Gjest Espera Skrevet 21. desember 2005 #1 Skrevet 21. desember 2005 Dere som har det da! Samboeren min er vant med julestrømpe fra han var liten hjemmefra, og snakker mye om hvor kos dette var. Tenkte jeg skulle overraske ham i år - men hva putter man i? Han får blad, no godis og en julesigar - men er det noe annet "smått" som er moro å putte i strømpa? Hva gjør dere?
Grooo Skrevet 21. desember 2005 #2 Skrevet 21. desember 2005 Når jeg bodde hjemme fikk jeg som regel litt godis, et blad og kanskje noe lillesøstern min hadde laget. Og gjerne et par sokker, en ny tannbørste eller noe slik "tull". Egentlig nyttige og greie ting, ble pakket inn sammen med de andre småpakkene sånn for moro og puttet i strømpen... hehe
Gjest Aloha Skrevet 21. desember 2005 #4 Skrevet 21. desember 2005 Sambo fikk julestrømpe av meg i fjor, med masse godis oppi. Pleier selv fortsatt å få det av mamma og pappa, de putter i en del godis og kanskje et blad. Flaxlodd er også en god ide.
Gjest lilletroll Skrevet 22. desember 2005 #5 Skrevet 22. desember 2005 Dere som har det da! Samboeren min er vant med julestrømpe fra han var liten hjemmefra, og snakker mye om hvor kos dette var. Tenkte jeg skulle overraske ham i år - men hva putter man i? Han får blad, no godis og en julesigar - men er det noe annet "smått" som er moro å putte i strømpa? Hva gjør dere? ← GODTERI!!!
Gjest Spacegirl Skrevet 22. desember 2005 #6 Skrevet 22. desember 2005 Godteri og en liten julepynt eller noe sånt.
rutti Skrevet 22. desember 2005 #7 Skrevet 22. desember 2005 putta masse godt oppi den jeg:) sjokolade...
Lilith Skrevet 22. desember 2005 #8 Skrevet 22. desember 2005 Jeg pleier å få julehefter, godterier, klementiner og en liten gave i julestrømpa
nostalgia Skrevet 24. desember 2005 #9 Skrevet 24. desember 2005 Jeg har to julestrømper fremme, men bare for pyntens skyld I den ene putter jeg alle julekortene jeg får!
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2006 #10 Skrevet 1. januar 2006 I år laget jeg julestrømpe til mannen min for første gang. Han fikk Pondus-juleblad, en sudoku-bok og alle de sære yndlingssjokoladene sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå