Gå til innhold

Hvordan få mannen på min side, fra bortskjemt datter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en skikkelig herlig og kjekk mann som er 50, og nesten 20 år eldre enn meg. Alt fungerte bra mellom oss. 

Så har jo hans snart 17 år gammel datter kommet i bildet. Hun er veldig bortskjemt da hun ikke har møtt motstand i livet. Hun anses som pen, populær, selvsikker og født i velstående familie og vant til å få alt 

Jeg kommer mer fra litt dårligere kår, med en mor som har foraktet meg. 

Jeg vil ikke la datteren komme mellom oss, og skulle ønske hun hadde flyttet

til besteforeldre eller onkler tanter.

Jeg og mannen min fortjener ett liv vi ønsker. Har dere noen erfaring her?

Anonymkode: 370b3...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er et barn, såklart kan hun ikke flytte fra faren sin!

Hun vil alltid være nr 1.

At du er sjalu er dritt problem, du burde heller valgt deg en jevnaldrende mann uten barn.

Anonymkode: 5984e...1da

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er ikke dine og mannen sine ønsker at datteren flytter, det er ditt ønske. Hvis du ikke endrer på holdningene så er det ikke noe dere i fremtiden heller.

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er sammen med en skikkelig herlig og kjekk mann som er 50, og nesten 20 år eldre enn meg. Alt fungerte bra mellom oss. 

Så har jo hans snart 17 år gammel datter kommet i bildet. Hun er veldig bortskjemt da hun ikke har møtt motstand i livet. Hun anses som pen, populær, selvsikker og født i velstående familie og vant til å få alt 

Dattera hans kommer snart til å flytte ut, om noen år er hun jo ferdig på videregående skole. 

Har du fått hjelp til å håndtere barndommen din? 

Anonymkode: 79549...b4c

Skrevet

Dattera kan bli boende hjemme i alt fra 5–10 år. Og om du har en tanke om at han skal velge mellom dere, kommer du til å tape. Det som du ser i datteren, er en direkte konsekvens av valgene din mann har tatt i livet. Om hun er bortskjemt, er det han (og moren) som ikke har oppdratt henne bedre. jeg forstår at du sliter med å finne din rolle i forhold til denne unge kvinnen, men kanskje du kan lære henne noe. Ikke å ha en vansklig oppvekst selvsagt, men om mennesker og økonomi kanskje?

• Liker 2
Skrevet

Å, buhu! Her må du jobbe med dine holdninger. Du er åpenbart misunnelig på hennes oppvekst vs din egen. I tillegg er du sjalu på hennes relasjon til sin far. 

Anonymkode: ef232...954

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun flytter ut om noen gå år, hold ut. 

Anonymkode: 0912f...353

Skrevet

Deg igjen… ungen hans vil og skal komme før deg på hans prioriteringsliste

Anonymkode: da103...df7

• Liker 13
  • Nyttig 7
Skrevet

Kan du gi deg. Moren til datteren døde, og du gjorde det du kunne, for å ødelegge mellom henne og faren, da hun var i stor sorg. Du bør virkelig gå fra denne mannen. Og la datteren og faren være i fred, har du virkelig ikke ødelagt nok nå?

Anonymkode: 5ce0d...1ed

• Liker 15
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvor mange innlegg skal du skrive om dette? Og var ikke du lei deg for det du hadde gjort, men nå begynner du igjen?

Anonymkode: 12275...66e

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

Erfaringen et at du er en ødeleggende part som trenger profesjonell hjelp. Håper han tar til vett og skiller seg/kaster deg ut.

Anonymkode: 75647...6d2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Anbefaler terapi. Ut i fra det du skriver oppfører du deg akkurat som moren din. Det kan bli bedre, men du må innse problemet og jobbe aktivt med det. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dattera hans kommer snart til å flytte ut, om noen år er hun jo ferdig på videregående skole. 

Har du fått hjelp til å håndtere barndommen din? 

Anonymkode: 79549...b4c

Selv om hun flytter ut, tror jeg hun vil ta mye plass....

Jeg har vært hos psykolog i det siste. Hvis jeg skiller meg, så vil moren min tenke, hun taper.

Ts

Skrevet
Mwanafunzi skrev (11 timer siden):

Anbefaler terapi. Ut i fra det du skriver oppfører du deg akkurat som moren din. Det kan bli bedre, men du må innse problemet og jobbe aktivt med det. 

Ja, jeg har prøvd å kjempe mot sjalusi.

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor mange innlegg skal du skrive om dette? Og var ikke du lei deg for det du hadde gjort, men nå begynner du igjen?

Anonymkode: 12275...66e

Jeg klarer ikke å bestemme meg. Føler kanskje jeg tok for mye skyld på meg selv 

Ts

Skrevet

Du igjen🙄 Ta deg sammen, flytt fra mannen og jobb med din egen psykiske helse før du eventuelt går inn i et nytt forhold igjen. Og la den stakkars jenta være i fred nå. Du har gjort nok skade.

Anonymkode: 7701d...3a0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du oppfattes av oss som har lest tidligere tråder som stemoren fra helvete. Uansett hvor «vanskelig» denne datteren er, er det du som skal være voksen. Det er du som skal ha omsorgsrollen. Dersom det er for mye å be om, slik tidligere innlegg tydelig viser, så bør du bukke og trekke deg ut. 

Vi som har lest tidligere innlegg vet at det aldri kommer til å skje. Du kommer til å fortsette å skade deg selv, mannen og dette stakkars barnet. Du har selv valgt å gå inn i et forhold med de gitte forutsetningene. Du burde skamme deg langt inn i hjerterota. Skulle tro det var du som var tenåringen.

Anonymkode: ca721...646

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg skulle bare ønsket noen også hadde syntes "synd" på meg.  Hun som er stakkars hun har tross levd prinsesse liv.

Selv om hun var trist eller ble syk, så fikk hun kjempe oppmerksomhet fra hele slekten. Hun fikk enorm støtte. Besteforeldre, tanter onkler krevde at jeg blir forlatt.

Ingen forstår mine følelser.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Hennes mor er død og hun ikke har hatt det vanskelig?

På tide å legge seg nå trollemor.

Anonymkode: acb46...f0a

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg håper så inderlig du troller, ts. Hvis ikke håper jeg at den pappaen snart ser hva slags skadet menneske du er og redder sin datter. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...