AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Jeg er gift med tre barn og ville ALDRI vært utro. Men jeg har hatt en liten "flørt" på jobb med en ganske mye yngre mann. Når vi snakker sammen på jobb har vi en ganske tullete tone og mye øyekontakt. Jeg føler definitivt en kjemi, men ville som sagt aldri dratt det lengre enn tull og fjas. Vi har også sendt litt meldinger der jeg helt klart har fisket til litt komplimenter og han sa at det var bra at jeg gjorde det forsi da var det lettere å gi med komplimenter. Han har vært så tydelig på at han syns mine hendvendelser har vært hyggelig og han svarte alltid fort når vi tekstet. Han hintet også til at vi to skulle dra på restaurant sammen, jeg tullet og sa ja det var lurt, men etterpå sa jeg at det kunne jeg selvfølgelig ikke gjøre fordi jeg er gift. Aldri har jeg sagt noe upassende eller gått over streken, annet enn at denne "flørten" er upassende i seg selv. Men nå virker han liksom litt kald på medlinger, og jeg kjenne at jeg såååååå innmari vil ha disse komplimentne igjen og føle den spenningen. Han har fremdeles et stort smil og samme energi mot meg på jobb og vi ofte lenge og intens øyekontakt når vi er i samme rom på jobb. Kan det være at han kutter meg ut fordi jeg er utilgjengelig og jeg er egoistisk som vil ha hans oppmerksomhet for min egen spenning. Eller kan en mann på ekte "miste" interessen på en uke? Anonymkode: dbf30...378
ESFP Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 (endret) Det et klart han kan miste interessen på en uke. Hvis det feks er gått opp for ham at han egentlig bare blir brukt av en eldre dame for oppmerksomhet og bekreftelse. Endret 4. februar 2023 av ESFP 2 6
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 ESFP skrev (1 minutt siden): Det et klart han kan miste interessen på en uke. Hvis det feks er gått opp for ham at han egentlig bare blir brukt av en eldre dame sin ønske om oppmerksomhet og bekreftelse. Ikke bare på en uke, man kan miste interessen på dagen og minuttet når man innser at det ikke er gjensidig og at man blir utnyttet. Anonymkode: 02e0e...e84 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Han flørter med en gift dame, så ja han er typen til å miste interessen på en dag, han liker å flørte med deg fordi det ikke vil lede til noe. Og nå er han kald, han hekter deg og får deg desperat etter ham. Anonymkode: 15f3c...bea
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han flørter med en gift dame, så ja han er typen til å miste interessen på en dag, han liker å flørte med deg fordi det ikke vil lede til noe. Og nå er han kald, han hekter deg og får deg desperat etter ham. Anonymkode: 15f3c...bea Han…? Han gjør ingen ting feil her. Det er denne gifte damen som er emosjonelt UTRO mot sin mann og familie. Utrolig sånn ansvarsfraskrivelse. Anonymkode: 2ad37...eb1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 TS, du er utro mot din mann og jo, du har sagt og gjort noe upassende. Du går jo LANGT over streken. Og du bruker denne mannen for egen bekreftelse, det er klart han ikke er interessert i det. Damer blir ikke attraktive lengre når man merker slikt... Anonymkode: 3bdc0...e1f 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Når det bare er en liten flørt på jobb, driver man ikke og grubler over over dette etter jobb. Få deg et bedre fokus og bruk energien din på venner eller date med mannen din. Anonymkode: 5f490...d8b 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Han…? Han gjør ingen ting feil her. Det er denne gifte damen som er emosjonelt UTRO mot sin mann og familie. Utrolig sånn ansvarsfraskrivelse. Anonymkode: 2ad37...eb1 Jeg driver ikke med ansvarsfraskrivelse her, jeg sier bare hva han gjør, han er på/av og enten han mener det eller ikke så hekter det henne og de kan ha en flørt gående for all tid om ikke fornuften slår til. Hun er feig og utro. Anonymkode: 15f3c...bea
svartkatt Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Åh.. får bare lyst til å skrike iblant. 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Jeg tror at han håpte at du ville gå lenger. Sex, eller kanskje kjærlighet. Men så satte du en grense. Dit, men ikke lengre. Da innså han at det var en blindvei, og snudde. Ikke vits å være med på å bryte opp en familie bare for litt småflørting. Anonymkode: 669ef...3bf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Gift, tre barn, flørter med en yngre mann på jobb. Men. Hos meg har det vart i snart halvannet år. Jeg er fullstendig hektet, jeg vet han liker meg tilbake, men han holder litt igjen nå. Jeg tror det er fordi han er en stolt mann med integritet, og han vil ikke være en home wrecker. Vi har snakket sammen, og vi er enige om at utroskap er noe dritt og at man må rydde opp hjemme før man evt. innleder noe nytt. Så der står vi. Sexlivet hjemme er inteteksisterende, noe det har vært lenge før jeg møtte denne nye, og jeg vurderer hver eneste dag om jeg skal gå eller bli. Den ene dagen vil jeg gå, den neste vil jeg bli. Og til alle dere som skal rope ut hvor jævlig drittkjerring jeg er, og hvor synd det er på mannen min - dere vet ikke alt. Det er en grunn til at dette skjer, og hadde alt vært tipp topp hjemme, hadde vi ikke vært i denne situasjonen nå. Ville bare si at du er ikke alene, ts. Anonymkode: 93010...2cf 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og til alle dere som skal rope ut hvor jævlig drittkjerring jeg er, og hvor synd det er på mannen min - dere vet ikke alt. Det er en grunn til at dette skjer, og hadde alt vært tipp topp hjemme, hadde vi ikke vært i denne situasjonen nå. Ville bare si at du er ikke alene, ts. Anonymkode: 93010...2cf Det rette da er ikke å søke bekteftelse og spenning hos en annen, men å enten jobbe med det man har eller å innse at man har gitt alt og gi det et ryddig brudd. Mannen du flørter med har ikke integritet og han har allerede krysset en grense, selv om han tror bedre om seg selv. Anonymkode: 15f3c...bea 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er i nøyaktig samme situasjon. Gift, tre barn, flørter med en yngre mann på jobb. Men. Hos meg har det vart i snart halvannet år. Jeg er fullstendig hektet, jeg vet han liker meg tilbake, men han holder litt igjen nå. Jeg tror det er fordi han er en stolt mann med integritet, og han vil ikke være en home wrecker. Vi har snakket sammen, og vi er enige om at utroskap er noe dritt og at man må rydde opp hjemme før man evt. innleder noe nytt. Så der står vi. Sexlivet hjemme er inteteksisterende, noe det har vært lenge før jeg møtte denne nye, og jeg vurderer hver eneste dag om jeg skal gå eller bli. Den ene dagen vil jeg gå, den neste vil jeg bli. Og til alle dere som skal rope ut hvor jævlig drittkjerring jeg er, og hvor synd det er på mannen min - dere vet ikke alt. Det er en grunn til at dette skjer, og hadde alt vært tipp topp hjemme, hadde vi ikke vært i denne situasjonen nå. Ville bare si at du er ikke alene, ts. Anonymkode: 93010...2cf Nei du er ikke alene TS. Har hatt det sånn i 1 år. Er gift, men jakter på en yngre mann. Han har holdt tilbake og nå begynner det endelig gå opp for meg at jeg har hatt veldig flaks. Den andre mannen hadde kunnet ta fra meg alt jeg har, hvis han hadde prøvd, hele min familie, fordi jeg er så forelsket. Nå må jeg heller jobbe på mitt forhold og løse opp i hvorfor det ble så her i det hele tatt. Anonymkode: d3557...ade
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei du er ikke alene TS. Har hatt det sånn i 1 år. Er gift, men jakter på en yngre mann. Han har holdt tilbake og nå begynner det endelig gå opp for meg at jeg har hatt veldig flaks. Den andre mannen hadde kunnet ta fra meg alt jeg har, hvis han hadde prøvd, hele min familie, fordi jeg er så forelsket. Nå må jeg heller jobbe på mitt forhold og løse opp i hvorfor det ble så her i det hele tatt. Anonymkode: d3557...ade Der er jeg og. Hvordan kunne det gå så langt? Hvorfor gikk det så langt? Jeg er redd jeg ikke har det så godt som jeg trodde med min nåværende mann. Du kan spørre deg selv dette: elsker du han? Kan du umiddelbart svare ja, er svaret gitt. Jeg kan ikke det. Og, ville dere bodd sammen hvis dere ikke hadde hatt barn eller alt det materielle sammen? Svaret mitt er nok nei. Anonymkode: 93010...2cf
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Der er jeg og. Hvordan kunne det gå så langt? Hvorfor gikk det så langt? Jeg er redd jeg ikke har det så godt som jeg trodde med min nåværende mann. Du kan spørre deg selv dette: elsker du han? Kan du umiddelbart svare ja, er svaret gitt. Jeg kan ikke det. Og, ville dere bodd sammen hvis dere ikke hadde hatt barn eller alt det materielle sammen? Svaret mitt er nok nei. Anonymkode: 93010...2cf Vi hadde sikkert ikke bodd sammen hvis vi ikke hatt barn. Vi er ikke soul mates akkurat, men tror ikke man er det med noen etter 15 år sammen. Han er god og snill, så jeg håper vi kan jobbe på det. Og hva er elsker? jeg elsker han fordi han har gitt med drømmelivet på mange måter men er ikke forelsket nei Anonymkode: d3557...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå