AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #61 Del Skrevet 5. februar 2023 Dusjer eller bader når jeg gidde, eller lukter vondt. Har ingen rutine på det. Så det kan gå flere dager mellom hver gang. Men er alltid nydusjet når jeg skal ut. Anonymkode: e7a1f...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #62 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): underlivet skal selvfølgelig ha såpe. Nei Anonymkode: e7a1f...41f 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #63 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei Anonymkode: e7a1f...41f Du mener underlivet er selvrensende? Eller at de indre slimhinnene er det? Nå forstår jeg hvorfor det lukter shit av kontorstoler i åpne landskap... Anonymkode: fbf53...d0c 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #64 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du mener underlivet er selvrensende? Eller at de indre slimhinnene er det? Nå forstår jeg hvorfor det lukter shit av kontorstoler i åpne landskap... Anonymkode: fbf53...d0c https://www.nordlys.no/advarer-mot-sape-alle-bruker-har-helt-motsatt-effekt/s/5-34-1049446 "Det er nok å bruke vann til å vaske seg i underlivet, både for gutter og jenter. Hvis du bruker såper og oljer kan det skape en ubalanse i kroppens egen selvrensemekanisme, forklarer hun." Hvis du synes det lukter vondt av kontorstoler, så er det fordi sånne som deg har ødelegt bakteriefloraen i underlivet ved å vaske seg. Anonymkode: 88bcb...bf2 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 5. februar 2023 #65 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Møter du ikke folk? Går du ikke i butikken mer enn en gang i uka? Lever du bare inne og alene hele tiden? Anonymkode: 23738...f39 Mer eller mindre noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #66 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): https://www.nordlys.no/advarer-mot-sape-alle-bruker-har-helt-motsatt-effekt/s/5-34-1049446 "Det er nok å bruke vann til å vaske seg i underlivet, både for gutter og jenter. Hvis du bruker såper og oljer kan det skape en ubalanse i kroppens egen selvrensemekanisme, forklarer hun." Hvis du synes det lukter vondt av kontorstoler, så er det fordi sånne som deg har ødelegt bakteriefloraen i underlivet ved å vaske seg. Anonymkode: 88bcb...bf2 Om du leser annet enn overskrifter så viser artikkelen til vask av slimhinnene. Vet du hva en slimhinne er? Anonymkode: fbf53...d0c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #67 Del Skrevet 5. februar 2023 Jeg dusjer to ganger i uken om vinteren, og daglig om sommeren når det er varmt og man svetter mye. Håret blir vasket i forbindelse med dusj, og jeg vasker meg med klut de dagene jeg ikke dusjer. Jeg bruker klut uten såpe nedentil. Anonymkode: c26a4...fbd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 5. februar 2023 #68 Del Skrevet 5. februar 2023 Dere som dusjer en gang i uken! Dere er heldige som ikke får fett hår. Håret mitt blir drit fett etter en dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #69 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om du leser annet enn overskrifter så viser artikkelen til vask av slimhinnene. Vet du hva en slimhinne er? Anonymkode: fbf53...d0c Spenstig å påstå at du leste den. Så du dette? "en god regel er å ikke ha noe i underlivsområdet som du ikke ville hatt i munnen" "Sexolog Gamnes er enig, og legger til at du kan få både eksem, sår og sprekker i hud og slimhinner om du bruker for mye intimsåpe." Ikke bare slimhinnene. Hele underlivsområdet. Jeg vasker bare på sidene rundt der som trusa er. Det er der jeg svetter. Anonymkode: 821d5...a45 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #70 Del Skrevet 5. februar 2023 Er det virkelig så mange som lukter hvis man ikke dusjer hver dag? Så lenge man ikke trener, så klart. Jeg kunne sikkert gått en uke uten å dusje, uten å lukte særlig vondt. Dusjer normalt sett 3 ganger i uka, mer om sommeren når det er varmt og jeg bruker solkrem. Har aldri fått klager over at jeg lukter, bruker jo deoderant hver dag og svetter generelt ingenting/lite i hverdagen. Anonymkode: 57edc...a93 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamacita89 Skrevet 5. februar 2023 #71 Del Skrevet 5. februar 2023 Hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #72 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det virkelig så mange som lukter hvis man ikke dusjer hver dag? Så lenge man ikke trener, så klart. Jeg kunne sikkert gått en uke uten å dusje, uten å lukte særlig vondt. Dusjer normalt sett 3 ganger i uka, mer om sommeren når det er varmt og jeg bruker solkrem. Har aldri fått klager over at jeg lukter, bruker jo deoderant hver dag og svetter generelt ingenting/lite i hverdagen. Anonymkode: 57edc...a93 Det er bare tull fra baktofobigjengen. Er man frisk og bruker klut innemellom kan man gå mange år uten å dusje. Det har hendt at jeg har trena og kun brukt klut og det går fint. Anonymkode: 606ea...869 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #73 Del Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Spenstig å påstå at du leste den. Så du dette? "en god regel er å ikke ha noe i underlivsområdet som du ikke ville hatt i munnen" "Sexolog Gamnes er enig, og legger til at du kan få både eksem, sår og sprekker i hud og slimhinner om du bruker for mye intimsåpe." Ikke bare slimhinnene. Hele underlivsområdet. Jeg vasker bare på sidene rundt der som trusa er. Det er der jeg svetter. Anonymkode: 821d5...a45 Æææææææææsj!!!!!!!! Du vasker ikke innafor trusekanten de dagene du ikke dusjer?? Du går vel på do flere ganger om dagen? Og bæsjer en gang om dagen? Man blir ikke ren av å bare tørker seg med papir... Har du oralsex? Anonymkode: 23738...f39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2023 #74 Del Skrevet 6. februar 2023 På vinteren dusjer jeg stort sett en gang pr dag, eller det kan gå ett og et halvt til maks to døgn i mellom. (Dusje på morgenen en dag, neste dusj på kvelden dagen etter, deretter en dag uten dusj og dusj på morgenen natten etter for eksempel.) På sommeren dusjer jeg mellom 1-3 ganger pr dag, kommer helt an på vær og behov. Hår dusjes når det trengs, alt fra hver tredje dag, til en gang i uken, stort sett rundt hver femte dag. Anonymkode: 206ef...63e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #75 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg er veldig fysisk aktiv, så dusjer nesten hver dag. Er det en dag jeg ikke har trent, og ei heller blitt svett av andre årsaker, tar jeg bare en rask klutvask. Anonymkode: 1feb7...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #76 Del Skrevet 8. februar 2023 Ukentlig, eller sjeldnere. Kronisk syk og dusjing gir meg mye smerter og tapper energi. Vasker armhulene og underlivet med klut, og vasker håret ved behov (sjeldent oftere enn ukentlig). Verken samboer eller venner mener jeg lukter vondt, så jeg stoler på at de forteller meg sannheten. Jeg har mye mer sensitiv luktesans enn samboeren og merker mye fortere enn han om jeg lukter svette. Dere kan æsj-e så mye dere vil, før dere finner opp en måte jeg kan dusje uten uutholdelige smerter gir jeg ganske blanke faen i hva dere mener. Anonymkode: 46d13...fc7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 9. februar 2023 #77 Del Skrevet 9. februar 2023 2-3 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 9. februar 2023 #78 Del Skrevet 9. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.2.2023 den 16.22): Jeg har jo brukt klutvask noen ganger, når det ikke er tilgang på rennende vann. Men jeg ser på dette som mer slitsomt enn en dusj - derfor jeg er litt overrasket over at man velger dette med mindre det er huden som er problemet. I dusjen så går jeg inn, skyller raskt, vasker under armer, underliv, føtter raskt. Skyller av. Ferdig på 2 min. Med klut må du jo fukte kluten, ha på litt såpe, skrubbe, skylle, vaske bort....gjenta 5 ganger om du skal dekke de stedene som normalt lukter etter et døgn. Det er jo ganske mye mere jobb? Anonymkode: fbf53...d0c altså ..😅😂 en dusj på 2 eller 3 minutter, er dere sprø? Jeg bor i blokk så heldigvis har vi varmtvann non stopp, men før i hus så TØMTE jeg varmtvannet ofte og fortsatt da kunne jeg føle det var for kort tid, kunne stått lengre liksom. Jaja.. det er godt vi er forskjellige hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. februar 2023 #79 Del Skrevet 9. februar 2023 Dusjer én gang om dagen og vasker håret annenhver dag. Dusjer og vasker håret etter hver gang jeg trener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2023 #80 Del Skrevet 9. februar 2023 Sofie Maria skrev (5 timer siden): altså ..😅😂 en dusj på 2 eller 3 minutter, er dere sprø? Jeg bor i blokk så heldigvis har vi varmtvann non stopp, men før i hus så TØMTE jeg varmtvannet ofte og fortsatt da kunne jeg føle det var for kort tid, kunne stått lengre liksom. Jaja.. det er godt vi er forskjellige hehe. Dusjer 1-3 ganger om dagen, så det hadde blitt dyrt 😅 En dusj med hårvask og skrubb tar selvfølgelig lengre tid. Synes i det hele tatt det å dusje er ganske kjedelig, så gjør det jeg må, og så ferdig. Anonymkode: fbf53...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå