Gå til innhold

Trafikkulykker

Hvor mange ganger har du måttet fylle ut en skademelding?  

75 stemmer

1. 1. Hvor mange ganger har du måttet fylle ut en skademelding?

• Ingen ganger
      43
    • 1-3 ganger
      32
    • 4-6 ganger
      0
    • 7-10 ganger
      0
    • Flere enn ti ganger
      0

Fremhevede innlegg

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Hvor mange ganger har dere deltatt i en stor nok trafikkulykke til at dere måtte fylle ut en skademelding?

Uanvhengig av hvem sin skyld det var?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Aldri. Ikke samboeren min heller faktisk.

Endret av Arkana
Skrevet

Aldri. Heldigvis.

Skrevet
Hvor mange ganger har dere deltatt i en stor nok trafikkulykke til at dere måtte fylle ut en skademelding?

Uanvhengig av hvem sin skyld det var?

Jeg har fylt ut skademelding ved to anledninger.

Jeg forstår ikke hva du mener med at en trafikkulykke må ha et visst omfang for at man skal fylle ut en skademelding. Skademeldingsskjema bør fylles ut uansett omfang, selv om det ikke er synlig skade - for da er det ikke noen tvil i etterkant heller.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Jeg forstår ikke hva du mener med at en trafikkulykke må ha et visst omfang for at man skal fylle ut en skademelding. Skademeldingsskjema bør fylles ut uansett omfang, selv om det ikke er synlig skade - for da er det ikke noen tvil i etterkant heller.

Det med skademelding var en måte å avgrense spørsmålet på... Feks så føler jeg ikke behov for å fylle ut skademelding dersom jeg feks rygger borti en lyktestolpe og riper støtfangeren min eller dersom jeg kjører over ett ekorn, selv om dette strengt tatt også er ulykker.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Helt sikkert, men jeg er nok litt miljøskadet etter å ha jobbet for norsk gallup... ;)

Skrevet

Aldri, og håper jeg slipper det i fremtiden også :reise:

Skrevet

Jeg kjørte inn i en dame bakfra i høst, kaller ikke det en ULYKKE likevel, det kaller jeg dulting...

Så ble jeg rygget på av en sint mann en gang, da fylte vi ikke ut skademelding, for han stakk av og prøvde å kjøre ned en venninne av meg, så da anmeldte jeg han.

Så kjørte en inn i siden på meg, men jeg hadde dårlig tid, så fikk kortet hans og vi ordnet opp i etterkant

Skrevet
neva! Jeg kjører som en gud :)

Det hjelper lite om andre kjører inn i deg bakfra mens du står stille og venter på grønt lys f.eks. :sjenert:

Skrevet

En gang og det var min skyld. På den annen side har jeg kjørt i over 20 år og aldri fått en fartsbot....

Skrevet

Jeg har kun fylt ut skademelding en gang og det var da det gikk galt i bilvasken på Shell. Plutselig stod hele maskina i panseret på bilen og lagde stygge riper og det fikk vi selvsagt dekket av Shell. Har heldigvis sluppet unna alvorlige ulykker hvor det har vært personskader involvert.

Skrevet

har heldigvis sluppet unna det

Skrevet

Har aldri gjort det, mannen en gang, et år før vi ble sammen, håper vi slipper å måtte fylle ut også, uansett omfang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...