AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Var på rema i dag.mange priser er jo forandret. Selv om rema sier de har samme priser nå som på januar. Mange varer jeg handlet i dag, kostet mindre på slutten av januar. Feks kaffe har økt mye, gransbrus som tidligere var 4 for 40 er nå 4 for 49. Kjøttpålegg, dopapir mm var også dyrere nå. Er jo bare bløff dette? Anonymkode: e9007...bfc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 De satt den opp med 9%, for så å sette den ned med 7%, altså har det vært ca 2% opp. Synes det var godt av Kiwi å holde igjen. All creds til de for det! De andre sier de taper penger nå. Får se hvor lenge dette varer. Men håper Kiwi fortsetter å presse de andre på pris! Anonymkode: a3505...c31 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 De lurer oss som bare det. Kjøper inn masse, masse varer i ukene før prisstigning, fyller lagrene, og selger til ny pris med god fortjeneste. Anonymkode: 6542c...a70
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De satt den opp med 9%, for så å sette den ned med 7%, altså har det vært ca 2% opp. Synes det var godt av Kiwi å holde igjen. All creds til de for det! De andre sier de taper penger nå. Får se hvor lenge dette varer. Men håper Kiwi fortsetter å presse de andre på pris! Anonymkode: a3505...c31 Ja, heretter blir jeg å handle på kiwi. Anonymkode: e9007...bfc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): De lurer oss som bare det. Kjøper inn masse, masse varer i ukene før prisstigning, fyller lagrene, og selger til ny pris med god fortjeneste. Anonymkode: 6542c...a70 Ja dette tenkte jeg også på. Aldri sett vår rema-butikk så full av varer som like før 1 feb. Har vært trofast rema kunde i mange år men nå blir det andre boller. Bør vel planlegge alle handleturer å kjøpe kun tilbudsvarer i alle butikkene nå. Anonymkode: e9007...bfc
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De lurer oss som bare det. Kjøper inn masse, masse varer i ukene før prisstigning, fyller lagrene, og selger til ny pris med god fortjeneste. Anonymkode: 6542c...a70 At de har gjort store innkjøp før prisene steg er det ingen tvil om, hos min lokale butikk (rema) er det pallevis med varer som står «overralt» i butikken. Ble nok fullt på lageret Anonymkode: b907e...382
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 De taper jo selvfølgelig ikke totalt sett. De tjener grovt. De dealer med varene i mange ledd og de eier ofte butikklokalene, så de har nok pengebinger større enn onkel Skrue sin. Anonymkode: 2effc...b26
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Var på rema i dag.mange priser er jo forandret. Selv om rema sier de har samme priser nå som på januar. Mange varer jeg handlet i dag, kostet mindre på slutten av januar. Feks kaffe har økt mye, gransbrus som tidligere var 4 for 40 er nå 4 for 49. Kjøttpålegg, dopapir mm var også dyrere nå. Er jo bare bløff dette? Anonymkode: e9007...bfc Min favoritt sjokolade har kostet 35,- og har plutselig satt opp til 39, men dagen etter 2 februar var det 35 igjen. Men så også at brusen hadde gått opp på rema. På spar var det stor forskjell på brus før og nå, så der er det ikke vits i å handle mer. Anonymkode: 94b87...dc6 1
Gjest5656 Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min favoritt sjokolade har kostet 35,- og har plutselig satt opp til 39, men dagen etter 2 februar var det 35 igjen. Men så også at brusen hadde gått opp på rema. På spar var det stor forskjell på brus før og nå, så der er det ikke vits i å handle mer. Anonymkode: 94b87...dc6 Folk prater så godt om NorgesGruppen, men de justerte altså opp prisene andre steder enn på kjeden Kiwi. Og de skal sikkert justere opp på Kiwi neste mnd, bare vent. De er ikke noen reddende engel akkurat. Takk for at du sammenlignet med Spar-kjeden. Endret 4. februar 2023 av Gjest5656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå