Gå til innhold

Jeg er jente 15, riktig av pappa å bruke meg for å få damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget at pappa hadde delt bilder der jeg er med ham på bildene, og snakket om meg med en rekke damer han holder på med.  Det virker som at han prøver å bli mer attraktivt ved å fremstå som omsorgsfull superpappa.  

Jeg ba ham slutte og han ler bare.  Han sier han er stolt av meg, og vi er jo super far datter.  

Jeg har stor respekt for ham og konfererer ikke ham med høy stemme. Jeg klarer ikke å kjefte, så han forstår ikke alvoret. 

Anonymkode: f12b8...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, det er ingen voksne som drar mer potensielle partnere ved å vise frem at de har tenåringsbarn.

Anonymkode: 77d17...9ff

• Liker 5
Skrevet

Jeg ba onkelen til datteren min om å slette bildene han brukte på Tinder hvor datteren min på 5 var med husker jeg. Hun var jo liten, men du bør selvsagt få bestemme selv hvem han viser bilder av deg til. Spesielt når det er damer han ikke kjenner godt og ikke en fast kjæreste da. 

Anonymkode: a7216...b60

Skrevet

At du ikke vil at han skal vise bilder av deg er helt ok, og bør respekteres. Likevel- jeg tviler på at dette er et sjekketriks da det ikke vil føre til flere damer, heller at han er veldig stolt av deg. 

Anonymkode: c9df1...e61

• Liker 2
Skrevet

En 15 åring som har "stor respekt" for sin far....  Jøss, du er et ganske sjeldent eksemplar. 

Anonymkode: 1d04d...ead

• Liker 1
Skrevet

Du bestemmer selv om han kan bruke bilder av deg. Men du kan ikke nekte ham å snakke om sin datter. Jeg snakker om mine barn, fordi jeg er kjempestolt over dem. 

Anonymkode: 49ade...5af

Skrevet

Si at du kontakter barnevernet om han ikke sletter de bildene og slutter med dette.

Jeg datet en fyr rundt 30 som bruker bilde av ei ung jente på facebookprofilen sin. Hun har farget rosa hår og fremstår som en søster eller ei veldig ung jente han har noe på gang med. Ser ikke ut som hun er mer enn 12 år gammel. Jeg avsluttet den daten ganske fort når han ikke ville si hvem hun var og hvorfor han hadde bilde av henne på bakgrunnen. 

Jævla kleint og han virket som en veldig ekkel fyr jo flere meldinger han skrev etterpå med bortforklaringer. 

Anonymkode: 46f4e...a14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...