AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg har fb venner som legger ut bilder/selfies av seg selv der de ser ut som om de sover og skriver "godnatt", men det er jo de som tar bildet 😀 Er venninne av meg la ut bilde i dag av seg selv og typen, der det så ut som om de sov i hverandres armer. Jeg synes det ser så fjollete ut🤭 Er dette vanligere enn hva jeg tror, og er det kun jeg som synes dette er teit? Anonymkode: 6573c...2f7 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Så latterlig 😅 Anonymkode: ff1a5...2a8 1
Hannah80 Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Ikke bare du som syns det er teit, nei. Det er latterlig og fullstendig meningsløst😁 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Hender jeg sender sånt på snap. Rett og slett for å avslutte en samtale eller si ifra at nå blir det stille fra meg. Jeg kunne sendt med åpne øyne, men jeg ser fæl ut i øynene. Så da lukker jeg øynene på bildet. Men har aldri lagt ut sånt på Facebook Anonymkode: 62a00...e98 2
non_stop Skrevet 8. februar 2023 #5 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 0.05): Hender jeg sender sånt på snap. Rett og slett for å avslutte en samtale eller si ifra at nå blir det stille fra meg. Jeg kunne sendt med åpne øyne, men jeg ser fæl ut i øynene. Så da lukker jeg øynene på bildet. Men har aldri lagt ut sånt på Facebook Anonymkode: 62a00...e98 Uff, det må du slutte med. Det er så tåpelig at jeg har ikke ord. Neste gang prøv dette: Nå er jeg trøtt og må sove, god natt. 3
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 (endret) Jeg har aldri sett noen har lagt ut slike bilder, men hadde ikke brukt energi på å bry meg om noen hadde gjort det. Endret 8. februar 2023 av Anonym Brukar0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå