AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Del Skrevet 4. februar 2023 Jeg syns jeg får kunstig resultat med foundation og har prøvd flere BB creams istedet. Siste jeg prøvde og har nå er Camilla Pihl sin og den er superfin med naturlig foundation dekk med en gang man påfører, men etter noen timer er den helt grå og bleik i ansiktet! Har opplevd det med flere BB creamer, er det alltid sånn? Da snakker jeg om de som kun kommer i én fargetone som skal tilpasse seg huden. Anonymkode: 443f8...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 4. februar 2023 #2 Del Skrevet 4. februar 2023 Nei,det har jeg ikke opplevd. Kan den være dårlig/gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Del Skrevet 4. februar 2023 flusa skrev (3 timer siden): Nei,det har jeg ikke opplevd. Kan den være dårlig/gammel? Tror ikke det. Kjøpte den nettopp og den har fin farge når den kommer ut av tuben og med en gang man legger den på huden Anonymkode: 443f8...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4. februar 2023 #4 Del Skrevet 4. februar 2023 Viktig å få riktig undertone. Om du har varm, kald eller nøytral hudtone. Eg har nøytral og mine foundationer/bbkremer er litt gråaktige i fargen men passar meg. Kanskje du er varm eller kald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå