AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Barnet mitt på to år harxeoisoder hvor avføring lukter oppkast. Ellers god i formen, legger på seg som normalt. Finner skall til feks tomat i avføringen. Lyse brun bæsj. Noen som har opplevd dette?? Anonymkode: 56c34...feb
spinnwild Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Jeg tenker automatisk diaré når du sier at avføringen lukter oppkast.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Mine hadde illeluktende avføring som var lys. De hadde cøliaki. Anonymkode: 28c7c...5f8
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Mine hadde illeluktende avføring som var lys. De hadde cøliaki. Anonymkode: 28c7c...5f8 Tanken har slått meg, han får også utslett på kroppen om han spiser mye bakst/lyst brød. Tar en tur til fastlegen og får ta blodprøve Anonymkode: 56c34...feb
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Vår har cøliaki, diagnosert ved 2 år, akkurat samtidig som vi begynte utredningen begynte hun å få avføring som luktet oppkast. Det gikk over når hun begynte på glutenfri kost. Ser du er inne på tanken, krysser fingrene for dere 😊 Anonymkode: b86ff...36f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå