Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips? Har forsøkt å tilby vaskehjelp men det markedet er mettet og jobbene utføres av folk som er villig til å utføre den for ekstremt lave priser. Hundelufting er det ikke behov for her jeg bor. Snømåking er det mannfolk som tar på seg å utføre kjappere enn meg.

Hvordan søke etter oppdrag? Trenger noen smarte ideer. Er nære ved å opprette en spleis for å få hjelp men skammen blir for stor 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bil. Kanskje du har noen "venner" som trenger skyss. Særlig lørdagskvelder er det mange "venner" som setter pris på bli hentet på byen mot litt "bensinpenger".

Anonymkode: 4e1c6...d30

Skrevet

Samle tomflasker?

Anonymkode: 53033...632

Skrevet

Meld deg som ringevikar i helsevesenet. Der er det alltid desperat mangel på folk.

Anonymkode: f4bcc...944

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 20.02):

Har du bil. Kanskje du har noen "venner" som trenger skyss. Særlig lørdagskvelder er det mange "venner" som setter pris på bli hentet på byen mot litt "bensinpenger".

Anonymkode: 4e1c6...

Endret av Andrine&
Skrevet
Andrine& skrev (10 minutter siden):

Det er bilen som lager problemer.. har blitt lurt av en bruktbilselger å nå har jeg er dyr utbedring av bilen som må gjøres for at den kan kjøres og et billån med høy rente. Er enslig ufør å angrer på kjøpet.. 

Da krever du tilbake pengene. Problem løst.

Skrevet

Rydde og selge ting du ikke trenger.

Anonymkode: 1e5e0...710

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 20.38):

Da krever du tilbake pengene. Problem løst.

Anonymkode: 4e1c6...

Endret av Andrine&
  • Hjerte 1
Skrevet

Selge brukte truser 

Anonymkode: 45487...d7b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 20.42):

Rydde og selge ting du ikke trenger.

Anonymkode: 

Endret av Andrine&
Skrevet

Selg den som den står. Ta bussen og spar til ny bil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selge brukte truser 

Anonymkode: 45487...d7b

Har ikke noen til overs.. Eier kun fem stykker å de må jeg ha selv 👻

• Nyttig 1
Skrevet
Andrine& skrev (3 minutter siden):

Ja det kan du tro. Det er forsøkt på alle mulige måter. Jeg hadde tillit til selger som latet som han hadde den på verksted å ordnet bilen så  jeg gikk ikke på verkstedet selv for å påvise feil i tide så nå har jeg ingen sak.. Selger avviser absolutt alt å har et verksted med seg som også lyver. Jeg har kjempet mot de i snart et år å orker ikke mer. 

Hvorfor er du så sikker på at du ikke har en sak?

Post problemet i forbruker-forumet så ser du hva slags respons du får. Det er da mye bedre å ikke gi opp enn å prøve skaffe 30k fordi du har blitt lurt. Det er jo ikke bare penger ut av vinduet, men finansiering av svindlere.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Akkar skrev (1 minutt siden):

Selg den som den står. Ta bussen og spar til ny bil.

Ja jeg prøver! Men blir da får jeg restgjeld.. Fått bud som gir rett i overkant av 20 lapper i gjeld, med høy rente vil jeg jo uansett trenge ekstra penger.. 

Skrevet

Ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Andrine& skrev (2 minutter siden):

Har ikke noen til overs.. Eier kun fem stykker å de må jeg ha selv 👻

Markedsverdien på brukte sokker og truser er visstnok formidabel.... kjøp truser og selg dem til nypris ganger med så mye du klarer. Litt shady, men fullt lovlig og trygt.

Anonymkode: 4a00c...c55

Skrevet
Andrine& skrev (2 minutter siden):

Ja jeg prøver! Men blir da får jeg restgjeld.. Fått bud som gir rett i overkant av 20 lapper i gjeld, med høy rente vil jeg jo uansett trenge ekstra penger.. 

Skjønner, lettere dog å få til å betale 20 000 enn 50 000 tenker jeg. Du får se hva du får inn av tips her. Ville også sjekket forbrukerrådet. Du har gode rettigheter når du har kjøpt av et firma. 

• Liker 1
Skrevet

Markedsverdien på brukte sokker og truser er visstnok formidabel.... kjøp truser og selg dem til nypris ganger med så mye du klarer. Litt shady, men fullt lovlig og trygt.

Er det bedre marked nå enn det det var i 2020?

Anonymkode: 953ab...5a2

Skrevet

Hvorfor er du så sikker på at du ikke har en sak?

Post problemet i forbruker-forumet så ser du hva slags respons du får. Det er da mye bedre å ikke gi opp enn å prøve skaffe 30k fordi du har blitt lurt. Det er jo ikke bare penger ut av vinduet, men finansiering av svindlere.

Jeg er mentalt sliten så jeg orker rett og slett ikke.. Kjørte bilen i kanskje tre uker før den gikk i nødmodus, siden da har det bare blitt flere problemer. Selger hentet bilen å sa den hadde vært på verksted. Jeg fikk bilen tilbake å problemene fortsatte

Nå har jeg forsøkt å selge å har hatt så mange ekkel folk her, de kommer to mannfolk sammen å prater høylydt å er så frekke, en veldig ufin prutestil som er ekkel. De vil overtale meg til å selge for 30tusen under pris.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan foregår noe slikt? Hvor gjøres det, og er de som selger dette anonyme eller ei?

Anonymkode: 2413e...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...