Gå til innhold

avviser, men vil ikke behandle meg bra🥹

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er feil med denne type mannen jeg møtte sist? Jeg avslo en date nr 2, fordi han rett og slett har kraftige sinneproblemer og kjefter og skriker høyt for en liten diskusjon jeg motsier i og bruker også å lugge i håret og bruker trusler. Så blir han sint når jeg sier: jeg kan ikke date mere når du blir så fort sur, jeg vil ha en snill mann, hvis jeg skal date deg så må du nok ikke bruke så mye stemme mot meg og overreagere. Da sier han: du er skadet og du bør få konsekvenser, din lille drittunge. Du får ikke lov å avvise meg, du er min lille eiendom.

Altså dette er jo menn i slutten av 30-årene. er dette menn som blir avvist gang på gang av damer og når de blir avvist bruker de trusler? Dette begynner jeg å tro er en med psykopatiske trekk.

Anonymkode: 7e14f...175

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en voldsutøver. Ikke svar. Blokker. Du er i fare.

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Håper du ikke vurderer å date han mer. Heller ikke møte han utenom heller.

Anonymkode: 09d40...acf

• Liker 5
Skrevet

Livsfarlig type og en av landets største drittsekker. La meg gjette han omtaler seg selv som Dom? Kvinnemishandler er han

Anonymkode: 9a370...dfd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Håper du ikke vurderer å date han mer. Heller ikke møte han utenom heller.

Anonymkode: 09d40...acf

Nei, aldri mere. Jeg vil ikke bli drept, og la familien lide. Hilsen -TS

Skrevet

Mann eller menn? Bruker å gjøre noe, men det du avslo var date nummer to? Altså, det henger jo ikke helt på greip.

Hvis noen skriker til deg, truer og lugger deg vil jeg absolutt foreslå å kontakte politiet. 

Anonymkode: 12250...ae4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Livsfarlig type og en av landets største drittsekker. La meg gjette han omtaler seg selv som Dom? Kvinnemishandler er han

Anonymkode: 9a370...dfd

Han har omtalt seg som kvinnefiendtlig. Han har stor empati for kvinnehatere, typ Andrew Tate. Han har snakket om vold og våpen også. Hilsen TS

Skrevet

Hvor mange tråder skal du lage om denne mannen?

Anonymkode: a34f5...9e5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mann eller menn? Bruker å gjøre noe, men det du avslo var date nummer to? Altså, det henger jo ikke helt på greip.

Hvis noen skriker til deg, truer og lugger deg vil jeg absolutt foreslå å kontakte politiet. 

Anonymkode: 12250...ae4

Mann ja, hilsen TS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange tråder skal du lage om denne mannen?

Anonymkode: a34f5...9e5

Hjelper for min del å snakke om det❤️ få det ut. Jeg har en periode vært så langt nede pga det. Hilsen Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sånne menn er ikke normale. Dessverre er de fæle mennene gjerne veldig fæle. Hold deg langt unna ham i tilfelle han mener det han sier.

Anonymkode: abb02...5a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...