med de samme følelsene, verdiene&holdningene🙂 Lykke til med kjærligheten❤️ Anonymkode: 2ead6...498 Mener du at menn vil være single for å kunne "ligge rundt" eller finnes det også menn som kanskje bare vil være fri, ikke binde seg for sin personlige frihet og uavhengighet? (Håper virkelig det ellers er det trist) Anonymkode: 2bff7...250
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #19 Skrevet 5. februar 2023 Den alderen er når gutter er aller mest kåte, så de gjør hva som helst for å få pule, også å si at de elsker dama og vil gå i forhold med henne selvom det egentlig bare er for å pule. Mange voksne menn er sånn også, men det fins såklart både unge og voksne menn som på ekte blir forelsket og liker damen. For å finne ut det må du bruke lang tid på å bli kjent med de, mange måneder fysiske dates og ekte dates middag osv med gode dype samtaler og ikke kjedeprat og koseprat på snap. Det teller ikke. Også unngå sex lenge, unngå å snakke om sex eller sende seksuelle bilder og se om de er like interessert i deg etter noen måneder eller om de bare prøver å vri alt inn på sex og sexchat Anonymkode: 4f94c...980
tuvano Skrevet 5. februar 2023 Forfatter #20 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han valgte jo ikke deg ovenfor henne når han løy til deg og sa til dama si at du løy om at dere hadde vært sammen. Han har heller ikke slått opp med hun når han prøver å få deg tilbake. Han velger jo henne på den måten Anonymkode: 27576...b0a Han gjorde jo det samme med henne til meg, sa at han ikke var sammen med henne og er singel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå