Gå til innhold

Lå med en lærer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vitalogy

Påfallende hvordan mange tok det for gitt at den faste læreren var en mann..

Du er ringevikar, da er du oppdragstaker. Hva dere har gjort denne natta har ikke arbeidsgiver noe med. Det arbeidsgiver har noe med er at dere ivaretar lojalitetsplikten. Den trenger overhodet ikke trues av dette. Det er ingen forskjell, rettslig sett, om du er ringevikar eller ansatt lærer.

La dette bli mellom deg og din kollega, og ikke gjør noe mer ut av det. Hvis det ikke funker, bli ringrvikar et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ringevikar på en skole, og klarte å ligge med en lærer i går. Vi var ute på lønningspils, og endte opp på nach skikkelig drita. Det er 14 år aldersforskjell mellom oss, jeg hadde rett og slett ikke noe filter. Nå har jeg tusen tanker, men tør ikke si noen ting.

Veit vi møtes på jobb til uka, hva skal jeg gjøre? Skal jeg si noe? 

Anonymkode: 9a5a0...ca8

Nei, du har ligget med en kollega. 

Slutt å lag idiotiske klikkinnlegg 

Anonymkode: 14332...e70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forelska i læreren, åh åh åh. Forelska i læreren. 

Anonymkode: fc87a...3a0

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var jeg som tok initiativ ikke hun, og vi er gamle nok til å ha blitt skikkelig fulle på sprit på lovlig vis.

Dilemmaet mitt er at jeg ikke aner om jeg skal sende hende en meld i dag, eller om jeg ikke skal si noen ting å er redd for at det blir kleint eller om hva hu tenker om meg

Istedet for å ikke si noe så send hvertfall en meld bg der du takker for gårsdagen, at du koste deg eller no sånt.

Anonymkode: 9f4b3...8cd

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er ganske sjenert. Hun er dritsøt og hyggelig. Hun er singel så det er ikke noe problem. Hadde gjort det igjen da! Men tror ikke hun vil.

Pust med magen. Dette går bra! Dere er to voksne mennesker som har hatt sex.

Oppfør deg normalt til uka. Du oppdager fort om hun er interessert i å gjenta det. Hvis det er kleint så går det sikkert over.

Tror ikke det er noe i veien for å sende henne en melding? Kansje bare "Takk for i går."?

Sikkert mange her inne som kan si noe om hva du bør eller ikke bør skrive. 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke noe med at hun som er fast ansatt som lærer kan ha tråkket over noen grenser her iom at ts er 14 år yngre og i en utsatt posisjon som ringevikar? Hva om hun finner ut at det nå blir så kleint å treffe på ts at hun legger føring for at ts ikke skal stå på liste over aktuelle ringevikarer på skolen fremover?

Ts, du bør unngå å ta kontakt med henne i tilfelle det blir brukt imot deg. Hva er viktigst? Å beholde jobbmuligheter eller et 14 år eldre knull?

Anonymkode: fe988...04a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva føler du for henne ts? Betatt, nyskjerrig, spenning? Vil du utforske dette mer? Hvis hun spør om å møte deg igjen, hva har du lyst til å svare da?

Anonymkode: f8e59...4fa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er ringevikar på en skole, og klarte å ligge med en lærer i går. Vi var ute på lønningspils, og endte opp på nach skikkelig drita. Det er 14 år aldersforskjell mellom oss, jeg hadde rett og slett ikke noe filter. Nå har jeg tusen tanker, men tør ikke si noen ting.

Du lå med en kollega. Slutt å si noe annet, med mindre du ønsker det skal framstå som en guttedrøm.

Du sier noe om du ønsker gjentakelse, om ikke så later du som ikke noe.

Anonymkode: 77e80...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

...

Ts, du bør unngå å ta kontakt med henne i tilfelle det blir brukt imot deg. Hva er viktigst? Å beholde jobbmuligheter eller et 14 år eldre knull?

Anonymkode: fe988...04a

Fritt etter hukommelsen fra matematikkboken:

Jobbmuligheter < 14 år eldre knull

Anonymkode: 15fc2...0e2

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er vel voksen og da trenger du vel ikke gjøre så mye

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å stresse med, oppfør deg som normalt. Jeg dater en som er 14 år eldre, og vi trives veldig godt sammen selv om det er litt aldersforskjell. 

Endret av Miss91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Noen ganger er det helt utrolig hvordan folk klarer å rote det til for seg selv.

Hvis du vet du ikke har filter når du har drukket, da er det kanskje lurt å begrense drikkinga? Neste gang kan det hende du gjør noe enda dummere.

Anonymkode: 49074...1b9

Jeg synes det er utrolig hvor lite empati enkelte som deg har. 

Mennesker gjør feil og av og til kan noen drikke for mye og ikke klare å styre inntaket. Da mister man også hemninger og da kan slike ting skje. Hvis du trengte forklaring. Det er ingen skadde eller utroskap inne i bildet så vidt vi vet. Du virker veldig dømmende. Du har sikkert alltid oppført deg eksemplarisk og aldri gjort noen feil her i livet. 

Anonymkode: 5ad3c...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superpinlig, men i reptilfylla skjer jo sånne feilskjær selv den beste. Jeg ville ha latt som ingenting, og aldri nevnt det. Hvis fyren blir innpåsliten, er det jo bare å si det som det er. Et arbeidsuhell i fylla.

Anonymkode: b621d...bc2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri beskyldt noen for bløff før, men her er jeg sikker. Fin guttedrøm, da.

(Sånt skjer. Absolutt, men ikke denne gangen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et attraktivt utseende skal du se flere kaster seg over deg på neste lønningspils. Det er ikke til å tro hvor gale de kvinnelige lærerne på skolen til barna mine blir når det er arrangement. Spiller ingen rolle om de er gift eller har kjæreste. Har fått rapport fra min unge, mannlige kompis som jobber som lærer der. Stakkaren får ikke være i fred.

Anonymkode: 854aa...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker. Elaine Marley, mod. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (20 timer siden):

Villere lønningspils hos dere enn hos oss. De fleste går hjem etter en times tid, eller de fleste møter vel aldri opp.

Men er det noen lærere som har lønn 1. i måneden?

en times lønningspils? det var kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...