Gå til innhold

Trafikkulykker

Hvor mange ganger har du måttet fylle ut en skademelding?  

75 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har du måttet fylle ut en skademelding?

• Ingen ganger
      43
    • 1-3 ganger
      32
    • 4-6 ganger
      0
    • 7-10 ganger
      0
    • Flere enn ti ganger
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 gang, pga en dult i et nummerskilt. Ble aldri no mer ut av det.

Skrevet

1 gang og det var på grunn av at fjompen som akkurat hadde tatt lappen foran meg plutselig fant det for godt å stoppe på gult-skifte-til-grønt-lys!!!!!!!!! Og det var vinter og glatt og han kjørte pappas nye audi. Det syntes kun to riper i lakken på hans bil og min bil ble helt mosa i fronten. Jeg hadde med meg min lille baby i baksetet og var både sint og skremt og det å begynne å fylle ut skademelding da var ikke bare enkelt...

På toppen av det hele sendte han krav til forsikringsselskapet mitt på elleve tusen!!! min bil ble vraket!! Drittsekk!! :frustrert:

Skrevet

Jeg har gjort det en gang. Lappen var helt ny, og jeg kjørte inn i baklykta på en parkert bil fordi jeg tittet opp på et vindu da min venninne som jeg kjørte hjem skulle peke på hvor hun bodde.

En annen gang kjørte jeg rett i hengerfeste på en bil foran meg som stoppet på grunn av kø, mens jeg var opptatt av å se hvor mange klokka var. ble ingen skade av det, så det ble ingen skademelding heller.

Disse to trafikkuhellene er alt jeg har vært innblandet i.

Skrevet

to ganger.. den første gangen totalvraka jeg bilen selv. var min aller første tur på snøføre når jeg var 18. traff en annen bil, ut av veien, over et skilt.. fin tur.

den andre gangen var det en idiot som rygga på meg, og mente det var min feil..

Gjest Spacegirl
Skrevet

Hadde en nesten-frontkollisjon en gang. Var en idiot som kom i full fart midt i veien mot meg. Jeg prøvde å svinge unna, men idioten traff sidespeilet. Og kjørte videre uten å stoppe :sur: .

Ellers har jeg kjørt ut av veien noen ganger. Men det er ikke så ille som det høres ut. Dette er en privat vei som er helt håpløs på glatta, og da er det lett å skli ut av veien og videre nedover i skogen. Bilen har endel bulker etterhvert fra disse heisaturene, men det går alltid bra. Eller nesten iallefall. Sist gang det skjedde, og jeg skulle dra bilen opp med traktor, endte jeg opp med at traktoren også begynte å skli, og dermed lå både bil og traktor langt nedi skauen. Alltid like festlig.

Skrevet

To ganger, jeg har blitt påkjørt bakfra begge gangene. Så motpart har hatt skylden. Etter det kikker jeg ekstra nøye (og litt nervøst) i bakspeilet hver gang jeg bremser. ;)

Skrevet

En gang, rygget på en bil i veldig sakte fart da. på en parkeringsplass, bilen kom kjørende fort bak meg..

Skrevet

har gjort det 2 ganger, og man trenger ikke å være involvert i en stor ulykke for å måtte fylle ut skademelding

Skrevet
1 gang og det var på grunn av at fjompen som akkurat hadde tatt lappen foran meg plutselig fant det for godt å stoppe på gult-skifte-til-grønt-lys!!!!!!!!! Og det var vinter og glatt og han kjørte pappas nye audi. Det syntes kun to riper i lakken på hans bil og min bil ble helt mosa i fronten. Jeg hadde med meg min lille baby i baksetet og var både sint og skremt og det å begynne å fylle ut skademelding da var ikke bare enkelt...

På toppen av det hele sendte han krav til forsikringsselskapet mitt på elleve tusen!!! min bil ble vraket!! Drittsekk!! :frustrert:

men det var vel strengt talt din skyld ettersom du ikke greide å stoppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...