Gå til innhold

En solskinnshistorie

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag skulle jeg bare male over taklistene på badet med hvitmaling. Vi har hvite fliser på veggene og da blir listene og taket fort gule. Taket var malt, og listene manglet. Jeg rigga meg til med en kjøkkenstol, med kosten i ene hånda og malingsboksen i den andre. Med ny genser og min nyeste olabukse, ( gadd ikke skifte for dette var fort gjort ) måtte det gå galt. Jeg snubla så klart, og for å ikke søle maling på flisgulvet redda jeg malingsboksen med begge armer, med det relsultatet at jeg hadde oljemaling på klærne mine. Da er gode råd dyre. Jeg fikk panikk og sprang på vaskerommet og kledde av meg, trødde klærne i ei bøtte og pøsa på en hel liter med white sprit, og en halv boks med oxy. Rota dette godt rundt og gnudde på flekkene. Ble neste skinnløs på hendene også. ;) Etterpå kasta jeg klærne i vaskemaskina med mere oxy og softener. Flekkene gikk av og jeg ble lykkelig, helt til jeg kjente lukta av dem. Det stanka white sprit over hele huset. Nå har jeg vaska dem 5 ganger, og de har hengt ute til lufting i natt. Nå er lukta og flekkene borte.

Masse pes, så neste gang skifter jeg heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler: Been there, done that! Når en først ble kvitt malingen, satt man igjen med lukta. Men et under at det gikk av og at ikke white spriten ødela noe.. Tenkte som så at det kunne ikke bli verre allikevel.. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...