AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Ja, som overskriften sier. Jeg pleier ikke å gjøre det, men lurer på om jeg burde. Altså sende en melding til foreldrene til jenta hun skal overnatte hos etter festen hun skal på… Anonymkode: 1c13c...b98
Gjest Sprite Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Nei.. stoler på han og han har aldri gitt meg grunn til å ikke stole på han.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Jepp. Sender alltid en sms å hører om det stemmer/passet at datteren min overnatter. Anonymkode: 2a75f...f54 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Jeg hadde ikke latt tenåringen min sove borte etter fest. Sjekker ikke hvor barna sover når de har en avtale. De har aldri gjort noe som gjør at jeg skal tvile. Anonymkode: 2183c...9ec
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Sprite skrev (Akkurat nå): Nei.. stoler på han og han har aldri gitt meg grunn til å ikke stole på han. Ser den. Jeg har to. Den eldste stoler jeg 100% på. Den yngste ikke. Ingen bevis for noe, men magefølelsen sier at hun kanskje lurer meg litt. Anonymkode: 1c13c...b98 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Mine skal ha snapchatkartet på, og de skal være der de sier at de skal være. Sjekker ikke med foreldrene lenger, men sjekker snapchat. Ringer av og til, ber dem av og til sende meg et bilde... Anonymkode: 837b9...b5c
Gjest Sprite Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser den. Jeg har to. Den eldste stoler jeg 100% på. Den yngste ikke. Ingen bevis for noe, men magefølelsen sier at hun kanskje lurer meg litt. Anonymkode: 1c13c...b98 Da sjekker du
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Min datter,nei sjekker ikke...får snap og oppdatering og spm om det er rett buss i hytt og gevær🤣 Min niese: alltid uansett , om det så er et ettermiddagsbesøk sjekkes det opp. Unger er forskjellige og må oppdras deretter😅 Anonymkode: 424cf...6d3 1
Andro Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Ja, uaktuelt å overnatte om vi ikke får ringe foreldrene.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mine skal ha snapchatkartet på, og de skal være der de sier at de skal være. Sjekker ikke med foreldrene lenger, men sjekker snapchat. Ringer av og til, ber dem av og til sende meg et bilde... Anonymkode: 837b9...b5c Jeg vil ikke bruke snapschat-kartet, liker ikke å overvåke. Litt slækk må hun ha, tenker jeg. Anonymkode: 1c13c...b98 2
Gud Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mine skal ha snapchatkartet på, og de skal være der de sier at de skal være. Sjekker ikke med foreldrene lenger, men sjekker snapchat. Ringer av og til, ber dem av og til sende meg et bilde... Anonymkode: 837b9...b5c Eg er lærar på vgs. Dei logger på Snapchat på nettbrett e.l. der dei vil foreldra skal tru dei er. 13 5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Gud skrev (3 minutter siden): Eg er lærar på vgs. Dei logger på Snapchat på nettbrett e.l. der dei vil foreldra skal tru dei er. Det meste kan trikses til,og manipuleres. Ikke idiotsikkert å ringe foreldre til venner heller... ei mor løy og sa ungene satt i kjellerstua,men hadde sendt med dem cider på fest🥲 Anonymkode: 424cf...6d3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Ja, det gjør jeg. En liten sms til foreldre for å sjekke at det er i orden og for å vite at det er andre hjemme. Avtaler hva som de skal ha med seg osv. Anonymkode: 1e7fc...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Vi er de som de andre ungdommene som oftest overnatter hos. Og jeg setter SÅ stor pris på når foreldrene sender en sms bare for å sjekke at det stemmer/passer at det er avtalt. Og må innrømme at jeg syns det er rart med de som ikke sjekker... En ting er at man stoler på egen ungdom, men jeg tenker at det er høflig å sjekke at det faktisk passer for familien der ungdommen skal sove og jeg da... Anonymkode: 38e0c...65c 8 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 Gud skrev (19 minutter siden): Eg er lærar på vgs. Dei logger på Snapchat på nettbrett e.l. der dei vil foreldra skal tru dei er. Ja, jeg vet at de kan lure meg, (de har faktisk opplyst meg om hvordan, selv...), men inntil videre stoler jeg på at det ikke er nødvendig for dem å gjøre det. Anonymkode: 837b9...b5c
Ulrikke Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 Stort sett ikke, hvis det er folk jeg vet om og har ca oversikt over. Har sjekket et par ganger når det har vært helt nye navn, i forhold til om det passet for foreldre osv, samt at de skulle ha nummeret mitt. Ellers er hun alltid der hun sier hun er, vi kjører og henter og hun har aldri sagt noe som ikke har stemt. Går de et sted mellom levering og henting sier hun ikke alltid det når de går, men forteller det etterpå. Føler definitivt jeg kan stole på henne. Hun er 17 nå, men vi har aldri kontrollert veldig tidligere heller. Har ikke hatt grunn til det. Hun har jevnaldrende som sniker seg ut uten at foreldrene vet det, da skjønner jeg jo at de ikke stoler på informasjonen de får.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #17 Skrevet 4. februar 2023 Selvsagt , akkurat sol det anbefales fra skolen og politi Anonymkode: 5997e...a2f 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #19 Skrevet 4. februar 2023 Ja, men min er bare 14. Anonymkode: c6210...296
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #20 Skrevet 4. februar 2023 Det er viktig å ha en viss kontroll på tenåringer, men som regel er det de ungdommene som har det veldig strengt hjemme som lyver/skjuler mest og ofte blir fullest på fest. Anonymkode: 51eb8...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå