AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Til en kamerat (av min kjæreste) og dama hans. Jeg og kjæresten har vært sammen ett år nå ca. Greia er at denne kameraten og dama, de har et såkalt åpent forhold og de har sex med omtrent alt som har puls….. De har sex med hverandres nærmeste venner. Denne dama har også prøvd å overtale min nåværende kjæreste til trekant med henne og en annen felles kamerat av dem. Dette var før min tid, vel og merke. Men kjenner det er litt ubehagelig at vi skal dit.. Hadde dere vært ubekvem med å være på fest med henne? Anonymkode: 54e40...2ea 2
Virrevirrevapp Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Snakk sammen på forhånd, og ikke drikk særlig 14
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Hadde prøvd å bli venninne med henne så hun ikke ville gjøre noe som såret meg (prøve å få med typen min på trekant igjen) Anonymkode: 4e922...4dd
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 Hva tenker kjæresten din om dette? Hva tenker han om at kompisen hans har slike forhold med vennene sine? Anonymkode: ee215...fbd 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 Kan dere ikke bare la være å ha sex med dem da? Det burde ikke være vanskeligere enn som så. Anonymkode: 58a1a...9ef 19 12
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde prøvd å bli venninne med henne så hun ikke ville gjøre noe som såret meg (prøve å få med typen min på trekant igjen) Anonymkode: 4e922...4dd Dårlig stil å prøve og få en som er i et forhold med på trekant. Og om typen ikke ble med som singel blir han vel neppe med nå. Anonymkode: 41e07...e40 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Hvorfor ble han ikke med på trekant første gangen? Anonymkode: 25eae...c93 1 1
Tradegy Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Dere er invitert som par, da er det ingenting å uroe seg for. Hadde vært mer ubekvemt, om kun din kjære var invitert, vel 🙂 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Dere har fri vilje. Det er ikke plikt å sex med folk bare pga. de inviterer folk på besøk. Ikke så ulikt at en hetero mann har ingen plikt å pule en homofil kompis. Han kan det hvis han vil, men behøver ikke det. Anonymkode: e4c84...592 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 Urolig fordi festene deres ender i orgies? Anonymkode: 4667a...756 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Til en kamerat (av min kjæreste) og dama hans. Jeg og kjæresten har vært sammen ett år nå ca. Greia er at denne kameraten og dama, de har et såkalt åpent forhold og de har sex med omtrent alt som har puls….. De har sex med hverandres nærmeste venner. Denne dama har også prøvd å overtale min nåværende kjæreste til trekant med henne og en annen felles kamerat av dem. Dette var før min tid, vel og merke. Men kjenner det er litt ubehagelig at vi skal dit.. Hadde dere vært ubekvem med å være på fest med henne? Anonymkode: 54e40...2ea Hm.. Kan dere ikke dra å se an hvordan det er? Dere kan jo dra igjen hvis det ikke er noe for dere. Ikke drikk noe særlig, se an stemningen og hvordan de er. Hadde nok syntes der var litt merkelig, men kan jo ikke være bitter pga noe sånt - tenker heller det sier mye om henne, som prøver å overtale folk til sex 🥴. Anonymkode: fb711...852 1
Romilo Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Så lenge kjæresten din sa nei hadde jeg ikke brydd meg egentlig, men det er jo til syvende og sist opp til deg hvis du føler ubehag... du må jo ikke dra 1
PM75 Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Så lenge du og kjæresten er enige om hva som er greit og ikke, så er det null stress. 5
Juniper Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Vil dere gå, da? Hvis ikke så bare si at det dessverre ikke passer. 2
Fremmed fugl Skrevet 5. februar 2023 #15 Skrevet 5. februar 2023 Ok, så din kjæreste har med enn bagasje med enn vennegjeng som er det noen av oss skulle si litt grenseløse når det gjelder sex. Nå er dere invitert til fest til et par fra denne gjengen. Hvis kjæresten ønsker å pleie dette vennskapet videre, så tenker jeg at det er opplagt at du også skal bli kjent med gjengen. Er vel ikke farlig å gå på en slik fest. I verste fall ser du mye rart i løpet av festen. Vet ikke hva dere tenker om dere og fremtiden. Er en slik gjeng noe som dere ønsker å prioritere som en del av deres sosiale liv?
servitrise&suppe Skrevet 5. februar 2023 #16 Skrevet 5. februar 2023 Jeg får ikke helt tak på hva du bekymrer deg for jeg da? Å bli tvunget til sex, at det blir orgie du blir tvunget til å delta på eller se på, siden andre nevner det her? Selv om folk er i åpent forhold så et de ikke dyr som kun tenker sex 24/7, og de har nok ikke sex med alt som har puls heller. At de har hatt det med et par ( eller flere ) av sine beste venner betyr ikke annet enn at de nettopp ikke har sex med alt som har puls. Typen din overdriver og det er mange rare fordommer mot folk som har åpent forhold tydeligvis! 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #17 Skrevet 5. februar 2023 servitrise&suppe skrev (9 timer siden): Jeg får ikke helt tak på hva du bekymrer deg for jeg da? Å bli tvunget til sex, at det blir orgie du blir tvunget til å delta på eller se på, siden andre nevner det her? Selv om folk er i åpent forhold så et de ikke dyr som kun tenker sex 24/7, og de har nok ikke sex med alt som har puls heller. At de har hatt det med et par ( eller flere ) av sine beste venner betyr ikke annet enn at de nettopp ikke har sex med alt som har puls. Typen din overdriver og det er mange rare fordommer mot folk som har åpent forhold tydeligvis! Jeg er bekymret for at hun ikke respekterer at han er i et forhold. Og at hun kommer til å prøve seg på han og vise respektløshet ovenfor meg. Anonymkode: 54e40...2ea
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #18 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er bekymret for at hun ikke respekterer at han er i et forhold. Og at hun kommer til å prøve seg på han og vise respektløshet ovenfor meg. Anonymkode: 54e40...2ea Snakk om dette med kjæresten din. Hva denne dama gjør er egentlig likegyldig så lenge kjæresten din sier klart nei og evt. setter henne på plass om hun oppfører seg ufint. Anonymkode: f18c4...6b1 4
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2023 #19 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakk om dette med kjæresten din. Hva denne dama gjør er egentlig likegyldig så lenge kjæresten din sier klart nei og evt. setter henne på plass om hun oppfører seg ufint. Anonymkode: f18c4...6b1 Tror han synes hun er veldig flott, og redd for at han ikke klarer å sette henne ordentlig på plass. Altså, at han ler og spøker det bort. Anonymkode: 54e40...2ea
servitrise&suppe Skrevet 5. februar 2023 #20 Skrevet 5. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er bekymret for at hun ikke respekterer at han er i et forhold. Og at hun kommer til å prøve seg på han og vise respektløshet ovenfor meg. Anonymkode: 54e40...2ea Og hvorfor skulle hun ikke respektere at han er i forhold? Jeg syns du skal ta det typen din sier med en klype salt og kanskje ta fordommene dine opp til revurdering? 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå