platypus Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Hvem inspirerer deg på Instagram? Er helt i oppstartsfasen på (enda) en livsstilsendring, og er på jakt etter inspirerende kontoer å følge. Helst noen som er i startfasen, kvinner midt i 30-åra.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Følger denne. TS, jeg følger mange «perler» på Instagram. Jeg føler at jeg faktisk fikk mye mer hjelp av dem enn av å gå til psykolog. Derfor sletter jeg ikke Insta, det er virkelig mye nyttig info der ☺️ Hvem vil du følge? Matguru, psykolog, en med mange inspirerende quotes / tekster? Anonymkode: ec609...5ad
platypus Skrevet 4. februar 2023 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2023 Kanskje jeg ikke var tydelig nok i «bestillingen». Ønsker tips til kontoer til personer som også er i gang med livsstilsendring, noen man kan relatere seg til, liksom 😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 @brit_spisersegfri Anonymkode: 00fd6...2bc 1
Danseskjørt Skrevet 7. februar 2023 #6 Skrevet 7. februar 2023 babymaisen skrev (På 4.2.2023 den 22.24): Carolines_livsstil liker jeg å følge 🙌 Denne profilen var veldig inspirerende💪🏼
Amatariel Skrevet 7. februar 2023 #7 Skrevet 7. februar 2023 Kan dessverre ikke hjelpe deg i det du spør om da jeg ikke har instagram (🙈). Men jeg ville bare si at jeg også er helt i startfasen av en livsstilsendring nå, så om du er interessert så kunne vi fulgt hverandre her på KG. Jeg har nettopp startet dagbok inne på dagbok-forumet, og hvis du hadde startet en der så hadde jeg garantert fulgt deg ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #8 Skrevet 8. februar 2023 Det treffer vel kanskje ikke helt i forhold til hva du ser etter, men den kontoen som inspirerer meg mest på alle mulige måter både i matveien til å leve sunnere og prøve nye ting, uten samtidig å henge seg opp i vekt og kropp, er emilienutrition (Emilie Nereng) Makan til nydelig, sprudlende jente som byr på de lekreste retter og mye god inspirasjon både når det gjelder mat og det å være aktiv (uten at hun over hodet har en treningskonto, bare ved å være fysisk aktiv/trene på story ol) Anonymkode: 3abea...516
Litenoggod Skrevet 28. juli 2023 #9 Skrevet 28. juli 2023 Veientiletbedreliv inspirerer meg veldig, hun har gått ned mye ved hjelp via saxenda og deler opp turer og nedturer. også er det de andre som blir nevnt her. Karinaiform liker jeg veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå