AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg lurer på hvordan deres erfaring med ereksjon og utløsning for menn 40+ ? Og hvor ofte kan de/dere ha sex? Jeg har vært i et forhold med en mann, som har både ereksjons problemer og utløsnings problemer. Dette har gjort meg veldig usikker på meg selv, og gitt meg et dårlig forhold til meg selv og kroppen min. Jeg er nå singel. Men, jeg har ikke hatt sex siden jeg gikk fra X`n. Vi hadde forså vidt ikke sex, så det er nå MANGE år siden jeg har hatt sex. For øvrig er jeg egentlig en veldig sexuell person, og har hatt MYE veldig god sex oppigjennom årene (før x`n altså). Men, nå etter å ha fått barn, og sex historikken min med han, føler jeg meg ganske usikker. Også lurer jeg på hva man kan forvente av menn 40+ ? Er det mange som har slike problemer? eller må man lære seg å ha sex på en annen måte ? Jeg er åpen for at ting kan endre seg med alder og at man kanskje må gjøre ting annerledes enn når man var i 20-30åra. Men, nå hadde jeg og X`n en del andre problemer i tillegg, så det gikk ikke å snakke om utfordringene vi hadde der eller. Takk på forhånd, angående deres åpenhet rundt temaet 😊 Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Min mann er 52 år, og har ingen problemer med noen av delene. Vi har sex 2-4 ganger i uka. Noen ganger oftere, spesielt om ferie. Anonymkode: 1affe...2e6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Min mann er 52 år, og har ingen problemer med noen av delene. Vi har sex 2-4 ganger i uka. Noen ganger oftere, spesielt om ferie. Anonymkode: 1affe...2e6 Høres jo bra ut! 😅 Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Ingen flere som vil dele egne erfaringer ? Jeg vil gjerne høre fra dere som sier at alt er flott også, altså. Da vet jeg at det er "normen". Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen flere som vil dele egne erfaringer ? Jeg vil gjerne høre fra dere som sier at alt er flott også, altså. Da vet jeg at det er "normen". Anonymkode: a412b...c30 Har datet to stk nærmere 50 de siste årene, begge hadde problemer med ereksjon og utløsning (de kom rett og slett ikke alltid under samleie og valgte å gi seg). Men sexen var god og han ene tok ikke så på vei for det så da gjorde det ikke noe for meg heller.. Anonymkode: 0541b...73d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har datet to stk nærmere 50 de siste årene, begge hadde problemer med ereksjon og utløsning (de kom rett og slett ikke alltid under samleie og valgte å gi seg). Men sexen var god og han ene tok ikke så på vei for det så da gjorde det ikke noe for meg heller.. Anonymkode: 0541b...73d Hvor ofte hadde dere sex? Jeg må si jeg synes det er veldig turn off for min del når en mann ikke får til å komme. eller ikke får til å komme inni meg. Men, man må kanskje bli vandt til små justeringer med årene. Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvordan deres erfaring med ereksjon og utløsning for menn 40+ ? Og hvor ofte kan de/dere ha sex? Jeg har vært i et forhold med en mann, som har både ereksjons problemer og utløsnings problemer. Dette har gjort meg veldig usikker på meg selv, og gitt meg et dårlig forhold til meg selv og kroppen min. Jeg er nå singel. Men, jeg har ikke hatt sex siden jeg gikk fra X`n. Vi hadde forså vidt ikke sex, så det er nå MANGE år siden jeg har hatt sex. For øvrig er jeg egentlig en veldig sexuell person, og har hatt MYE veldig god sex oppigjennom årene (før x`n altså). Men, nå etter å ha fått barn, og sex historikken min med han, føler jeg meg ganske usikker. Også lurer jeg på hva man kan forvente av menn 40+ ? Er det mange som har slike problemer? eller må man lære seg å ha sex på en annen måte ? Jeg er åpen for at ting kan endre seg med alder og at man kanskje må gjøre ting annerledes enn når man var i 20-30åra. Men, nå hadde jeg og X`n en del andre problemer i tillegg, så det gikk ikke å snakke om utfordringene vi hadde der eller. Takk på forhånd, angående deres åpenhet rundt temaet 😊 Anonymkode: a412b...c30 Min mann er under 40. Og har en del problemer med de greiene. Men det har vi alltid kunnet prate om. Jeg er sikker på meg selv, så jeg tar det ikke personlig om han ikke står. Jeg merker at han liker meg, er sensuell med meg og har lyst. Vi har rett og slett brukt masse tid på å bli trygg på hverandre, fremme lyst og fantasier og snakke om hva vi kan gjøre i senga. Noen ganger funker utstyret hans som ei kule, andre ganger slett ikke, ofte er det litt sånn i rykk og napp. Vi eksperimenter med posisjoner og stillinger, har fokus på kyss og berøring, har en del andre typer sex, og i det hele tatt ha det fint ilag, ståkuk eller ei! Anonymkode: 41aa6...a55 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Mannen min er 45. Har ingen problemer med hverken ereksjon eller utløsning. Har sex rundt 2 ganger i uka. Anonymkode: 6d403...148
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Min mann er 52 og har aldri problemer med potensen. Han er steinhard og kan komme hver dag, om det trengs Men han er i god form, slank, trener jevnlig og spiser ikke kjøtt. Så det bidrar. Anonymkode: da94d...c88 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Vi har alltid hatt sex 2-4 ganger i uka, oftest minst en times tid hver gang. I 16 år nå. Aldri hatt problemer med potensen eller å komme. Jeg er 50, hun 48. Men jeg er en veldig seksuell person, hun kan mene at jeg er "umettelig". Sammenliknet med henne er det jo sant. Hadde selv trivdes bedre med sex 1-2 ganger om dagen. Så er jo alltid "skrubbsulten" når det gjerne har gått 48 timer siden sist... Noen ganger vil den ikke bli slapp etter sex med det første heller. Så føler vel at jeg er viril så det holder i massevis ennå... Anonymkode: 4c489...255
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Mann på 42, vært sammen i 24 år, har vel ikke hatt et eneste tilfelle av verken ereksjons- eller orgasmesvikt noen gang som jeg kan huske. Har ikke sex særlig ofte nå, men det skyldes andre ting. Anonymkode: c5d18...3ef
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Mannen er 42, ingen problemer med utløsning eller ereksjon. Sex 1-4 ganger i uka😊 Anonymkode: c551a...e6a
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Min mann er 52 og har aldri problemer med potensen. Han er steinhard og kan komme hver dag, om det trengs Men han er i god form, slank, trener jevnlig og spiser ikke kjøtt. Så det bidrar. Anonymkode: da94d...c88 Jeg er for øvrig veganer. Xn var ikke veganer eller vegetarianer, men siden jeg sto for mesteparten av matlagingen har han knapt spist kjøtt. Problemene er nok mest sannsynlig mentalt. Men, det høres ut til at jeg kan glede meg! (Gleder meg... 😅 ) TS Anonymkode: a412b...c30 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har alltid hatt sex 2-4 ganger i uka, oftest minst en times tid hver gang. I 16 år nå. Aldri hatt problemer med potensen eller å komme. Jeg er 50, hun 48. Men jeg er en veldig seksuell person, hun kan mene at jeg er "umettelig". Sammenliknet med henne er det jo sant. Hadde selv trivdes bedre med sex 1-2 ganger om dagen. Så er jo alltid "skrubbsulten" når det gjerne har gått 48 timer siden sist... Noen ganger vil den ikke bli slapp etter sex med det første heller. Så føler vel at jeg er viril så det holder i massevis ennå... Anonymkode: 4c489...255 Er dette noe dere menn, snakker åpent om ? Kan du snakke med dine kompiser om slikt, og vet du om dette er vanlig ? Jeg er ganske storm forelsket i en på 44 og det er veldig uaktuelt og gå inni noe slikt igjen både nå og om noen år. jeg er 34år, å jeg er også attraktiv, jeg behøver ikke å gå inn i noe slikt igjen. Kan ikke ende opp i en slik situasjon om noen år, f.eks. Anonymkode: a412b...c30
Gjest Paramount Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men han er i god form, slank, trener jevnlig og spiser ikke kjøtt. Så det bidrar. * Endret 5. februar 2023 av Paramount
Blåjojo Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 (endret) Alle jeg har hatt sex med de siste 10 årene har vært mellom 40 og 58. Ikke noen som har hatt problemer med potens eller utløsning. Noen har jeg hatt sex med 5 ganger i løpet av 24 timer, og det har heller ikke vært noe problem. Rent kroppslig har de vært alt fra supergodt trent/muskuløs til overvektig, og samtlige har vært alt-etende. Endret 4. februar 2023 av Blåjojo
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #17 Skrevet 4. februar 2023 Ts; du kan egentlig ikke forvente eller regne med noe som helst. I den alderen kan du oppleve alt. Langvarig dating, og sex, er egentlig eneste fasit. Vær spesielt obs på menn som har vært sammen med lavseksuelle kvinner. De har gjerne et forskrudd bilde av hvor kåte og seksuelle de er. Anonymkode: 6d841...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #18 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts; du kan egentlig ikke forvente eller regne med noe som helst. I den alderen kan du oppleve alt. Langvarig dating, og sex, er egentlig eneste fasit. Vær spesielt obs på menn som har vært sammen med lavseksuelle kvinner. De har gjerne et forskrudd bilde av hvor kåte og seksuelle de er. Anonymkode: 6d841...fcb Hvordan vet man om menn har vært med lavseksuelle kvinner ?? Og hvordan vet jeg om de har et forskrudd bilde av hvor kåte og seksuelle de er ? Jeg vil veldig gjerne ikke ende opp med og få følelser for en med et forskrudd bilde av hvor sexuelle de er. Kanskje jeg kunne endt opp i den kategorien, uten og egentlig være i den kategorien?? Jeg ble først i forholdet fordi at jeg følte skam over egen sexualitet (altså hvor stor min sexueledrift var) og samtidig tenkte jeg. "okei, jeg har jo hatt veldig mye bra sex før, så kanskje det er ok at det er litt roligere nå, kanskje er det sunnere også". Senere, ble jeg pågrunn av barna. Men, jeg klarte ikke og fortsette og utsette meg selv for den opplevelsen sex var med han. Jeg er åpen, jeg kan og kommunisere og sex er noe jeg "kan". altså jeg er god på å lese folk, forstå hva de ønsker og lystene deres. Men, det gikk aldri selvom fokuset ikke var å komme, fokuset var å være og oppleve osv, osv. Men, det gikk ikke. Og tilslutt sa jeg. Stopp.... Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #19 Skrevet 4. februar 2023 Blåjojo skrev (16 minutter siden): Alle jeg har hatt sex med de siste 10 årene har vært mellom 40 og 58. Ikke noen som har hatt problemer med potens eller utløsning. Noen har jeg hatt sex med 5 ganger i løpet av 24 timer, og det har heller ikke vært noe problem. Rent kroppslig har de vært alt fra supergodt trent/muskuløs til overvektig, og samtlige har vært alt-etende. Så fint og høre ! og godt for deg... Anonymkode: a412b...c30
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #20 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint og høre ! og godt for deg... Anonymkode: a412b...c30 Han på 58 hvor lenge datet/var du sammen med han? og hvor ofte "kunne" han ? Bare nysgjerrig Anonymkode: a412b...c30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå