Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet man om en gutt liker deg?  Er det noen tegn man kan se etter? Hvis en gutt snakker om veldig personlige ting er det et godt tegn? 

Anonymkode: 3411a...1f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvordan vet man om en gutt liker deg?  Er det noen tegn man kan se etter? Hvis en gutt snakker om veldig personlige ting er det et godt tegn? 

Anonymkode: 3411a...1f6

Gutt ? alder ? 

Det at noen snakker om veldig personlige ting, vil jeg ikke nødvendigvis si er et godt tegn. Altså er man i et forhold og man er kommet såpas langt at man vet hva hverandre føler, da er dette et godt tegn. 

Men, når man prøver og forføre noen, er man gjerne litt mer mystisk. Og man bruker ofte ikke å bruke den man er forelsket i som en venn/psykolog. 

Anonymkode: 8f98d...157

Skrevet

Dette er noe jeg bestandig har vært fryktelig dårlig til å tolke. Spesielt når jeg gikk på videregående (er voksen nå). Har fått høre i voksen alder av ett par stk at de var veldig forelsket i meg, men dette tolket aldri jeg.

Det sies jo at det er noen tegn å se etter som feks øyekontakt, smil, hvordan føttene peker o.s.v, men vet ikke om det er noe i det.

Anonymkode: e146c...166

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.2.2023 den 18.33):

Dette er noe jeg bestandig har vært fryktelig dårlig til å tolke. Spesielt når jeg gikk på videregående (er voksen nå). Har fått høre i voksen alder av ett par stk at de var veldig forelsket i meg, men dette tolket aldri jeg.

Det sies jo at det er noen tegn å se etter som feks øyekontakt, smil, hvordan føttene peker o.s.v, men vet ikke om det er noe i det.

Anonymkode: e146c...166

Ja. øyekontakt og hvordan du føler når du er vedsiden av den personen har mye og si... Det er i bunn og grunn de aller beste indikasjonene på om noen er forelsket i deg eller ikke. 

Man, kan gjerne kjenne om de er kun interessert i deg sexuellt eller om det også er følelser inn i bildet ved hva du kjenner i og rundt de. 

Dette er vi kvinner ganske gode på å plukke opp. Jeg kan føle det på hele kroppen min når noen er veldig interessert i meg. Det kan nok sikkert du også :) (Du må bare stole på hva du føler, og intuisjonen din).

Anonymkode: 8f98d...157

Skrevet

Oppmerksomhet.

Jeg tror den oppmerksomheten er det som gjør at jeg legger merke til ham. Jeg blir oppsøkt, og han henvender seg til meg så snart han har mulighet. Jeg får en følelse av at jeg har betydning for noen. Trodde aldri at jeg skulle bli mottagelig for det etter alt jeg har opplevd.

Anonymkode: 52248...0f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...