AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg gikk fra mannen min (gift i 11 år, to barn) for 8 mnd siden. Han hadde ry innmari mye sint (sannsynligvis var han deprimert en god stund og det gikk ut over oss..) Han sa han var lei seg for hvordan oppførselen hans påvirket oss, men på det tidspunktet måtte jeg bort fra ham. Nå har han oppført seg utrolig bra (gått i terapi osv), vi samarbeider om barna veldig godt og er overhodet ikke kjipe mot hverandre. Jeg kjenner jeg har tilgitt ham og innser at vi kan ha en mulighet. Jeg har datet i mellomtiden, vet ikke om han har. til dere menn; kunne dere gitt forholdet en sjanse til eller føles det ut som en for stor risiko? Anonymkode: 2db84...2a8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Jeg ser ingen risiko du ikke kan håndtere. Anonymkode: 5fc31...177 1
Hjelpsom Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Jeg var gift i 22 år og var veldig lik mannen din, mye sint og deprimert pluss mere. Til slutt gikk kona og jeg ville gitt en arm for en sjanse til enda hun har datet og hatt et forhold til en annen. Men sånn som vi hadde det mot slutten vil jeg ikke ha hatt det om jeg fikk en sjanse til. Hennes forhold hadde ikke spilt noen rolle for meg da jeg forstår henne så inderlig godt. Hun har ikke hatt det bra og det er jeg inderlig lei for. Vi sammarbeider også godt om vår sønn og er venner. Hva hun føler for meg er jeg usikker på, men jeg er veldig sikker på hva jeg føler og hvilke endringer jeg må gjøre for å være verdig å få henne tilbake. Nå vet jeg ikke hvordan mannen din er og om han er villig til å ta de grepene som er nødvendig, men om han er villig og kan tilgi at du har datet så ser jeg ikke at det kan være umulig, men da trengs det arbeid fra dere begge og du må være streng på at hans endringer må vedvare for at du skal kunne starte opp igjen og bli i forholdet, ellers så tror jeg du vil forlate han igjen innen kort tid.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ingen risiko du ikke kan håndtere. Anonymkode: 5fc31...177 Sinne er ingen risiko mener du? Sinte menn traumatiserer kvinner og barn og dreper kvinner Anonymkode: ed2ad...a17
Flintis Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg gikk fra mannen min (gift i 11 år, to barn) for 8 mnd siden. Han hadde ry innmari mye sint (sannsynligvis var han deprimert en god stund og det gikk ut over oss..) Han sa han var lei seg for hvordan oppførselen hans påvirket oss, men på det tidspunktet måtte jeg bort fra ham. Nå har han oppført seg utrolig bra (gått i terapi osv), vi samarbeider om barna veldig godt og er overhodet ikke kjipe mot hverandre. Jeg kjenner jeg har tilgitt ham og innser at vi kan ha en mulighet. Jeg har datet i mellomtiden, vet ikke om han har. til dere menn; kunne dere gitt forholdet en sjanse til eller føles det ut som en for stor risiko? Anonymkode: 2db84...2a8 Jeg ville sagt nei. Dere har det bra hver for dere og barna har det bra og av en eller annen grunn ble han syk i forholdet. Da hadde ingen det bra så dette bør være slutt. Vær lykkelig skilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå