Gå til innhold

Diare/løs mage før fødsel.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ikke hadde diare eller var løs i magen før fødsel? Leser at de fleste pleier å være det.

Uke 39+3 og ingen tegn til det enda..

Anonymkode: 13963...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det også første gang, ikke andre gang. 

Anonymkode: e29c7...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk vannet, så kom diaré. Så kom riene sjukt fort. Og diaréen stoppet helt. Jeg var egentlig veldig fornøyd med å få tømt meg. Tok klyster på sykehuset også, men det var sikkert ikke nødvendig da. 

Ellers kun diaré i første trimester. Jippi.

Anonymkode: 44e12...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fortsatt én uke igjen til termin og kan fint gå over også. Det er ikke nødvendigvis sånn at du har diaré i ukesvis før fødselen. Tror jeg hadde diaré i 3-4 dager før min fødsel.

Anonymkode: 1d9c4...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke løs mage, men måtte bæsje veldig mange ganger for dagen den siste uken før fødsel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn og hadde akutt diaré rett før de to siste fødslene. Fellesnevneren her var styrtfødsel... Kroppen tok seg av å lage klar bane tror jeg, men veeeldig lite behagelig med styrtrier uten stopp OG diaré samtidig 🙈

Anonymkode: f06a0...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det beste. Jeg var forstoppet på slutten av graviditeten med andremann, og det kom mye avføring under fødsel..

Anonymkode: 0f2e5...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det kvelden før fødselen, takk gud for det fordi ingen hadde spurt om jeg ville ha klyster før jeg ble slengt i badekaret.

Anonymkode: 212d5...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...