AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg er svært flink og satser på å få gjennombrudd. Men jeg prøver å få riktig image. Jeg rapper om fattigdom, dop, kriminalitet, vold fra politiet men jeg har hatt god oppvekst i stabil familie. Jeg har aldri i nærheten vært i sånt miljø eller I nærheten av sånne folk eller opplevelser. Anonymkode: c9d52...46a
megda Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Du må være autentisk. Det er det eneste som funker. Vær deg selv og folk vil tro på budskapet ditt og kjenne seg igjen i tekstene dine fordi de er ekte. Dersom du er flink kan du rappe om alt mellom himmel og jord. Det handler kun om vibes. Ikke selg sjelen din for å prøve å leve opp til andre sine forventinger til "hva som er kult". snakk om dine opplevelser der du er i livet også vil folk automatisk kjenne seg igjen i det slik du sikkert gjør når du hører gutta fra NY rappe om sine omgivelser og oppvekst. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Hvorfor prate om noe du aldri har vært i nærheten av? De som er gode er de som legger følelsene i det å de man kan kjenne seg igjen i. Der man føler sangen er helt i takt med miljøet. Får noen som ikke har vært der vill det være umulig. Du kan rappe om mye annet. Endless eks var en av de mest populære i Norge får noen år siden. Han rappet om følelser får det var noe han kjente mye på. Har du det i hjerte vill folk høre. Er det som en bok uten egene erfaringer vill de ikke. Men du kan høre med noen gode rappere om du kan ta en del i en låt. De pleide å ha masse rappere i hele Norge som lagde en del vær å lagde ettpar låter fra vært område. Jeg fant mange der men vet ikke om det drives enda. Ellers er det uhørt. Hører folk en bra sang en gang så vill de følge deg. Masse reklame å få venner til å reklamere. Du må hype. Er du god vill du også få kontrakt med studio så du kan forhøre deg rundt med de som driver. Lettere med en som er proff til å sette sammen. Om du skal rappe er det din jobb , du skal ikke ha det tekniske med låten. Du skal hype opp og vise hvem du er Anonymkode: 3e261...bed 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Vist du går på YouTube som folk lå ut låtene før vill du finne mange som var populære som ikke bare handlet om penger og dop. Selv synes jeg vi har får mye av penge å dop musikk å burde finne noe mer. Ta får deg det du føler inni deg så kanskje du finner det andre ser etter. Gode låter er ofte de mest private og sårbare. De som blir spilt mest Anonymkode: 3e261...bed 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #5 Skrevet 5. februar 2023 Drake vokste opp i middelklassen og var barneskuespiller. Han er like gangster som Timberlake og Britney Sperars. Men han er likevel den rapperen som gjør det best på listene over mest spilte artister. Anonymkode: e7f00...61d 2 1
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er svært flink og satser på å få gjennombrudd. Men jeg prøver å få riktig image. Jeg rapper om fattigdom, dop, kriminalitet, vold fra politiet men jeg har hatt god oppvekst i stabil familie. Jeg har aldri i nærheten vært i sånt miljø eller I nærheten av sånne folk eller opplevelser. Anonymkode: c9d52...46a Hvorfor, i all verden!? »Musikken», stilen, klærne, subkulturen - ALT suger. 5
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #7 Skrevet 5. februar 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er svært flink og satser på å få gjennombrudd. Men jeg prøver å få riktig image. Jeg rapper om fattigdom, dop, kriminalitet, vold fra politiet men jeg har hatt god oppvekst i stabil familie. Jeg har aldri i nærheten vært i sånt miljø eller I nærheten av sånne folk eller opplevelser. Anonymkode: c9d52...46a Start med å tatovere hele ansiktet. Kom tilbake når du har gjort dette - med bilde. Anonymkode: 5ef39...695 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #8 Skrevet 5. februar 2023 Okei det er bare flaut. Anonymkode: 473e9...dee 1 1
AnonymBruker 42 Skrevet 5. februar 2023 #9 Skrevet 5. februar 2023 Du glemte vel strengt tatt "rasisme"... Det er viktig! 1
Jegern Puahate Skrevet 5. februar 2023 #10 Skrevet 5. februar 2023 Gjør det med noen hint selvironi: "Yo, jeg kommer ikke fra drabantbyen, jeg er fra dalen, likevel har jeg stæsha mer våpen enn Kristian Valen". 1 3 1
Entern Skrevet 5. februar 2023 #11 Skrevet 5. februar 2023 Jegern Puahate skrev (6 timer siden): Gjør det med noen hint selvironi: "Yo, jeg kommer ikke fra drabantbyen, jeg er fra dalen, likevel har jeg stæsha mer våpen enn Kristian Valen". «Jeg heter Preben, ikke Ali, men jeg raner unger, jeg er fali». 4
PURE/HONEY Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 Ha på et stort, dyrt gullekjede, sag med buksa og si "Yo!" masse.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #13 Skrevet 21. april 2023 Å svare "lol, bro" på alle spørsmål bør også være et sikkert valg; dette er en intelligent uttrykksmåte som viser at man er en av de kule gutta. Her er sporlisten fra suksessalbumet "Lol, bro": 1. Lol, bro 2. Lol, bro #2 3. Lol, bro #3 4. Lol, bro #yolo 5. Lol, bro #fuck 6. Lol, bro remix 7. Lol, bro megamix 8. Lol, bro lol 9. Lol, bro lol remix 10. Lol, bro gangsta ultramix 11. Lol, bro (reprise) 12. Lol, bro (finale) - B. Anonymkode: 7afcc...96c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 Tenker du bør høre litt på Oral Bee Han er 100% ekte. 1450, ti på tre! Anonymkode: f78fa...96e 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 0.45): *Vist du går på YouTube som folk lå ut låtene før **vill du finne mange som var populære som ikke bare handlet om penger og dop. Selv synes jeg vi har får mye av penge*** å ****dop musikk å burde finne noe mer. Ta *****får deg det du føler inni deg så kanskje du finner det andre ser etter. Gode låter er ofte de mest private og sårbare. De som blir spilt mest Anonymkode: 3e261...bed "Vist du går på YouTube som folk lå ut låtene før vill du finne mange som var populære.." Hva i all verden mener du med denne setningen?! Det gir ingen mening.. *Hvis eller om **vil ***penger og ****dopmusikk og ***** for Anonymkode: c3267...c00
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): "Vist du går på YouTube som folk lå ut låtene før vill du finne mange som var populære.." Hva i all verden mener du med denne setningen?! Det gir ingen mening.. *Hvis eller om **vil ***penger og ****dopmusikk og ***** for Anonymkode: c3267...c00 Woke-generasjonen har tydligvis ikke helt forstått betydningen av å bruke stjerner for å erstatte bokstaver. Men best er det når man begynner med overdreven selvsensur, som *dolf **tler. Ikke rart at tegneserier om Onkel Skrue kan bli for sterk kost i et samfunn som vårt. - B. Anonymkode: 7afcc...96c
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Woke-generasjonen har tydeligvis ikke helt forstått betydningen av å bruke stjerner for å erstatte bokstaver. Men best er det når man begynner med overdreven selvsensur, som *dolf **tler. Ikke rart at tegneserier om Onkel Skrue kan bli for sterk kost i et samfunn som vårt. - B. Anonymkode: 7afcc...96c Hei, jeg har ikke erstattet noen bokstaver med *, men rett og slett markert der personen har skrivefeil. Anonymkode: c3267...c00
Rebecca30 Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 når det kommer til image, så tror jeg at det viktigste er å være deg selv og ikke late som om du er noe du ikke er. Jeg skjønner at du rapper om temaer som fattigdom, dop og kriminalitet, men hvis du ikke har noen erfaring med det selv, så kan det være vanskelig å gjøre det autentisk. Jeg tror det er bedre å finne temaer som du har en personlig tilknytning til og som betyr noe for deg. Når det kommer til image, så kan du prøve å kle deg i klær som passer til sjangeren din og kanskje prøve ut noen kule frisyrer eller accessories. Men igjen, det viktigste er at du føler deg komfortabel og at du ikke later som om du er noe du ikke er. 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hei, jeg har ikke erstattet noen bokstaver med *, men rett og slett markert der personen har skrivefeil. Anonymkode: c3267...c00 Beklager misforståelsen; det var ikke det du skrev jeg ville kommentere, men vedkommende du siterte, og som opprinnelig skrev dette. Anonymkode: 7afcc...96c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 Som en annen over skriver: svar på hvert eneste spørsmål med "bro". Helst uttalt som "brah". Anonymkode: 24166...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå