Gå til innhold

Graviditest test viser negativ, men føler virkelig at jeg er gravid...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tok testen nå ikveld fordi jeg ikke klarte å holde meg... den viste negativ. 
Jeg er sikker på at det er noe ... har økt søvnbehov, tisser ekstremt mye, mye utflod (hvit) , stikker i magen og murringer i magen osv.. Jeg har hormonspiral, men føler selvom at det er noe. Moren min fikk meg med kobberspiral.. så er ikke umulig . 

Anonymkode: 9e2b2...c72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen og sjekk der da. Kan hende at du ønsker sterkt å bli gravid og kroppen skaper disse symptomene 

Anonymkode: 7c770...772

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Gå til legen og sjekk der da. Kan hende at du ønsker sterkt å bli gravid og kroppen skaper disse symptomene 

Anonymkode: 7c770...772

Nei ønsker absolutt ikke at jeg er gravid 😅😅 i og med at jeg tok en abort for 1,5 år siden + satt inn hormonspiral for å ikke bli det nå i en alder av 25..

Har bare utrolig mye lekkasje av tiss, og rar i magen osv.. har prøvd å ignorere dette lenge nå, men symptomene blir bare sterkere og sterkere .. til slutt følte jeg at jeg måtte ta en graviditest test pga at jeg har akkurat samme symptomer siden sist jeg var gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkasje av tiss? Høres rart ut så tidlig i svangerskapet. Når skulle du ha mensen da?

Anonymkode: af1ee...b09

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har prøvd å ignorere lenge, tester negativt, og tenker likevel at du er gravid? Do the math

Anonymkode: 0d10b...b6c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har prøvd å ignorere lenge, tester negativt, og tenker likevel at du er gravid? Do the math

Anonymkode: 0d10b...b6c

Jeg tok prøve med kveldsturen da , har drukket ekstremt mye idag.. skal sjekke imorgen om den slår positiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikker på at du ikke har UVI da?

Anonymkode: 17a59...736

Nei, fordi det svir ikke eller noe.. har lest om det pga mistanke , men ingenting av det som står om urinveisinfeksjon har jeg. Da jeg tidligere var gravid hadde jeg lekkasje av tiss og tisset mye... Det står på nettet at hvis man har lekkasje av tiss er man enten i overgangsalderen eller gravid.... jeg er 25, så absolutt ikke i overgangsalderen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tok prøve med kveldsturen da , har drukket ekstremt mye idag.. skal sjekke imorgen om den slår positiv..

*kveldsurinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Lekkasje av tiss? Høres rart ut så tidlig i svangerskapet. Når skulle du ha mensen da?

Jeg har hormonspiral ... har mistet mensen helt . Men har disse rare symptomene nå.. har aldri hatt det så lenge jeg har hatt spiral ... Hatt spiral i 2 år nå. Må legge til at moren min ble gravid med meg med spiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hormonspiral ... har mistet mensen helt . Men har disse rare symptomene nå.. har aldri hatt det så lenge jeg har hatt spiral ... Hatt spiral i 2 år nå. Må legge til at moren min ble gravid med meg med spiral.

Stemmer, tenkte ikke på det :) Kan godt være at det bare er hormonene fra spiralen som tuller med kroppen din, som gjør at du føler deg rar. Kroppen min ble så rar etter noen år med p-piller at jeg måtte slutte. Ville tatt ny graviditetstest på morgenen bare for å være 100% sikker da, men er den negativ, så ville jeg stolt på det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stemmer, tenkte ikke på det :) Kan godt være at det bare er hormonene fra spiralen som tuller med kroppen din, som gjør at du føler deg rar. Kroppen min ble så rar etter noen år med p-piller at jeg måtte slutte. Ville tatt ny graviditetstest på morgenen bare for å være 100% sikker da, men er den negativ, så ville jeg stolt på det.

Skal gjøre det, derfor jeg kjøpte to. Vet at kveldsurin ikke alltid viser positiv. I og med at jeg har drukket veldig mye idag, og tisset mye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samme, med hormon spiral men var ikke gravid. Høyest usannsynlig å bli gravid på hormon spiral 

Anonymkode: 0806f...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 0.03):

Skal gjøre det, derfor jeg kjøpte to. Vet at kveldsurin ikke alltid viser positiv. I og med at jeg har drukket veldig mye idag, og tisset mye 

Hvis du et langt nok på veg så vil kveldsurin vise positiv jo.

Anonymkode: 42d09...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 23.16):

Jeg er sikker på at det er noe ... har økt søvnbehov, tisser ekstremt mye, mye utflod (hvit) , stikker i magen og murringer i magen osv.. Jeg har hormonspiral, men føler selvom at det er noe. Moren min fikk meg med kobberspiral.. så er ikke umulig . 

…. Det er mange som føler ting her i verden, og det viser jo bare at du har et ønske om noe.

Man får ikke økt tissebehov ved første trimester, nærmer bestemt i uke 5-7 😂. Dette er ren ønsketenkning, i tillegg har du hormonspiral. Kobberspiral er noe helt annet enn det du har ☺️. Du er med all sannsynlighet ikke gravid,

Anonymkode: 6952e...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 23.16):

Man kan få en del symptomer fordi man forventer det. Håper du er gravid hvis du ønsket det, men kroppen er rar :) 

Anonymkode: 79e93...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 0.03):

Kveldsrutiner viser positiv jo, så sant du er mer enn 3-4 uker på vei ish ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 23.29):

Nei ønsker absolutt ikke at jeg er gravid 😅😅 i og med at jeg tok en abort for 1,5 år siden + satt inn hormonspiral for å ikke bli det nå i en alder av 25..

Har bare utrolig mye lekkasje av tiss, og rar i magen osv.. har prøvd å ignorere dette lenge nå, men symptomene blir bare sterkere og sterkere .. til slutt følte jeg at jeg måtte ta en graviditest test pga at jeg har akkurat samme symptomer siden sist jeg var gravid

Dette er ikke en graviditet. Skal mye til for å bli gravid med hormonspiral, det skjer egentlig ikke. Kobberspiral er noe annet. De symptomene du beskriver her er ikke symptomer man får så tidlig i en graviditet, så enten er dette rene placebo-symptomer fordi du underbevisst ønsker dette, eller underbevisst er svært engstelig for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av de symptomene kan jo være 100 andre ting ..du kan jo skjkkke magen din, hormoner, etc. Men mest trolig er det spiralen  og at du tenker for mye på det. Et innbilt svangerskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.2.2023 den 10.52):

…. Det er mange som føler ting her i verden, og det viser jo bare at du har et ønske om noe.

Man får ikke økt tissebehov ved første trimester, nærmer bestemt i uke 5-7 😂. Dette er ren ønsketenkning, i tillegg har du hormonspiral. Kobberspiral er noe helt annet enn det du har ☺️. Du er med all sannsynlighet ikke gravid,

Jeg er i uke 5 og tisser hele tiden. Legger ved en link som informerer om økt tissebehov første og siste trimester. https://www.babyverden.no/gravid/svangerskapsplager/ma-tisse-hele-tiden/

Anonymkode: 9ec47...ca2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...