AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Vi skal starte prøvingen for å få barn, pga. det må jeg slutte på medisinene jeg går på. Fluanxol og Imovane Dette har vært og er helt jævlig. Abstinenser, uvell, hodepine, får ikke i meg mat og drikke, får ikke sove. Føler meg alene. Han skjønner ikke hvor jævlig det er. Jeg har så mye angst, vondt i hodet og er helt tom for energi. Har prøvd å gi uttrykk for at jeg trenger mer støtte akkurat nå, men da ble han sint. Han var også sliten. Han gikk fra meg mens jeg hyperventilerte og gråt, gikk å la seg. Jeg klarer ikke en til natt uten søvn, så ringte legevakt for å få medisin. Han ble enda sintere da, skuffet kanskje. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hva kan man forvente av partner? Anonymkode: 64d53...6c9
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Kjære ts, er det egentlig lurt å få barn med han? ❤️ Tenk når du ikke får sove på grunn av våken baby hver eneste natt og han nekter å støtte deg og hjelpe til. 😩 Anonymkode: 6e9b6...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi skal starte prøvingen for å få barn, pga. det må jeg slutte på medisinene jeg går på. Fluanxol og Imovane Dette har vært og er helt jævlig. Abstinenser, uvell, hodepine, får ikke i meg mat og drikke, får ikke sove. Føler meg alene. Han skjønner ikke hvor jævlig det er. Jeg har så mye angst, vondt i hodet og er helt tom for energi.... Jeg klarer ikke en til natt uten søvn, så ringte legevakt for å få medisin.. Anonymkode: 64d53...6c9 Har du noen annen måte du kan få sove og dempe angst på? Har du tatt opp med legen hvordan du skal gjøre nedtrapping? Anonymkode: 6d627...c3e
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Jeg ville aldri fått barn med en så lite støttende partner som dette. Dette er en god pekepinn på hvordan han oppfører seg når "times get tough". Anonymkode: c6add...4d5
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Hvis dere ikke hadde vært sammen nå. Hadde du blitt kjæreste med han hvis du visste hvordan han er? Anonymkode: 17418...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå