AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Det et slitt mellom meg og barnefar, vi driver å skal flytte fra hverandre. Da må vi gjennom familievern kontoret. Og da får man noen spørsmål før man skal ha timen. hvor et av spm var om jeg stoler på partner som forelder, jeg sa ja, men mener litt nei… snakket med samboer om dette, da jeg syntes eet er litt vondt å juge om, samtidig som jeg ikke vil sette han i dårlig lys. Da begynner han å snakke om ting jeg gjør feil isteden, for jeg er jo ikke perfekt seøv. og jeg prøvde å si at det hadde kanskje vært fint å ha en tredjepart inn i bildet som kan høre på det jeg mener er feil, for jeg tenker kanskje han hadde hørt på dem: da svarer han meg først med at han ikke gidder å snakke med meg da jeg snakker på den måten.. selvom jeg snakket helt rolig. Jeg spør hvorfor jeg aldri kan skakke, enten jeg er sint, lei meg, glad eller oppgitt så er alltid måten jeg snakker på feil for han. Da sier han «javel, da får hi snakke om det, så kan jeg fortelle hvor gal du er, lar ikke barna gå alene på badet engang for da kan dem slå seg». og da blir jeg litt satt ut, altså for det første. Har to barn på 1 og 2, hvor 2 åringen dytter mye. Er det ikke da normalt å passe på mens de går rundt på badet med fliser, så ikke minste slår seg? Han mener barna bare kan gå, og at jeg er «nazi» som går etter dem overalt.. og ja, jeg lager dette innlegget for å høre hva dere tenker: er jeg «nazi»? Anonymkode: bb1fb...fd7
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Høres ut som en dustete samtale å ha midt i et brudd. Om noen av dere føler det absolutt må snakkes om (husk å tenke gjennom hva du vil oppnå med samtalen), så ta det hos familievernet. Anonymkode: 346c2...e8d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som en dustete samtale å ha midt i et brudd. Om noen av dere føler det absolutt må snakkes om (husk å tenke gjennom hva du vil oppnå med samtalen), så ta det hos familievernet. Anonymkode: 346c2...e8d For meg er det ikke dustete, og var ikke det jeg lurte på.. Anonymkode: bb1fb...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå