AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg slettet kjæresten fra snap i sinne i går, selvom hun hadde gitt beskjed om at dersom jeg slettet henne igjen var hun ferdig. Jeg angrer veldig i dag. Da det har vært store krangler tidligere og vi ikke har hatt hverandre på snap har vi snappet andre/nye av det motsatte kjønn. Er derfor hun satt ned foten og sa om det gjentar seg igjen orker hun ikke mer. Hun sier unnskyld ikke holder. Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake etter dette? Anonymkode: 8ecbf...711
Silva Pluvialis Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 La henne gå. Det du har drevet med kalles silent treatment. Det er umodent og barnslig, og fullstendig akseptabelt. 8 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Når dere driver og krangler på dette labre nivået så har dere null å tilføre hverandre på sikt. Dere ødelegger hverandre. Kutt ut og gå videre og bli voksne Anonymkode: 98b9e...fbc 3 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Hva er dere, fjorten år? Like greit å kutte ut nå. Dere har ikke noe annet enn destruktiv umodenhet å tilføre hverandre. Anonymkode: 7f58b...bcd 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg slettet kjæresten fra snap i sinne i går, selvom hun hadde gitt beskjed om at dersom jeg slettet henne igjen var hun ferdig. Jeg angrer veldig i dag. Da det har vært store krangler tidligere og vi ikke har hatt hverandre på snap har vi snappet andre/nye av det motsatte kjønn. Er derfor hun satt ned foten og sa om det gjentar seg igjen orker hun ikke mer. Hun sier unnskyld ikke holder. Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake etter dette? Anonymkode: 8ecbf...711 Ta det som lærdom, du har nå mistet den du var glad i grunnet egen idiotisk oppførsel. M47 Anonymkode: d2424...1d4 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake etter dette? Anonymkode: 8ecbf...711 Bli voksen? Anonymkode: 9461e...3ac 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Gud bedre så barnslig oppførsel. Virker ikke som at du er helt klar for et forhold. Let it go Anonymkode: 1f72d...c1d 3
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Blir det krangler hele tia så ere best og avslutte åssen hadde det blitt når dere ble gift ? 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg slettet kjæresten fra snap i sinne i går, selvom hun hadde gitt beskjed om at dersom jeg slettet henne igjen var hun ferdig. Jeg angrer veldig i dag. Da det har vært store krangler tidligere og vi ikke har hatt hverandre på snap har vi snappet andre/nye av det motsatte kjønn. Er derfor hun satt ned foten og sa om det gjentar seg igjen orker hun ikke mer. Hun sier unnskyld ikke holder. Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake etter dette? Anonymkode: 8ecbf...711 Høres jo ut som dette ikke er første gang. Minner meg veldig om sånne krangler man har på ungdomskolen/videregående, så om dere faktisk er godt voksne syntes jeg dere bør klare å håndtere slikt.. Anonymkode: f3447...c2f 2
Maskinfører Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Var sammen med ei jente en gang og hun ville gjøre det slutt hver gang jeg ville ringe henne det gikk den veien dette er nå 12 år sia 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Det er for sent. Du visste hva du gjorde når du slettet hun. Hun hadde sagt fra at om du gjør det så er det slutt. Du respekterte henne ikke nok til å ta det på alvor og ingen gidder å være med en mann som ikke respekterer en. Løpet er kjørt! Lær deg å respektere damer! Anonymkode: 4309e...6ab 1
Romilo Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 La henne gå, dere er tydeligvis veldig toxic sammen 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake etter dette? Anonymkode: 8ecbf...711 Ikke noe. Du lar henne være i fred og respektere henne. Hun sa i fra hva som skjedde om du gjorde det, du gjorde det. Du tok et valg. Nå må du leve med det. Forhåpentligvis lærer du å høre på kvinner fra nå av. Anonymkode: 85167...b84
Tøvftta Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Sorry, men nå kan du faktisk ikke gjøre noe for å vinne hun tilbake. Hun ga deg ett ultimatum og du hørte ikke på det! Ta lærdom av det og behandle din neste kjæreste med litt mer respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 Virker som dere er veldig unge. Bare la være å prøve eller overse tilbake. Da er hun nok interessert igjen Anonymkode: 36f83...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå