Gå til innhold

Tror han fortsatt har følelser for meg, selvom han har dame. Er det normalt at jeg får sånne tanker om han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i et forhold. Han er i et forhold.

vi er barndomsvenner og har hatt litt av og på kontakt i løpet av de siste 5 årene.

da vi begge var single, for noen år siden, møttes vi ganske mye og jeg utviklet følelser for ham. Han har hatt følelser for meg siden barneskolen(vi er 22år). Vi tok ikke dette videre, fordi jeg fikk panikk og begrensa kontakten. Ville ikke ødelegge vennskapet. Han ble såret og skjønte ikke hvorfor. Deretter mistet vi kontakt i 2 år, og begge gikk inn i hvert vårt forhold.

Vi har nå begynt å prate litt smått igjen. Han må skjule det for dama si, så han sletter meg da han er med ho. Legger meg til når han ikke er. Jeg føler meg dprlig av at han gjør dette, så jeg sier vi kan slutte å snakke (fordi jeg ikke ønsker å ødelegge noe som helst). Men han sier nei. Kjæresten min vet vi prater.

Han var på byen sist helg, der han sa mye greier som fikk meg til å tenke at han fortsatt har følelser for meg. Han var full også så det spilte sikkert mye inn. På slutten av kvelden sender han at vi må prate sammen mer osv.. 

Plutselig sletter han meg, og jeg venter på at han skal legge meg til igjen som vanlig, men denne gangen gjør han det ikke. Han ghosta meg midt i en samtale lettere sagt. 
Dama hans må sikkert ha merket det, så tør han ikke å prate med meg mer.

Så til poenget..

Det har gått en uke uten noe respons. Jeg har ikke giddet å sende noe heller. Problemet nå er at jeg begynner å savne han, tenke tanker om han der vi gjør forskjellig greier som er forbudt, når vi møtes. 
Jeg lurer på om det er lurt av meg å bare droppe kontakten uansett om han tar kontakt? 
Er det normalt å få slike tanker om andre? Jeg elsker jo kjæresten min og syntes han er finest i verden. 

Jeg blir forvirra av alt dette.

Anonymkode: f736f...213

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

jeg er i et forhold. Han er i et forhold
Jeg lurer på om det er lurt av meg å bare droppe kontakten uansett om han tar kontakt? 

Ja. Det du driver med er jo utroskap.

Anonymkode: a874b...3a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Normalt å kjenne på sånne følelser ovenfor andre innimellom, selv om man er i et forhold ja😊 Det beste er nok kanskje å unngå kontakt med han, for det kan jo bli litt risikabelt. For en ting er jo hva du føler og fantaserer om, noe helt annet blir det om du begynner å leve ut fantasiene eller følelsene dine med han.

Anonymkode: 6f135...3a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja. Det du driver med er jo utroskap.

Anonymkode: a874b...3a6

Jeg har ikke pratet med kompisen min om noe annet enn vennskapelige ting, så jeg har ikke vært utro nei. Og i tillegg vet kjæresten min om at vi prater og at han kanskje fortsatt har følelser. Han har sagt ting som «hinter» til at han fortsatt har følelser, men jeg svarer ikke på de tingene, og avslår. Jeg har ingen følelser for kompisen min heller, jeg har bare hatt «tanker» idag. Som jeg selvfølgelig ikke skal gjøre noe med :) 

Anonymkode: f736f...213

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...