tuvano Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Kommer sikkert bare til å høre at jeg burde gå videre, og jeg har på en måte prøvd men jeg klarer ikke, siden savner personen ekstremt mye selvom det bare har gått ei uke, jeg føler at jeg må ha personen i livet, selvom h*n er toxic og uærlig. Hva hadde du gjort? Gått for hva dine følelser vil eller hadde du holdt ut ?
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Toxic og uærlig. NEi... Da er det ikke ekte romantiske følelser, men heller områder innen deg selv du må jobbe med å akseptere og elske. Sjekk ut f.eks Teal Swan på YT. Anonymkode: 0bf38...e41 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Forelskelse går over. Heldigvis. Bare å holde ut så vil du en dag se deg tilbake og tenke; fy søren så lurt det var av meg å ikke gi etter. Anonymkode: 84f6a...a8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 og hvoordan er det mulig å bli forelsket en som er toxic or uærlig? hvordan kan det tenne deg? Anonymkode: 190a2...de8 1
tuvano Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): og hvoordan er det mulig å bli forelsket en som er toxic or uærlig? hvordan kan det tenne deg? Anonymkode: 190a2...de8 Han var åpenbart ikke sånn i starten og det er da jeg falt for han, han ga så mye oppmerksomhet og bekreftelse, masse komplimenter, og vi hang sammen. Følte meg så bra med han, og vi var sammen, men etter sånn 2 mnd fant jeg ut at han var sammen med noen andre mens han var sammen med meg, jeg har fått bevis av jenta, og de var sammen i 3 år, men til henne lyver han og sier vi aldri var sammen og at han ikke har kontakt med meg lenger, det stemmer ikke. Han og jeg snakker ikke sammen, derfor han sikkert er biter og sier sånne ting, han r bare en løgner generelt, virker som han vil ha mer enn kun 1 jente eller så ble han bare lei av henne, men savner han og vil snakke med han igjen, men kan ikke se bort ifra alt han har gjort, det er så ille.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): og hvoordan er det mulig å bli forelsket en som er toxic or uærlig? hvordan kan det tenne deg? Anonymkode: 190a2...de8 Du vet tanken jenter foretrekker toxice gutter og at det er attraktivt for dem? Anonymkode: 52b5b...b71
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Du har ikke prøvd når det bare har gått en uke 😂 Gå null kontakt i tre måneder så skal du se du begynner å komme over han Anonymkode: f6546...aa4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå