klarinetta Skrevet 4. februar 2023 #1 Del Skrevet 4. februar 2023 For noen år tilbake fantes mineralpudder til solbeskyttelse overalt, nå ser jeg ingen? Kan noen anbefale et godt produkt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 4. februar 2023 #2 Del Skrevet 4. februar 2023 Vet ikke, er butikkene lagt ned kanskje? Flyttet til utlandet? Du får søke på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avstand Skrevet 7. februar 2023 #3 Del Skrevet 7. februar 2023 Bare Minerals og Priori har isåfall spf i sine pudder. Priori er identiske med Elizabeth Arden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 7. februar 2023 #4 Del Skrevet 7. februar 2023 (endret) Jane iredale har solfaktor 20 i sitt presset pudder. Glo skin beauty har vel 18 eller noe sånt? Endret 7. februar 2023 av lin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaledonia Skrevet 8. februar 2023 #5 Del Skrevet 8. februar 2023 Bruker mineralsolkrem Bioregena spf 50 og Lily Lolo mineral foundation / pudder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #6 Del Skrevet 8. februar 2023 Kanskje de bare droppet solbeskyttelsen ettersom det ble avdekket at det har null, nada, nix å si? Et tynt lag med pudder beskytter ikke mot solen i det hele tatt. Anonymkode: ae880...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Del Skrevet 8. februar 2023 Jeg bruker mineral-foundation fra Nilens Jord, den inneholder solfaktor. (Jeg har faktor i hudkremen og.) Anonymkode: 7ce97...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. februar 2023 #8 Del Skrevet 8. februar 2023 Mineralsolkrem er vel alternativet til kjemisk solkrem/faktor. Altså det ein kallar fysisk solfaktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2023 #9 Del Skrevet 8. februar 2023 Du må kjøpe barnesolkrem, de har ofte fysisk faktor. Men du blir hvit som et spøkelse, så jeg gidder sjelden å bruke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå