AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #1 Skrevet 4. februar 2023 Er det vanlig å bli redd etter ett slag? Og det var med flat hånd. Bare han hevet stemmen ved senere anledninger så ble jeg redd for sikkerheten min. Er jeg dramatisk? Anonymkode: 2605c...6ba 3
Thomasine Skrevet 4. februar 2023 #2 Skrevet 4. februar 2023 Ubegrunnet? Hvem er han som kan tillate seg å slå? Kom deg bort! Lett å finne unnskyldninger for hvorfor han slo…ingen er gyldige! Ingen kan eller skal slå deg - noensinne! Ta ansvar for deg selv og forlat denne mannen! Det gjelder selvfølgelig også kvinnfolk som bruker vold som løsning på noe…🤬 15 1 3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #3 Skrevet 4. februar 2023 Nei, han var sint fordi jeg ikke ga han nok oppmerksomhet tror jeg. Men han virket ute av kontroll og brølte, så jeg følte meg så utsatt på en måte. Anonymkode: 2605c...6ba 3
Serafin Skrevet 4. februar 2023 #4 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det vanlig å bli redd etter ett slag? Og det var med flat hånd. Bare han hevet stemmen ved senere anledninger så ble jeg redd for sikkerheten min. Er jeg dramatisk? Anonymkode: 2605c...6ba Ekte menn slår ikke. Kom deg bort fra han asap! 9 1 4
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #5 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, han var sint fordi jeg ikke ga han nok oppmerksomhet tror jeg. Men han virket ute av kontroll og brølte, så jeg følte meg så utsatt på en måte. Anonymkode: 2605c...6ba Du er i ett voldelig forhold. Løp. Anonymkode: 359c5...021 7 1 1
Mandagsunge Skrevet 4. februar 2023 #6 Skrevet 4. februar 2023 Viss du er redd for han, så vil det ikkje hjelpe å tilgje og gje fleire sjansar og håpe på at det ikkje skjer igjen. 7
servitrise&suppe Skrevet 4. februar 2023 #7 Skrevet 4. februar 2023 Nei du er ikke dramatisk. At du stiller det spørsmålet viser at du lett kan bli offer i et voldelig forhold hvor du blir mishandlet. Du bør selvfølgelig komme deg bort fra ham, og du bør også gå til psykolog så du vet hvilke grenser du skal ha, og få et bedre selvbilde og egenverdi ❤️ 3 2 2
Vera Skrevet 4. februar 2023 #8 Skrevet 4. februar 2023 Den eneste gangen jeg kan forstå - og forsvare vold, er når foreldre blir voldelige mot personer som har begått overgrep/voldtekt/mishandling/drap mot deres barn.. Ellers finnes det aldri unnskyldninger for å være voldelige. 4 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 4. februar 2023 #9 Skrevet 4. februar 2023 Du stiller feil spørsmål. Ikke spør "er det vanlig å bli redd etter et slag?". Spør heller: "Hvordan går jeg fra en voldelig mann?" 5 1 2
Geojak Skrevet 4. februar 2023 #10 Skrevet 4. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det vanlig å bli redd etter ett slag? Og det var med flat hånd. Bare han hevet stemmen ved senere anledninger så ble jeg redd for sikkerheten min. Er jeg dramatisk? Anonymkode: 2605c...6ba AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, han var sint fordi jeg ikke ga han nok oppmerksomhet tror jeg. Men han virket ute av kontroll og brølte, så jeg følte meg så utsatt på en måte. Anonymkode: 2605c...6ba Det er aldri greit at en mann slår kjæresten sin uansett! Ikke vent i håp om at det aldri gjentar seg, da vil du alltid «gå på nåler» og frykte at det kan skje igjen. Avslutt dette forholdet så fort du kan før du føler deg fastlåst, og blir redd for å bryte ut. Endret 4. februar 2023 av Geojak Skrivefeil 5
Entern Skrevet 4. februar 2023 #11 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, han var sint fordi jeg ikke ga han nok oppmerksomhet tror jeg. Men han virket ute av kontroll og brølte, så jeg følte meg så utsatt på en måte. Anonymkode: 2605c...6ba Fyren er psycho. Løp! 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #12 Skrevet 4. februar 2023 Neste gang skader han deg alvorlig. Anonymkode: e96e6...f35 1
Chantielle Skrevet 4. februar 2023 #13 Skrevet 4. februar 2023 Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov, brukerangrep,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod.
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #14 Skrevet 4. februar 2023 Du vet hvorfor han slo deg. Ikke det at jeg forsvarer vold altså. Anonymkode: 29845...8ba
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #15 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du vet hvorfor han slo deg... Anonymkode: 29845...8ba Fordi han bruker vold som kommunikasjon Anonymkode: 6ab33...791
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #16 Skrevet 4. februar 2023 Det er helt normalt å bli redd etter noe sånt. Det spiller ingen rolle om han aldri kommer til å slå igjen. Din redsel er ekte. Den er god nok grunn til å gå fra han. Du har lov til å forlate han uten "god nok grunn". Og han trenger ikke å være enig. At han mener at han hadde grunn til å slå, spiller ingen rolle. Voldsmennesker mener som regel at volden er offeret sin feil. Du har lov til å forlate han bare fordi han smatter, om du vil det. Anonymkode: bcbe9...e6c 1 2
Bombasi Skrevet 4. februar 2023 #17 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det vanlig å bli redd etter ett slag? Og det var med flat hånd. Bare han hevet stemmen ved senere anledninger så ble jeg redd for sikkerheten min. Er jeg dramatisk? Anonymkode: 2605c...6ba Om du er dramatisk? Eh, nei! Et slag skal ikke på noen måter under noen omstendigheter aksepteres. En kvinne skal ikke slå en mann, men en mann skal IALLEFALL ikke slå en kvinne. At han med sin [mest sannsynlige] fysiske overlegenhet måtte ta i bruk vold i en "liten" situasjon, er og vil aldri være greit. Bare å pakke sammen og dra. Det er en utilgivelig handling fra han, som potensielt kan gi deg psykiske arr. Iallefall hvis du fortsetter sammen med han, men også uten han. 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #18 Skrevet 4. februar 2023 Selvsagt er du ikke dramatisk, og det er helt naturlig å bli redd etter noe sånt. Du lever med vold! Kom deg vekk, få gjerne hjelp fra ditt lokale krisesenter. Du kan ringe dem og trenger ikke oppgi navn og slikt❤️ Anonymkode: 81786...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2023 #19 Skrevet 4. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi han bruker vold som kommunikasjon Anonymkode: 6ab33...791 Jeg spurte ikke deg. Anonymkode: 29845...8ba
Phoenix Heart Skrevet 4. februar 2023 #20 Skrevet 4. februar 2023 Aldri tilgi en som slår, du må komme deg vekk, og det fort. 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå