AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Del Skrevet 4. februar 2023 Dameklær eller pent brukt barnetøy. (merkeklær som Ganni, Ella&il osv.) Anonymkode: 4aa27...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Del Skrevet 4. februar 2023 Barnetøy - Finn. Merkeklær til dame - Tise (min erfaring) Anonymkode: bb3fe...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vetatjegikkevet Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Jeg syns totalt sett at Tise er greiest, særlig når jeg får bud og bare kan godta og legge pakken i postkassen, så er jeg ferdig. For klær (kvinne i 30-årene) er det stort sett på Tise jeg får solgt. Planter går også lett der, men der er Finn like bra. Det eneste jeg ikke forstår, er folk som leser bud men ikke svarer. Det er bokstavlig talt bare å trykke på en knapp for å avslå, om de ikke er interessert i å sende. Why? Men ellers greit, noen ubrukelige ungdommer som man må dra info ut av, men har bank i bordet ikke truffet på like sprø folk som på Finn enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FrkMjau Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 Wææ! Hvorfor har jeg ikke hørt om tise før??! Er dette nytt eller ligger jeg bakpå hær? 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2023 #5 Del Skrevet 7. februar 2023 1 hour ago, FrkMjau said: Wææ! Hvorfor har jeg ikke hørt om tise før??! Er dette nytt eller ligger jeg bakpå hær? 🤦♀️ Du er ganske bak på ja Anonymkode: 98369...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg trodde Tise bare var for «ungdommer», og at jeg som nærmer meg 40 må holde meg på Finn. Er det riktig, eller kan det være marked for å selge der for meg også? Jeg synes det å selge annet enn barneklær- og utstyr på Finn er tungt. Anonymkode: 9af38...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wwoman Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg trodde Tise bare var for «ungdommer», og at jeg som nærmer meg 40 må holde meg på Finn. Er det riktig, eller kan det være marked for å selge der for meg også? Jeg synes det å selge annet enn barneklær- og utstyr på Finn er tungt. Anonymkode: 9af38...455 Er da ikke noe aldersgrense på Tise? Såklart du kan selge der 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg er 40 og bruker kun Tise 👍🏻 Anonymkode: bb3fe...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #9 Del Skrevet 8. februar 2023 FrkMjau skrev (20 timer siden): Wææ! Hvorfor har jeg ikke hørt om tise før??! Er dette nytt eller ligger jeg bakpå hær? 🤦♀️ Tise var ålreit, og kan nok bli ålreit om man strammer inn plattformen. Men per nå er det bare tull der. Masse folk som ikke vet hvordan en pakker inn ting for å sende det, folk som ikke vasker klærne før de sender, folk som tar «strategiske» bilder der hull og flekker er utenfor bildekant +++. De 3 siste gangene jeg forsøkte kjøpe der ble budet godtatt og pakken så bare aldri sendt. Ikke kjøp på tise om du ikke er klar for å vaske tøyet du får, og til å miste pengene. Tise sin «kundeservice» er ikke-eksisterende og de som selger der virker være helt hjelpeløse. Om du er rede til å stille 10 spørsmål, be om masse ekstra bilder og vet om et merke som kidsa undervurderer i pris kan du dog få kjøpt merkeklær på tise til 150 kroner som nye kostet 3-5000. Fordi folk er så clueless. Jeg bruker utelukkende Finn. Tise er ikke verdt bryet. Etter at Finn fikk det nye «fiks ferdig» er salg og kjøp uansett lettere enn det var på tise. Anonymkode: eea25...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #10 Del Skrevet 8. februar 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Om du er rede til å stille 10 spørsmål, be om masse ekstra bilder og vet om et merke som kidsa undervurderer i pris kan du dog få kjøpt merkeklær på tise til 150 kroner som nye kostet 3-5000. Fordi folk er så clueless. Hvilket merke er det? Anonymkode: 98369...582 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå