AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 I formiddag sendte jeg melding til ei venninne for å spørre hvordan det gikk. Vi snakkes hver dag, men hadde ikke hørt noe i går. Hun svarte at hun var sliten etter i går. Hva skjedde i går spurte jeg. Hun våknet med hodepine kvalme. Dagen ble ikke bedre når noen fra sykehuset ringte skrev hun. Og ikke noe mer. Er det meningen at jeg skal spørre om hvorfor sykehuset ringte eller ? Litt dumt av henne å avslutte sånn uten å forklare? Anonymkode: 89da9...186 1
Eva-Lena Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Hun er vel en som vil spørres ut da. Finnes jo de som legger ut bilde på some av at de er på sykehus. Når folk da spør, så får de til svar at de ikke orker snakke om det 🙄
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Eva-Lena skrev (3 minutter siden): Hun er vel en som vil spørres ut da. Finnes jo de som legger ut bilde på some av at de er på sykehus. Når folk da spør, så får de til svar at de ikke orker snakke om det 🙄 Ja, skikkelig irriterende. Oppmerksomhetssyke folk, akkurat som venninna til ts. Anonymkode: c010f...c50
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I formiddag sendte jeg melding til ei venninne for å spørre hvordan det gikk. Vi snakkes hver dag, men hadde ikke hørt noe i går. Hun svarte at hun var sliten etter i går. Hva skjedde i går spurte jeg. Hun våknet med hodepine kvalme. Dagen ble ikke bedre når noen fra sykehuset ringte skrev hun. Og ikke noe mer. Er det meningen at jeg skal spørre om hvorfor sykehuset ringte eller ? Litt dumt av henne å avslutte sånn uten å forklare? Anonymkode: 89da9...186 Typisk eksempel på at noen (mange?) ganger er det bedre å ringe. Anonymkode: c2c4c...602
Eva-Lena Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, skikkelig irriterende. Oppmerksomhetssyke folk, akkurat som venninna til ts. Anonymkode: c010f...c50 Ha 😂
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Eh hæ, ja? Det er jo helt naturlig å spørre om hvorfor sykehuset ringte? Sier jo seg selv hun vil du skal spørre når hun skriver det sånn også. Har ikke noe med å være oppmerksomhetssyk å gjøre. Anonymkode: c220a...e6c 1 1
Mezzosoprena Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Ja, det er litt rart å ikke fullføre denne, men du kunne ha spurt "oi, hvorfor ringte sykehuset?".
Hannah80 Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Irriterende når folk kun sier A, men ikke B. Hater å dra ordene ut av folk. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå