Gå til innhold

Cunk on earth

CatPerson123

Anbefalte innlegg

Nå har cunk on earth kommet ut på netflix, hadde sett flere morsomme klipp på YouTube, så gledet meg. 

Nå har jeg sett ferdig første episode, vet ikke helt hva jeg synes! Noen ganger morsom, men også litt for mye "dum" humor nesten hehe. Samtidig liker jeg godt karakteren ! Absolutt morsomt en del av tiden ! 

Har dere sett litt på det, hva synes dere ? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett litt av den, ja. Ganske morsom til tider, men jeg håper for guds skyld at ingen tar med seg "fakta" derfra 😃

Anonymkode: 7a4f8...b46

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sjeldent at jeg ler av noe som helst på skjermen for tiden men enkelte ting i Cunk on Earth fikk meg til å sett kaffen vrangstrupen og tårene trillet av latter.

Men man må ha godt over middels engelskkunnskaper og historiekunnskaper for å skjønne ordspillene og mye av humoren så det er nok ikke for alle, jeg skal definitivt se serien en gang til for det er garantert noe jeg har gått glipp av.

Det eneste som var kleint var disse Pump Up The Jam, men det er bra at det enda finnes folk som våger å lage humorprogrammer som ikke er så politisk korrekte at det er til å spy av. 

Anonymkode: 15578...2d3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...