AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Går snart inn i 4 uka med SSRI (cipralex, byttepreparatatet). Har fortsatt mye indre urolighet, men hjelper mot panikkanfall på natta. Har MYE løs mage og den rumler høyt hele dagen. Vil egentlig ikke opp i dose, er redd for å bli trøtt og sløv. Er henvist til DPS og er sikker på at jeg har ptsd eller ADHD eller begge deler (symptombildet mitt er kliss likt). Må jeg vente rundt 4 uker til for å se om disse tablettene hjelper? Har lest om Wellbutrin men har ikke drøftet med lege enda. Anonymkode: a506c...2b1 Ryddet for medisindosering. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Går snart inn i 4 uka med SSRI (cipralex, byttepreparatatet). Har fortsatt mye indre urolighet, men hjelper mot panikkanfall på natta. Har MYE løs mage og den rumler høyt hele dagen. Vil egentlig ikke opp i dose, er redd for å bli trøtt og sløv. Er henvist til DPS og er sikker på at jeg har ptsd eller ADHD eller begge deler (symptombildet mitt er kliss likt). Må jeg vente rundt 4 uker til for å se om disse tablettene hjelper? Har lest om Wellbutrin men har ikke drøftet med lege enda. Anonymkode: a506c...2b1 Mulig du må vente litt til for å avgjøre om dette er de beste for deg. Unngå for mye fiber hvis magen er løs. Husk å trene/gå turer. Hjelper også på psyken. Evt mindfullness. Anonymkode: 92f10...d2e Ryddet for sitering av ryddet innhold. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Ifølge psykiateren min må man gå på noe i seks uker før man kan si om det har virkning eller ikke. Anonymkode: 759f9...576 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Hvis du har veldig plagsomme bivirkninger så kan du selvfølgelig snakke med legen om det. Min søster fikk lov til å bytte da hun ble ekstremt svimmel av de hun fikk i starten, men det er jo forskjell på å løpe litt ekstra på do og å ikke kunne stå oppreist. Anonymkode: 6647a...b59
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvis du har veldig plagsomme bivirkninger så kan du selvfølgelig snakke med legen om det. Min søster fikk lov til å bytte da hun ble ekstremt svimmel av de hun fikk i starten, men det er jo forskjell på å løpe litt ekstra på do og å ikke kunne stå oppreist. Anonymkode: 6647a...b59 Føler ikke bivirkningene er så ille, men heller synes jeg ikke de hjelper så mye. TS Anonymkode: a506c...2b1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Føler ikke bivirkningene er så ille, men heller synes jeg ikke de hjelper så mye. TS Anonymkode: a506c...2b1 Kan hende du må trappe opp? Men det finner du ut av sammen med legen din. Anonymkode: 6647a...b59
_popcorn_ Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Ryddet og delryddet for medisindosering. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå