Gå til innhold

Kan man bruke hæler med åpne føtter på denne årstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på en fest/et event på byen å har fikset kjole å har sko, men eneste skoene som passer med kjole er slike sko. Har sett slik på andre om høsten vinteren ute på byen å slikt. Men hva tenker dere selv? Er slike med hæl med snøring som man knytter oppetter leggene det er snakk om. 

Anonymkode: adda1...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lace heels heter det jeg mener

Skrevet

Å ha de i bagen for å ta de på deg inne på et festlokale er greit.

Å gå med de ute nå ser utelukkende teit ut.

Anonymkode: 7e461...f0c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du gjør hva du vil, men kan nok bli kaldt og vanskelig å gå hvis det er is og snø! Men hvis man ikke er så mye ute er det vel helt greit å bruke

Anonymkode: 108ab...254

Skrevet

Instinktivt vil jeg si at det er fullstendig idiotisk, men hvis du vil fryse, står det deg jo helt fritt å gjøre det...

• Liker 1
Skrevet

Lukk føttene dine!

Anonymkode: a9d37...a1e

• Liker 1
Skrevet

Da må du ha tykk strømpebukse i de om det ikke skal se dust ut. 

Anonymkode: 5c789...d84

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da må du ha tykk strømpebukse i de om det ikke skal se dust ut. 

Anonymkode: 5c789...d84

Da ser det vel bare dust ut på en annen måte. 

Anonymkode: 6ea67...38d

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde tenkt at du var en av dem som synes klær er viktigere enn komfort og fnist litt inni meg, og så hadde jeg ikke tenkt mer på det. Inne er det greit. 

Anonymkode: 9a99a...daa

• Liker 1
Skrevet

Du kan, men det må jo være fryktelig kaldt. 

Skrevet

Hvis du tar taxi til lokalet der festen skal være, er det jo bare å gå over fortauet fra bilen og inn i lokalet. Ikke tid til å fryse frostbitt på tærne. Eller hvis du får noen du kjenner til å kjøre deg dit, OG hente deg etterpå (eller taxi hjem igjen også).

Noen lengre spasertur med slike sko ville jeg ikke begitt meg ut på i det været som er her nå, i alle fall. -9 C her. Hvordan er været og temperaturen der du skal gå i disse skoene?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 22.37):

Jeg skal på en fest/et event på byen å har fikset kjole å har sko, men eneste skoene som passer med kjole er slike sko. Har sett slik på andre om høsten vinteren ute på byen å slikt. Men hva tenker dere selv? Er slike med hæl med snøring som man knytter oppetter leggene det er snakk om. 

Det er fint året rundt det, men du må ha bare bein og føtter ellers ser det bare dumt ut

Skrevet

Jeg hadde nok bare tenkt "fy faen det ser kaldt ut...".
Så hadde det vært fullstendig ute av tankene mine. 

Men jeg foretrekker gå kledd etter vær og føre da, så jeg hadde nok aldri gått med noe slikt på vintern. 

Anonymkode: 3b880...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...