AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Hei. Jeg har brukt menskopp i mange år, og hatt flere forskjellige. Men etter en stund så blir de veldig misfarget, det virker som det legger seg et belegg på den.. Jeg vasker og gjør rent etter instruksjonene. Flere som opplever dette? Evt har noen gode råd for å unngå at det blir slik? Anonymkode: 1ac7d...cda 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Legg den i eddikvann? Min er straks fem år gammel, blitt litt gulskjær i den, den er blå i utgangspunktet, men ellers er den som når jeg kjøpte den. Anonymkode: 65ea1...538
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Jeg kjøpte rød nettopp av den grunn 😛 Vasker de med vanlig håndsåpe hver gang jeg er på do og skifter. Og så koker jeg mellom menstruasjonene. Ligger bare åpent i skuffen i ukene mellom. Anonymkode: ee5cf...e1d
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Produsentene sier jo at det er normalt med et gul/brunaktig skjær i fargen med tiden. Det betyr ikke at det er utrygt å bruke, men jeg er jo enig i at det ikke er så lekkert å se på. Det kan hjelpe å alltid skylle koppen i kaldt vann først når man vasker, men det gjør du kanskje allerede. Jeg har noen ganger litt salt i vannet når jeg koker min. Ser også tips om å legge den i natron eller vaske av den med isopropanol, men har ikke prøvd det selv. Anonymkode: 0895a...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå