Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal starte prøvingen for å få barn, pga. det må jeg slutte på medisinene jeg går på. Fluanxol og Imovane

Dette har vært og er helt jævlig. Abstinenser, uvell, hodepine, får ikke i meg mat og drikke, får ikke sove.

Føler meg alene. Han skjønner ikke hvor jævlig det er. Jeg har så mye angst, vondt i hodet og er helt tom for energi. 

Har prøvd å gi uttrykk for at jeg trenger mer støtte akkurat nå, men da ble han sint. Han var også sliten. Han gikk fra meg mens jeg hyperventilerte og gråt, gikk å la seg.

Jeg klarer ikke en til natt uten søvn, så ringte legevakt for å få medisin. Han ble enda sintere da, skuffet kanskje.

Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva kan man forvente av partner?

Anonymkode: 64d53...6c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære ts, er det egentlig lurt å få barn med han? ❤️ Tenk når du ikke får sove på grunn av våken baby hver eneste natt og han nekter å støtte deg og hjelpe til. 😩

Anonymkode: 6e9b6...0c7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi skal starte prøvingen for å få barn, pga. det må jeg slutte på medisinene jeg går på. Fluanxol og Imovane

Dette har vært og er helt jævlig. Abstinenser, uvell, hodepine, får ikke i meg mat og drikke, får ikke sove.

Føler meg alene. Han skjønner ikke hvor jævlig det er. Jeg har så mye angst, vondt i hodet og er helt tom for energi....

Jeg klarer ikke en til natt uten søvn, så ringte legevakt for å få medisin..

Anonymkode: 64d53...6c9

Har du noen annen måte du kan få sove og dempe angst på? Har du tatt opp med legen hvordan du skal gjøre nedtrapping? 

Anonymkode: 6d627...c3e

Skrevet

Jeg ville aldri fått barn med en så lite støttende partner som dette. Dette er en god pekepinn på hvordan han oppfører seg når "times get tough". 

Anonymkode: c6add...4d5

Skrevet

Hvis dere ikke hadde vært sammen nå. Hadde du blitt kjæreste med han hvis du visste hvordan han er?

Anonymkode: 17418...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...