AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Er på venteliste for et opphold på hernes instituttet. Og lurer på om noen her inne har noen erfaringer derifra? Hvordan ser dagene ut der? Positiv/negativt? Anonymkode: 6e00c...702
robert. Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Hei Jeg skal også på Hernes institutt, er som deg interessert i å høre med noen som har vært der og høre deres erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 robert. skrev (1 time siden): Hei Jeg skal også på Hernes institutt, er som deg interessert i å høre med noen som har vært der og høre deres erfaringer. Jeg er der nå. Det er ganske bra opplegg. Mye god trening, opp til 3 timer effektiv trening hver dag. Alt fra basseng, spinning, yoga, gymaktivitet, tredemøller, romaskiner, slyngerom, styrkerom. Og en aktivitetsdag i uka hvor vi drar på turer, klatring i terningen i elverum, museumsturer, tur i skog og mark osv. Blir tett oppfulgt av fysioterapeut, attføringskonsulent, og lege. Får alt av mat der og, så alt en trenger å passe på er å møte opp til avtalte timer. Svarer gjerne flere spørsmål hvis du har. Anonymkode: 6e00c...702
robert. Skrevet 6. mai 2023 #4 Skrevet 6. mai 2023 Hei Hei takk for svar, dette virker som et kjempebra opplegg. jeg er også spent på hvordan det sosiale fungerer med leiligheter og felleskap på fritid. jeg kommer langveis fra og må være der i helgene, er det brukere der i helgene?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #5 Skrevet 6. mai 2023 robert. skrev (1 time siden): Hei Hei takk for svar, dette virker som et kjempebra opplegg. jeg er også spent på hvordan det sosiale fungerer med leiligheter og felleskap på fritid. jeg kommer langveis fra og må være der i helgene, er det brukere der i helgene? Hver boenhet har 5-6 soverom, med eget bad/m dusj. Og felles stue og kjøkken. Tror det er 9-10 boenheter. Det er noen brukere der i helgene. Det er fellesarealer for alle boenheter hvor en kan samles på fritid. Der er det tv, biljardbord, dart, bordtennis. Det er og et lite snekkerverksted hvor mange lager seg fuglehus. Hver tirsdagskveld arrangeres det og quizkveld for de som ønsker å være med på det. Så ja, det er veldig bra sosialt og:) Anonymkode: 6e00c...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå