AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Går det bra? Anonymkode: 5b38d...c2a Det jeg lurer på er hvordan det føltes da han kom hjem og fortalte at han hadde ligget med noen andre? Anonymkode: 5b38d...c2a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det jeg lurer på er hvordan det føltes da han kom hjem og fortalte at han hadde ligget med noen andre? Anonymkode: 5b38d...c2a Hvordan tror du det kommer til å føles? Er du redd for at du skal bli usikker og lei deg? Anonymkode: febc6...1f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan tror du det kommer til å føles? Er du redd for at du skal bli usikker og lei deg? Anonymkode: febc6...1f8 Jeg håper nesten det. Vi har blitt enige om å ha åpent forhold, men jeg vil egentlig ikke ligge med andre. Han ble kjempeglad. Jeg håper det vil gi meg en vekker slik at følelsene mine for ham kommer tilbake. Anonymkode: 5b38d...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå