Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #1 Skrevet 28. oktober 2002 Hvor får man kjøpt sånn RFSU test, på apoteket her jeg bor har de ikke, og de hadde ikke hørt om det... Finnes det noen sted på nettet hvor jeg kan kjøpe dette?
Silfen Skrevet 28. oktober 2002 #2 Skrevet 28. oktober 2002 Har du sett om de har det her på KG shopen?
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2002 #3 Skrevet 28. oktober 2002 Det har de vel ikke. Jeg søkte litt på nettet, men jeg fant ikke noe web-shop. apotek! informerer om at dette skal finnes på deres apoteker. generket bryr jeg meg aldri om hva apotekene heter, men jeg har sett denne testen på alle de apotek jeg kan huske å ha vært innom, så at de ikke har HØRT om den på apoteket ditt synes jeg er meget rart. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe.
Gjest *Perser* Skrevet 28. oktober 2002 #4 Skrevet 28. oktober 2002 http://shopping.rfsu.se/default.asp?id=1946 De selger den ihvertfall her gå på øvrige! Det er svenskside....
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2002 #5 Skrevet 28. oktober 2002 http://www.no.rfsu.com/ Litt ekstra jakt på nevnte side i forrige innlegg, så fant jeg denne. Norsk webshop for RSFU. Jeg lette via mange omveier for å finne den, men til slutt, der er den!
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #6 Skrevet 28. oktober 2002 jeg prøvde den norske siden, men det gikk ikke ann å kjøpe på nettet, det sto at dette må kjøpes på apotek, og den svenske siden var helt umulig å finne ut av. Men tusen takk for hjelpen iallefall, jeg får reise bort et sted og kjøpe det heller:-)
Gjest Zalomine Skrevet 28. oktober 2002 #7 Skrevet 28. oktober 2002 Er det SÅ viktig for deg med akkurat denne testen? Generelt sett anbefales jo heller CB, da mange i alle fall opplever den som mer sikker. Testing før forventet mens innebærer jo svært lave konsentrasjoner av hcg, og altså større fare for at de kan være for lave til at de registreres. tolmodighet er en dyd... men det kan være vanskelig å vente disse ekstra dagene, jeg skjønner det... likevel... Lykke til, uansett.
Gjest Anonymous Skrevet 28. oktober 2002 #8 Skrevet 28. oktober 2002 nei, det er ikke så viktig, og det er ikke noe problem og vente, men så mange har sagt så mye fint om denne testen og jeg tenkte bare at det hadde vært morro og prøve
Nala Skrevet 28. oktober 2002 #9 Skrevet 28. oktober 2002 Jeg personlig hadde ingen god erfaring med RFSU-testen. Testet fem dager før forventet mens, og fikk negativt resultat. Ergo var jeg like skuffa som månedene i forveien... Men så, etter fem dager fikk jeg følelsen av at noe var i gjære. Mensen hadde ikke dukket opp, og jeg fikk det for meg at kanskje det var noe likevel?? Løp da på apoteket og kjøpte Clearblue (for n'te gang...). Og den var positiv!! RFSU-testen viste altså ikke riktig resultat for meg. Jeg er klar over at alle har ulike erfaringer med de ulike testene, men jeg ville bare fortelle dette for å vise at det å teste før forventet mens ikke er bare bare - selv for RFSU. For å unngå unødig stress og skuffelser, vent til mensen ikke dukker opp for så å teste. Vet det er vanskelig (jeg økte omsetninga til det lokale apoteket enormt da jeg var prøver...), men det er nok det lureste. Lykke til alle! Nala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå